مبل شنی با تکیه گاه اینتکس

MBL-025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
7,000,000
8%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی با تکیه گاه اینتکس

مبل شنی با تکیه گاه اینتکس یکی از برترین و زیبا ترین مبل های شنی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است که می تواند بهترین حالت را برای قرار گیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش بالای تکیه گاه این مبل شنی یک عدد دستگیره نیز تعبیه شده است که در جهت جا به جایی این محصول می توانید از آن بهره مند شوید . همچنین ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت می باشد که استحکام بالایی برخوردار است . در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی در مدت زمان کوتاهی می توانید ساختار داخلی این مبل شنی را به طور کلی تعویض نمایید . لازم به ذکر است که تمامی مبل های شنی عرضه شده در فروشگاه اینتکس شامل دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد . مبل شنی با تکیه گاه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

مبل شنی با تکیه گاه اینتکس

فروشگاه اینترنتی اینتکس به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران ، بیشتر مبل های شنی خود را با رنگبندی ارائه کرده است . بنابراین شما می توانید مبل شنی با تکیه گاه اینتکس را نیز در رنگ های مختلف و متنوع خریداری کنید . بدون اینکه از فروشگاه بخواهید تا پارچه های مختلف و رنگبندی های آن را به شما نشان دهد ، می توانید از همان دسته بندی مبل شنی ، سایر مبل ها را مشاهده کنید که ساختاری شبیه به مبل شنی با تکیه گاه اینتکس داشته ولی رویه آن ها هم از نظر پارچه و هم از نظر رنگ متفاوت است . حال این خود شما هستید که می توانید انتخاب کنید که پارچه مبل شنی شما ثابت مانده و تنها رنگ آن تغییر کند . رنگ های روشن در مبل های شنی می تواند فضای شاداب تری را در منزل برای شما ایجاد کند .

همچنین شما می توانید برای مبل شنی خود رنگ های تیره را انتخاب کنید و این موضوع کاملا سلیقه ای است . موارد بعدی که توسط شما قابل سفارش خواهد بود این است که مبل شنی شما از چه موادی پر شود . معمولا برای ساخت بیشتر مبل های شنی از یونولیت استفاده می شود که حالت خرد شده داشته و ریزدانه های یونولیت در داخل مبل ریخته می شوند تا به بهترین شکل بتوانید آن را پر کنید و در نتیجه مبلی نرم و راحت را برای استفاده داشته باشید . حال شما می توانید انتخاب کنید که مبل شنی شما از الیاف پر شود یا خیر. فروشگاه اینتکس به تازگی از مواد جدیدی با نام الیاف برای پر کردن مبل های شنی استفاده می کند که ویژگی های خاص دیگری داشته و مشتریان می توانند با علاقه ای که دارند ، مبل شنی را آنطور که دلخواه آنهاست سفارش دهند .

نقد و بررسی مبل شنی با تکیه گاه اینتکس

مبل شنی با تکیه گاه اینتکس از سری مبل های شنی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و یا پذیرایی است . جنس رویه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آل برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی با تکیه گاه اینتکس همراه ما باشید تا شما را با این مبل شنی بیشتر اشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

مبل های شنی همانند مبل های چوبی برای راحتی هر چه بیشتر افراد مصرف کننده ، از استانداردهای مشخصی پیروی می کنند . این مبل شنی نیز از این قاعده جدا نمی باشد و دارای ساختاری آرگونومیک می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد و به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی در بخش های مختلف بدن به شما دست نمی دهد . در بخش بالایی تکیه گاه این مبل شنی یک عدد دستگیره برای سهولت در جا به جایی این مبل شنی تعبیه شده است . همچنین در کف این محصول نیز یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی این مبل شنی نمایید . لازم به ذکر است که این مبل شنی با توجه به ساختار با کیفیتی که دارد شامل گارانتی دو ساله فروشگاه اینتکس می باشد و با خیالی راحت می توانید اقدام به سفارش این محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس بخش نشیمنگاه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که از نرمی و حالت پذیری بسیار بالایی برخوردار است . همچنین برای بالاتر بردن استحکام ین محصول در بخش های کناری و کف آن نیز از پارچه طرح چرم استفاده شده است که به راحتی می تواند وزن فرد مصرف کننده را تا 130 کیلو گرم مهار نمایید . دوخت های وجود در بخش بدنه این مبل شنی به صورت الماسی می باشد که تار و پودهای این مبل را به خوبی نگهداری می کند . همچنین در ساختار داخلی این مبل شنی از فوم خُرد شده استفاده شده است که با استفاده از زیپی که در بخش کف این مبل شنی تعبیه شده است به راحتی و در صورت امکان قابل تعویض می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل شنی به طول : 110 سانتی متر و عرض : 95 سانتی متر می باشد که با ارتفاع 120 سانتی متری که دارد  شرایط ایده آلی را برای اسکان یک نفر فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه نمایید که البته لازم به ذکر است قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی و هپی چیر به صورت تقریبی گفته می شود و کمی از حد ذکر شده بالاتر است . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 130 کیلو گرم می باشد که با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد به این اندازه دست پیدا کرده است . همچنین وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط دستگیره ای که در بخش بالای تکیه گاه این محصول تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این مبل شنی با توجه به ظاهر زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادارن مبل های شنی و هپی چیر باز کند . در بخش رویه این مبل شنی از پارچه مخمل و همچنین در بخش کناری و کف آن نیز از پارچه طرح چرم استفاده شده است که ساختاری مهندسی شده را برای برآورده کردن نیازهای شما فراهم می کند . قابلیت تحمل وزن این محصول 130 کیلو گرم و همچنین وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . مبل شنی با تکیه گاه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 120 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت ابر و الیاف
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده آرامش 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...