مبل شنی با مواد گرانول

MBl-55661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
2,200,000
19%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی با مواد گرانول

مبل شنی با مواد گرانول از سری مبل های شنی با کیفیت و با استحکام بالا می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . این مبل شنی دارای ابعاد بزرگی می باشد که مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و یا پذیرایی خواهد بود . پارچه استفاده شده در ساخت رویه این مبل شنی از نوع پلی استر می باشد که به صورت متداول در ساخت مبل های شنی مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد .

همچنین همانطور که در تصاویر محصول مشاهده میکنید ، درزهای موجود در بخش رویه این محصول به خوبی دوخت شده اند تا خیال شما را از بابت باز شدن این درزها راحت کند . وزن این مبل شنی بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد معقول به نظر می رسد و به راحتی قابل جا به جایی است . لازم به ذکر است که این محصول حاوی گارانتی دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی با مواد گرانول با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی با مواد گرانول

مبل شنی با مواد گرانول

مبل شنی با مواد گرانول از مبل های شنی زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد و نسبت به قیمتی که دارد، ارزش خرید آن بالا است. این مبل جز جدید ترین مبل های این شرکت می باشد پ شما با لحظه نشستن بر روی این مبل شنی، خستگی و استرس را از بدنتان خارج می کنید. ما در این مطلب سعی داریم تا با تجربه های متخصصانمان در خصوص محصولات شرکت های معروفی نظیر اینتکس و بست وی به شما اطلاعات کافی را برای هر محصولی داده تا شما با هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین خرید را انجام دهید. پس با ما همراه باشید تا با نگاهی دقیق و ریزبینانه به مسائلی نظیر جنس، ارگونومی ساخت و راه اندازی آن بپردازیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

این کالا همانند تمامی محصولات مبل شنی طراحی گردی را داشته تنها بدنه آن به رنگ زیبای بنفش می باشد تا شما با خرید این مبل شنی نمای زیبایی را به خانه و منزلتان بدهید. متخصصان ما به طراحی و ارگونومی ساخت این محصول نمره قابل قبولی را می دهند.

جنس بدنه

اما جنس که جز اصلی ترین ویژگی های هر محصولی می باشد باید دارای مقاومت و کیفیت بالایی باشد در غیر این صورت در مدت زمان کوتاهی بدنه آن پوسیدکی ایجاد می شود و یا از کارکرد روز های اول خود می افتد.به این منظور خریداران از جنس آن هراس دارند و نگرانی آنها برای این می باشد که جنس خریدشان بد و یا معمولی باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و مقاومت بالای در برابر ساییدگی را دارا می باشد. پس از لحاظ جنس بدنه این محصول نگرانی نداشته باشید.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این مبل شنی شکیل به این ترتیب می باشد: طول: 85 سانتی متر، عرض : 85 سانتی متر، ارتفاع : 95 سانتی متر، تحمل وزن آن : 180 کیلو گرم و در پایان وزن آن 6 کیلو گرم می باشد و به آسانی قابل حمل است. همچنین قابل ذکر می باشد که تمام این سایز بندی ها بر اساس استاندارد جهانی ساخته شده است.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی نیاز ندارد اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که وسایل تیز را به این مبل شنی نزدیک نکنید زیرا احتمال پاره شدن بدنه این مبل شنی بالا می رود اما اگر همچنین اتفاقی رویداد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش می باشد و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و مانند روز اول آن را تحویل بگیرید.

جمع بندی

مبل شنی با مواد گرانول از مبل های شنی با کیفیت و استحکام بالا می باشد که در سال های اخیر توسط شرکت اینتکس روانه بازار شده است. این مبل شنی را شما می توانید در پذیرایی و یا اتاق های خواب گذاشته و لذت آرامش بر روی مبل های شنی را تجربه کنید. جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و کیفیت بالایی را دارا می باشد. این محصول با وزن سبکی که دارد به آسانی قابل حمل بوده و شما می توانید آن را به آسانی جا به جا کنید. اگر این محصول را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق این صفحه سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش کالا کرده و در نزدیک ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت کنید.

طول 85 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...