مبل بین بگ سرمه ای

bin bag i62

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
1,500,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ سرمه ای

مبل بین بگ سرمه ای محصولی راحت و با دوام از شرکت تهران اینتکس بوده که از طراحی و انعطاف بسیار بالایی بهره مند است. این مبل ساخته شده از جنس پلی استر و مواد داخلی یونولیت بوده و که از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این بدنه قابلیت شستشو داشته و به خوبی از ورود آب به داخل آن جلوگیری می کند. البته بهتر است به صورت دائم آب را روی این مبل در زمان شستشو نگیریم. اما انعطاف بالای آن به دلیل استفاده از مواد یونولیت در داخل بدنه بوده که باعث می شود تا هر زمان به صورت مداوم توسط مصرف کننده شکل بگیرد. همچنین می توان آن را به صورت دستی به شکل اولیه خود در آورده و سپس دوباره به آن حالت دلخواه را داد. این مبل دارای زیپ مخفی یوده که می توان توسط آن مواد داخل بدنه را کم و یا زیاد کرد. تحمل وزن بالا و مقاومت قابل قبول آن نیز اطمینان زیادی را برای استفاده تمامی مصرف کنندگان می دهد. همچنین وزن این محصول بسیار کم بوده به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل جا به جایی و حمل خواهد بود.

مبل بین بگ سرمه ای

مبل بین بگ سرمه ای محصولی جدید و بسیار شیک برای استفاده در منزل، محل کار و همچنین مکان های دیگر بوده که از طراحی و ارگونومی ساخت بسیار خوبی بهره مند است. این گونه مبل ها با مبل های بادی تولید شده تا کنون تفاوت های بسیاری از لحاظ طراحی و جنس بدنه داشته که با وجود تشابه ظاهری با مبل های بادی مزیت هایی در خود دارند که می تواند نظر هر مصرف کننده ای را جلب کند. محصولی که در رنگ بندی های مختلفی ساخته شده که این مسئله باعث می شود تا بازه انتخاب خریداران را افزایش دهد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این مبل بین بگ به صورت گرد بوده و از نشیمنگاه و همچنین تکیه گاهی متناسب با هم بهره مند است. بدنه ای که نشیمنگاهی بسیار نرم و راحت داشته که هنگام نشستن در آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. یکی از ویژگی های خوب این بدنه داشتن انعطاف و شکل پذیری بسیار بالا بوده که در نهایت سبب می شود تا هنگام نشستن بر روی آن تمام اعضای بدن را فرا بگیرد. تکیه گاه آن نیز قابلیت انعطاف بالایی داشته به صورتی که هنگام تکیه دادن به کمی شیب به خود خواهد گرفت تا اعضای کمر را در خود فرا بگیرد. در کل ارگونومی بدنه ای نوع مبل به قدری خوب و راحت بوده که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای مبل های چوبی یا فلزی باشد.

ابعاد، ظرفیت بدنه و وزن

ابعاد مبل بین بگ سرمه ای معادل (طول: 75 سانتی متر ، عرض: 65 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسالان خواهد بود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما بحث تحمل وزن برای چنین مبل هایی زیاد معنی نداشته اما برای نشستن روی هر نوع مبلی نمی توان فشار ناشی از اوزان بسیار بالا را به آنها وارد کرد. ولی مبل های بین بگ در کل تحمل وزن بسیار بالاتری نسبت به قوی ترین مبل های بادی دارند که نوعی مزیت برای آنها محسوب شود. اما هر نوع مبل بین بگی دارای حجم و ظر فیت داخلی بوده که نسبت به آن مقدار داخل این کالا را از مواد پر می کنند. این مبل نیز دارای ظرفیت 180 لیتری بوده که می توان به صورت دلخواه حتی کمتر از این مقدار نیز داخل را پر نمود. وزن این مبل برابر 3 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر مکانی می باشد.

جنس بدنه و مواد داخلی

یکی از مهمترین آیتم های مربوط به خرید و استفاده از این محصول جنس بدنه بوده که بحثی مهم در تمامی محصولات بادیو یا غیر بادی می باشد. مبل بین بگ سرمه ای از لحاظ جنس بدنه از دو بخش تشکیل شده است یکی جنس رویه و دیگری جنس مواد داخلی. جنس رویه و بدنه اصلی آن از نوع پلی استر پارچه ای بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا از انعطاف بیشتری نیز برخوردار است. بدنه ای که هیچ راه نفوذ آب به داخل بدنه نداشته و از قابلیت شستشو برخوردار است. قابلیتی که می تواند خیال مصرف کننده را بابت تمیز کردن این مبل در صورت هر گونه کثیفی راحت کند. اما جنس مواد داخلی این نوع مبل کاملا از یونولیت یا همان فیبر بوده که در ابتدای تولید به مقدار استاندارد آن را پر می کنند. این مواد به راحتی قابلیت کم و زیاد کردن توسط مصرف کننده به وسیله زیپ مخصوص که در بدنه اصلی تعبیه شده خواهد داشت. یونولیت ها قابلیت فشرده سازی دارند به همین دلیل می توان برای کمی سفت تر شدن بدنه مقدار آن را افزایش داد. از دیگر قابلیت این جنس بدنه تعمیر تضمینی آن توسط نمایندگی اینتکس می باشد.

جمع بندی

مبل بین بگ سرمه ای از سری مبل های شنی بوده که تولید شده در رنگ بندی و طرح های مختلف می باشد. محصولی با دوام و با کیفیت که توسط شرکت تهران اینتکس تولید شده و با ضمانت قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد.

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم بدنه 180 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...