مبل شنی بزرگسال خاکستری حوله ای

bin-3921

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال خاکستری

مبل شنی بزرگسال خاکستری یکی از بزرگ ترین مبل های شنی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از این لحظه می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید و همگام با سایر مردم جهان از جدیدترین مبل های شنی در منزل و یا محیط کاری خود استفاده نمایید . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنی پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به تعویض اجزای داخلی مبل شنی نمایید . وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که با توجه به حجمی که دارد بسیار معقول به نظر می رسد و به راحتی هرچه تمام تر قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی بزرگسال خاکستری با برترین کیفیت وقیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال خاکستری

مبل شنی بزرگسال خاکستری از سری مبل های با کیفیت و سایر بزرگ می باشد که با تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و طرفداران خاص خود را دارد . این مبل شنی در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که هر کدام از این رنگ ها دارای جلوه خاص خود می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال خاکستری همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی دارای رویه ای ساده می باشد دررنگبندی های متنوعی تولید شده است . سایز این مبل شنی کمی بزرگتر از سایر مبل های شنی می باشد و مناسب برای مکان هایی است که با کمبود جا رو به رو نیستند . علاوه بر آن در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی مبل نمایید . همچنین ساختار دایره ای مانند این مبل شنی به گونه ای می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد .

جنس بدنه :

در این بخش قصد داریم تا شما را با جنس رویه و ساختار داخلی مبل های شنی آشنا نماییم تا با اطلاعات کافی خرید لذت بخش را انجام دهید . پارچه استفاده شده در ساخت رویه این مبل شنی از جنس مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . علاوه بر آن در بخش داخلی این مبل شنی از فوم یا همان یونولیت مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی جیر استفاده شده است که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و برای شما لذت استفاده از مبلی نرم و راحت را فراهم می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی بزرگسال خاکستری به اندازه های ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 100سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) می باشد که کمی از سایر مبل های شنی بزرگتر است .  همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 100 کیلو گرم می باشدکه نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . علاوه بر آن و برخلاف سایز بزرگیکه این مبل شنی دارد دارای وزنی سبک و 4 کیلو گرمی می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال خاکستری از سری مبل های شنی با کیفیت و راحت می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و در رنگبندی های مختلفی روانه بازارهای جهانی شده است . پارچه رویه این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از استحکام بسیار بالایی در برابر ساییدگی نیز برخوردار است . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت مخصوص استفاده شده است که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را به این محصول داده است . مبل شنی بزرگسال خاکستری با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه خاکستری
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...