مبل شنی حوله ای اینتکس

mbl-3065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,870,000 تومان
4,500,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی حوله ای اینتکس

مبل شنی حوله ای محصولی با ظاهری نوین و جدید می باشد که به همین دلیل هم بسیار محبوب شده است. شما اگر نگاهی به ظاهر و طراحی این محصول کنید می توانید به این نکته پی ببرید که این کالا یکی از با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار است که با ابعاد کوچک و استانداردی که داراد قابل جایگری در داخل منزل ، اتاق خواب و یا هر مکان دیگری است. این محصول به سادگی بر روی زمین می نشیند و قسمت تکیه گاه ان هم دارای یک شیب ملایم می باشد که پس از تکیه دادن به ان می توانید از ارگونومی خوبی بهره مند شوید. راحتی این محصول هم سبب شده تا افراد زیادی اقدام به خرید این کالا کنند که از ویژگی های خوب این مبل شنی به شمار می رود. هم چنین رنگ این محصول هم تیره خواهد بود که به سادگی دچار کثیف شدن و یا افت کیفیت نخواهد شد. دارا بودن دو سال ضمانت هم از خصوصیات مهمی است که خیال مشتری را تا حدود زیادی راحت کرده است. شما هم می توانید با اطمینان کامل این مبل شنی را خریداری نمایید. 

دلیل اینکه به این مبل شنی ، مبل شنی حوله ای گفته می شود ، جنس بدنه آن است . این رویه اگرچه مخملی است ، ولی مخمل آن بسیار نرم و لطیف بوده و لطافت آن بسیار شبیه به حوله هایی است که ما استفاده می کنیم . برای همین تماس بدن با آن و یا کشیدن دست بر روی مبل می تواند حس خوشایندی را به شما بدهد . به همین علت با استفاده از این مبل، لذت بسیاری را خواهید برد . این رویه می تواند در روز های سرد ، مبلی گرم را برای شما ایجاد کند و حتی در روز های گرم نیز می تواند از عرق کردن بدن شما جلوگیری نماید تا در یک شرایط خوب از مبل استفاده کنید . طراحی خوابیده این مبل ، باعث شده است تا بسیاری از گیمر ها و البته افرادی که زیاد به تماشای تلویزیون می پردازند ، این مبل را انتخاب کرده و در حالتی نیمه دراز کشیده فیلم های خود را تماشا کنند . 

در داخل این مبل موادی یونولیتی ریخته شده است که عواملی چون سبک بودن مبل شنی ، انعطاف پذیری فوق العاده بالا ، طول عمر زیاد و ... به سبب استفاده از این مواد در داخل مبل شده است . حتی شما می توانید برای سفت تر شدن نسبی مبل ، مواد بیشتری داخل آن بریزید و یا از الیاف برای پر کردن مبل شنی استفاده کنید . شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس ، این محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و حتی از آن ها استفاده کنید تا پس از پسندیدن خرید خود را نهایی کنید .  

نقد و بررسی مبل شنی کوچک اینتکس

 محصولی با حجم مناسب می باشد که می توانید در هر نقطه از منزل خود آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید . رویه آن بسیار نرم و لطیف بوده و از تعریق نیز جلوگیری به عمل می آورد . همچنین در برابر فشار بسیار مقاوم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را تحمل نماید . در ادامه این مطلب به تحلیل و بررسی این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی intex همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین نکته ای که در نگاه اول به این محصول نظر ما را جلب می کند ، شکل ظاهری و طراحی متفاوت آن می باشد . نشیمنگاه این مبل شنی به شکل مستطیل بوده که دارای فضای کافی برای استراحت می باشد . همچنین یک تکیه گاه مثلث شکل برای آن در نظر گرفته شده که علاوه بر قرار دادن پشت شما در وضعیت مناسب و جلو گیری نمودن از درد و خستگی ، زیبایی آن را دو چندان افزایش داده است . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ قرار داده شده است که با استفاده از آن می توانید مواد تشکیل دهنده داخل آن را تخلیه و تعویض نمایید . و یا در صورت تمایل حجم آن را تغییر داده و به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید . شرکت اینتکس به جهت جلب رضایت مصرف کنندگان این محصول را در رنگ بندی های مختلف و جذاب در اختیار شما قرار خواهد داد .

جنس بدنه

نکته بعدی که از اهمیت قابل توجهی برخوردار است جنس بدنه و دوام محصول می باشد . همه ما در قبال هزینه پرداختی خواستار محصولی با کیفیت هستیم. زیرا این ویژگی تاثیر مستقیمی بر طول عمر کالا دارد . به همین منظور رویه این محصول از پارچه مخملی تهیه شده که به سادگی دچار آسیب دیدگی نشده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . همچنین این رویه بسیار نرم و لطیف بوده و در حین استفاده حس رضایت و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد . داخل این مبل شنی از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که خاصیت ضربه گیری داشته و در برابر ضربه و فشار های وارده از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد . این نوع جنس بدنه و یونولیت های منعطف موجب شده تا بین بدن و مبل شنی گردش هوا ایجاد شده و از تعریق جلوگیری شود .

ابعاد و وزن

گاهی اوقات به دلیل عدم وجود فضای کافی از خرید بعضی از محصولات مورد علاقه خود منع می شویم . به همین منظور شرکت اینتکس این مبل شنی را با حجم و ابعادی مناسب در اختیار علاقمندان به مبل های شنی قرار داده تا شما بتوانید در کمترین فضای موجود آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید . این مبل شنی دارای طول 100 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 85 سانتی متر می باشد که مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و به بازار عرضه شده است . وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده که قادر است با این وزن و حجم مناسب، وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده هر گروه سنی ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

علاوه بر دقت تولید کنندگان برای تهیه یک محصول با دوام ، طریقه استفاده و مراقبت مصرف کنندگان نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن محصول دارد . با توجه به نکات ذکر شده این مبل شنی کوچک از استقامت بالایی برخوردار است . اما به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته شود . توجه داشته باشید که محصولات اینتکس همگی قابل تعمیر می باشند . اگر به هر دلیلی هر ناحیه از محصول شما دچار آسیب دیدگی شود شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس ، تعمیرات آن را به کارشناسان مجرب شرکت اینتکس بسپارید .

جمع بندی

مبل شنی کوچک اینتکس محصولی متفاوت و جذاب می باشد که با حداقل وزن ممکن قادر است تا ضربه و فشار های بالا را تحمل نماید و دچار آسیب نشود . همچنین خاصیت ضد تعریق بودن آن نیز موجب شده تا بتوانید مدت زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید . با توجه به ضمانت دو ساله آن این امکان برای شما فراهم شده است که در صورت بروز هرگونه مشکل برای تعمیر آن اقدام نمایید . اگر شما نیز مجذوب این محصول استثنایی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس آن را خریداری نمایید.

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول مشکی
جنس بدنه پارچه مخملی خزدار ( حوله ای )
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...