مبل شنی بزرگسال چرمی اینتکس

bestway 43769

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال چرمی اینتکس

مبل شنی بزرگسال چرمی بست وی یک محصول بسیار زیبا و کار آمد می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . این محصول زیبا در طرح و رنگ یندی زیبایی در فروشگاه تهران اینتکس با قیمتی بسیار مناسب و ارزان عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت دوخت بالایی برخوردار می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است .

در قسمت زیرین این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . مبل شنی بزرگسال چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به حجم و زون مناسبی که دارد برای برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید و همچنین با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید مبل شنی بزرگسال چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل شنی بزرگسال چرمی

مبل شنی بزرگسال چرمی از مبل های جدید و زیبای شرکت نامدار و اصیل بست وی بوده که در مدت زمان کوتاهی مشتریان خریداران و طرفدارا زیادی را جذب خود کرده اند. هیچ یک از ما علاقه ندارند تا با هزینه ایی که می کنند محصولی خریداری کرده در مدت زمان کم فرسوده و یا در آن کارکرد اصلی خودش را نداشته باشند، برای همین ما در این مقاله قصد داریم تا شما به شما کمک کرده و به مزایا و معایب این محصول با نقدی ریزبینانه بپردازیم تا شما بهترین محصولی را که با هزینه ایی که می خواهید بپردازید خریداری کنید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل اصلی خرید یک محصول طراحی و پشم گیر بودن آن محصول می باشد. بدون شک هر یک از افراد علاقه دارند تا با کالایی هایی که در محیط خانه خریداری می کنند به منزلشان رنگی زیبا داده و دیزاین خانه خود را تغییر دهند. برای طراحی و ارگونومی ساخت این مبل شننی باید گفت که طراحی گرد دارد و بسیار نرم است به طوری که زمان های طولانی که در سر کار هستید و یا خسته اید بر روی آن بنشینید آرامش را به ذهن و جسم خود دعوت می کنید. قابل ذکر می باشد که این مبل طراحی چرمی دارد و رنگ آن مشکی براق می باشد و درون آن فیبر های بسیار نرمی وجود دارد.

جنس بدنه

و اما اصلی دلیل خرید هر یک از ما و توقعی که از آن محصول داریم مقاومت و کیفیت خوب است. بدون شک همه افراد حداقل در زندگیشان یک کالا را خریداری کرده اند که در مدت زمان کوتاهی آن محصول فرسوده و یا از کارکرد خود افتاده اند. باید برای شما ذکر شود که جنس بدنه این مبل شنی از چرم مصنوعی بوده و بسیار کیفیت و مقاومت بالایی نیز دارد. پس به هیچ وجه از طرف جنس و مقاومت این محصول احساس نگرانی نکنید.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد، وزن و تحمل وزن این مبل شنی به ترتیب عبارتند از: طول: 90 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر، ارتفاع تا نشیمنگاه: 50 سانتی متر، وزن: 5 کیلوگرم و در آخر تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را دارا می باشد. این مبل بسیار سبک بوده و به آسانی حمل و یا جابجا می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل شنی به هیچ راه اندازی خاصی نیاز نمی باشد و فقط کافیست تا برای چند لحظه بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این مبل به حالت اصلی خودش باز گردد. و اما برای مراقبت این محصول باید اشاره شود که بر روی آن نایستید زیرا فیبر هایی که در داخل این مبل هستند دیگر آن حالت انعطافی خود را از دست می دهند و ممکن است نشیمنگاه آن سفت شود قابل ذکر است که فیبر های این مبل به صورتی طراحی شده تا به راحی بیرون آمده و تعویض شود. همچنین از نزدیکی وسایل تیز به این محصول جدا مراقبت نمایید زیرا احتمال پاره شدن روکش چرمی آن زیاد می شود.

جمع بندی

 

مبل شنی بزرگسال چرمی از محصولات شرکت بست وی بوده که طراحی گرد و چشم گیری را دارد و به رنگ مشکی براق است. جنس بدنه آن از چرم مصنوعی بوده و بسیار مقاومت و کیفیت بالایی دارد. همچنین این مبل بسیار سبک بوده و به آسانی حمل و یا جابجا می شود و قابل ذکر است که برای مراقبت از این محصول کافیست تا وسایل تیز را به آن نزدیک نکرده و بر روی آن نایستید. اگر این کالا را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس تهران افدام به سفارش این مبل شنی کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید. 

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال چرمی اینتکس

مبل شنی بزرگسال چرمی اینتکس بدون شک یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین مبل های شنی موجود در بازار است که به واسطه طراحی بسیار عالی خود به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است . همانطور که در بخش توضیحات ارائه شد ، مبل های شنی محصولاتی طبی هستند که به همین واسطه می توانید ساعت های طولانی تری را به نشستن ادامه دهید بدون اینکه خسته شوید و به اندام ها فشاری وارد شود .

پس اگر فردی هستید که بسیار به نشستن علاقه دارید یا کار شما نشسته است و حتی زمان زیادی را به مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون و ... می پردازید ، بدون شک مبل شنی بزرگسال چرمی اینتکس گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهد بود .مبل های شنی از نظر طراحی و آرگونومی ساخت تفاوت هایی را با یکدیگر دارند اما این محصول یکی از بهترین نوع طراحی را داراست چرا که نشیمنگاه آن کاملا با آناتومی انسان سازگاری داشته و می تواند سطوحی بسیار خوب برای نشستن باشند .

این محصول از جنس چرم ساخته شده است به همین دلیل دوام و کیفیت بالایی داشته و همچنین باعث زیبایی بسیار خاص مبل شده است . با توجه به رنگ و ظاهری که این مبل شنی دارد ، اگر تم خانه شما سیاه و سفید است بدون شک این مبل شنی می تواند برای دیزاین و تم خانه بسیار هماهنگ و عالی باشد .

تولید مبل شنی

مبل های شنی نیز به مانند بیشتر مبل ها در کارگاه های تولیدی ساخته و تولید می شوند . البته تفاوت هایی میان نحوه تولید مبل شنی با مبل های چوبی و حتی بادی وجود دارد که قصد داریم به صورت مختصر نحوه تولید مبل شنی را به شما عزیزان شرح دهیم . بدنه و قسمت آستری مبل شنی از جنس پارچه می باشد ، به همین منظور برای ساخت این دو لایه به مانند تولید انواع پوشاک مانند لباس و شلوار ، این پارچه ها را با الگو های برش زنی برش داده و سپس توسط خیاط به یکدیگر دوخته می شود تا در نهایت بدنه و آستری مبل تشکیل شود .

ابعاد و الگو های برش زنی در هر مبل شنی متفاوت است اما به دلیل اینکه ابعاد آستری و رویه مبل ها یکسان است ، نحوه تولید و برش زنی و دوخت آن ها کاملا مشابه به بدنه خارجی خواهد بود . تولید کنندگان به دلیل اینکه امکان خارج کردن بدنه از آستری وجود داشته باشد و یا بتوانید به محتوای شنی مبل ها دسترسی داشته باشید در هر دو لایه یعنی بدنه و آستری دربی زیپی قرار داده است که از آن طریق می توانید رویه را از آستری جدا کنید و سپس به محتوای شنی از طریق دهانه زیپی دسترسی داشته باشید .

با ساخت رویه و آستری ، تولید کنندگان داخل مبل های شنی را از یونولیت های خرد شده و یا محتوای نرم دیگر مانند گرانول یا ابر و پشم شیشه پر کرده و زیپ را می بندند ، سپس رویه را بر روی آستری کشیده و مبل شنی را تکمیل می کنند .

بهترین مدل مبل شنی

تنوع مبل های شنی بسیار بالا بوده و شاید در این میان به دنبال بهترین مدل مبل شنی باشد . قبل از انتخاب مبل شنی باید علت خرید خرید مبل شنی خود را بدانید چرا که در این محصولات می توانید انواع مبل های شنی با طراحی فانتزی و بسیار شیک و زیبا را بیابید که بر خلاف ظاهر ، آرگونومی خوبی را نداشته باشند ، به همین دلیل در نظر داشته باشید که مبل علاوه بر ظاهر محصولات به طراحی آن ها نیز دقت داشته باشید . بهترین مدل های مبل شنی ، محصولاتی هستند که دارای نشیمنگاه نسبتا گود باشد و همچنین ارتفاع پشتی آن ها بلند تر باشد تا اینچنین بتوانند به خوبی کمر و گودی کمر را پر کرده و بستری ایده آل را برای شما ایجاد کند .

در هنگام خرید مبل شنی به جنس محصولات نیز دقت داشته باشید . قبل از خرید مبل شنی باید توجه داشته باشید که قرار است از مبل شنی خود در کجا و در چه شرایط آب و هوایی استفاده کنید زیرا تنوع در پارچه های مبل شنی بسیار زیاد است . به عنوان مثال مبل های شنی که رویه چرمی دارند بیشتر برای خانه مناسب هستند و استفاده از آن ها در فضای باز مخصوصا در معرض نور خورشید توصیه نمی شود . بنابراین بهتر است مبل های شنی مخملی را انتخاب کنید .

اگر در شهر های شرجی زندگی می کنید و دوست دارید از مبل های شنی در محیط های باز استفاده کنید بهتر است مبل هایی را انتخاب کنید که رویه پلی استری دارند زیرا این جنس ضد آب بوده و شما حتی می توانید از آن ها در کنار استخر نیز استفاده کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...