مبل روی آب بادی

intex 58862

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب ، در مدل بیضی با تکیه گاه استاندارد برای احساس راحتی بیشتر در این کالا. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مات می باشد. این محصول در واقع با داشتن وزن سبک دارای ارتفاع مناسبی بوده به صورتی که به راحتی تعادل لازم را بر روی آب به ارمغان می آورد.

توضيحات محصول تشک و مبل برای استفاده در آب و کنار استخر دارای پشتی راحت محل نگهداری نوشيدنی برچسب مخصوص تعميرات سبک و قابل حمل قابليت تحمل وزن بالای 130 کيلوگرم.

نوع بیضی
 طول 184 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا تکیه گاه
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 دارای کف مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

مبل روی آب بادی مدلی زیبا از کمپانی اینتکس بوده که با ساختاری استاندارد و در راحتی بالا طراحی و به بازار عرضه می شود. این محصول سفید رنگ علاوه بر سطح اب برای استفاده در کنار استخر نیز توصیه می شود. این محصول با توجه به وزن بدنه بسیار کم دارای توان تحمل وزن بالایی داشته و به سهولت حمل و راه اندازی می شود. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس اگر شما به دنبال خرید مبل روی اب بادی متفاوت هستید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت محصول و نواوری در محصولات جدید تولیدی به دلیل نیاز جامعه به تنوع بالا و تاکید مصرف کنندگان به عدم خرید محصولات کلیشه ای از اهمیت بسزایی برخوردار است. این محصول نیز با ظاهری جدید و مقاوم طراحی شده تا با حفظ کیفیت بالا و راحتی شما رضایمندی مصرف کنندگان را کسب نماید. این محصول ساختاری بیضی شکل داشته که در ابتدای ان شما می توانید یک تکیه گاه بادی سرخود را مشاهده کنید. این تکیه گاه با ابعاد استانداردی تولید شده تا در زمان استفاده بخش کمر را کاملا در برگرفته و موجب راحتی شما شود. این محصول دارای دو عدد تکیه گاه مخصوص دست ها نیز می باشد. سطح محصول دارای رویه مواجی بوده که به دلیل گردش ازاد هوا بین بدن مصرف کننده و رویه محصول از تعریق بدن جلوگیری کرده و برای استفاده طولانی مدت نیز مناسب است. البته ارتفاع مناسب کالا امکانی ایجاد کرده تا از این محصول به عنوان مبل بادی کنار استخر نیز بهره برداری کنید. رنگ بدنه محصول کاملا سفید و ساده می باشد. رنگ سفید گرمای محیط را جب نکرده و با بازتاب ان بدن شما را همواره خنک نگه می دارد.

جنس بدنه

بخش کف محصول به دلیل تماس مستقیم با سطح اب و زمین و تحمل تمام فشار وارده به کالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در تولید این محصول برای بخش کف از جنس پی وی سی دو لایه بادی استفاده می شود. این جنس بدنه با قابلیت بادشو نرمی بالایی را برای شما به ارمغان می اورد. همچنین به توجه به دوام بالا و مرغوبیت زیاد این پوشش دغدغه ای بابت طول عمر محصول باقی نمی ماند. برای بخش های کناری و رویه محصول از مرغوب ترین انواع پی وی سی مات استفاده شده است. به دلیل کیفیت بالای محصول می توانید در فضای باز نیز از داشتن ان لذت ببرید. زیرا این ساختار در برابر دماهای مختلف اب و تابش مستقیم نور خورشید کاملا مقاوم است. نوع ساختار جنس بدنه محصول موجب شده در صورت هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست امکان ترمیم و تعمیرات اصولی وجود داشته باشد. زیرا ساختار محصول در صورت تغییرات شرایط جوی اب و هوا کاملا ایمن باقی می ماند.

ابعاد وزن

این کالای جذاب دارای ساختاری بیضی شکل بوده که دارای طولی برابر 184 و عرضی در حدود 117 سانتی متر است. ارتفاع محصول تا بالاترین سطح تکیه گاه ان برابر 50 سانتی متر بوده که فقط 15 سانتی متر ان مخصوص نشیمنگاه می باشد. ارتفاع مناسب نشیمنگاه مانع از غوطه ور شدن محصول در داخل اب شده و به شناور ماندن ان کمک می کند. این محصول با توجه به وزن 3 کیلوگرمی خود یک همراه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. البته این ساختار بادوام قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم را به راحتی داشته که از ویژگی های خوب ان به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای دو عدد دریچه باد اختصاصی در بخش تکیه گاه و نشیمنگاه است. پس از خارج کردن محصول از بسته بندی باید ان را در فضای مسطحی کاملا پهن نمایید. با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص محصولات بادی در کمتر از 3 دقیقه و از طریق دریچه ها باد گفته شده محصول را راه اندازی کنید. جهت مراقبت از این محصول لازم بوده از پرش بر روی ساختار ان اجتناب کرده و وزنی بیش از وزن قابل تحمل ان به پوشش بدنه وارد نسازید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری کنید. در صورت بروز اسیب های جدی برای محصول به دلیل خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده توسط نمایندگی مرکزی می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

مبل روی آب بادی محصولی زیبا و راحت بوده که از طول عمر بالا و قیمتی مناسب برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای تجربه اوقات فراغت خود خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...