مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس

MBL-021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس

مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس یکی از مبل های شنی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی در فروشگاه اینتکس موجود شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد که در بخش های قبلی با سایر رنگ های آن آشنا شدید . رویه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین رویه استفاده شده در این مبل شنی از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است که می تواند برای شما تداعی کننده مبل های سنتی نیز باشد . همچنین طراحی این محصول به صورت استاندارد می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم است که برای تحمل وزن یک نفر بزرگسال ایده آل به نظر می رسد . این مبل شنی زیبا با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

مبل های جدیدی که به تازگی در فروشگاه اینتکس موجود شده اند ، رنگ های شاد و دوست داشتنی دارد که نظیر آن را در هیچ فروشگاه دیگری نخواهید دید . این مبل در تولیدی مبل شنی اینتکس طراحی شده و شما عزیزان می توانید آن را با قیمت ارزان و با ضمانت خریداری کنید . با توجه به اینکه این محصولات در تولیدی اینتکس تولید می شود ، واسطه ای مابین فروشنده و مشتریان وجود نداشته و شما مستقیما این محصول را از تولیدی خریداری خواهید کرد ، به همین علت نیز مبل را با قیمت بسیار ارزان و حتی با تخفیفات ویژه خریداری خواهید کرد . این نوع از مبل های شنی جدید ، اگرچه رنگ های خاص و منحصر به فرد دارد ، حتی از پارچه مخملی حوله ای جدید تولید شده است که حس خوشایند و لذت بخشی را به شما خواهد داد . 

تماس بدن شما با این رویه می تواند احساس خوبی به شما دهد تا برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید . حتی این رویه می تواند در روز های سرد ، مبلی گرم و نرم برای شما باشد و یا در فصل گرم از عرق کردن بدن شما جلوگیری نماید . بخش رویه مبل قابل شستشو بوده و با ماشین لباسشویی نیز می توانید اینکار را انجام دهید و یا به صورت دستی رویه مبل را بشویید . بخش های داخلی مبل نیازی به شستشو ندارد و با توجه به اینکه از یونولیت ساخته شده است ، بو نخواهد گفت . شما می توانید حتی از بوگیر استفاده کرده و تعدادی از آن ها را داخل مواد یونیلیتی مبل قرار دهید . از سایر مزایای مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس می توانیم به وزن فوق العاده سبک آن ها اشاره کنیم . 

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس

مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس یکی دیگر از انواع مبل های شنی فروشگاه اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالا و مهندسی شده ای برخوردار است . این مبل شنی دارای رویه ای تمام مخمل می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بالا در کنار مقاومت در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی بسیار شبیه به مبل های چوبی می باشد و در بخش های کناری آن از جای دست استفاده شده است که راحتی استاندارد مبل های چوبی را برای شما فراهم می آورد . در بخش رویه این مبل شنی از پارچه تمام مخمل استفاده شده است که قابل شستشو می باشد . همچنین یک عدد زیپ در کف این مبل شنی تعبیه شده است که قابلیت تعویض ساختار داخلی این محصول را امکان پذیر می کند . این مبل شنی در سه رنگبندی خاکستری ، آبی و زرشکی روانه بازار شده است که هر سه رنگ را می توانید از طریق فروشگاه اینتکس سفارش دهید . لازم به ذکر است که این مبل شنی بزرگسال شامل ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد و از این رو می توانید با خیالی راحت اقدام به سفارش این محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه این مبل شنی از پارچه تمام مخمل می باشد مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد اما لازم به ذکر است که از برخورد اجسام تیز به این محصول باید خود داری نمایید . در ساختار داخلی این مبل شنی از پونولیت یا همان فوم مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر استفاده شده است که به خوبی حالت بدن را به خود می گیرد و از همین رو بهترین حالت را برای بدن فراهم می آورد تا احساس درد و یا خستگی در بخش های متلف بدن به شما دست ندهد . مبل های شنی با توجه به ساختار و همچنین سهولت در جا به جایی بسیار مناسب برای استفاده در اتاق هایی با فضای کم و یا اتاق های کاری نیز می باشند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم می باشد که تقریبا از حالت استاندارد مبل های شنی کمی کمتر می باشد و این امر با توجه به ساختار آن تعیین شده است . ابعاد مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس به مشخصات ( طول : 94 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که بسیار ایده آل است و چیزی کمتر از ابعاد مبل های سنتی یک نفره ندارد . همچنین وزن ین محصول 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز می باشد .

جمع بندی :

این مبل شنی با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد برای شما امکان تعویض ساختار داخلی را به طور کلی توسط زیپی که در بخش کف خود دارد را فراهم می آورد . همچنین پارچه استفاده شده در ساختار رویه این مبل شنی به صورت کامل قابل شستشو است . وزن مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن 100 کیلو گرم می باشد . مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه آبی آسمانی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت و الیاف
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...