مبل شنی دو رنگ بست وی

bestway 43886

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ بست وی

مبل شنی دو رنگ یکی از زیباترین و با کیفیت ترین مصحولات شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه از جنس پرم مصنوعی می باشد به همین جهت این محصول بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و ضربه می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند که از این محصول بتوانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار از این محصول استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از یونولیت می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . این مبل دارای طرح و رنگ بندی مختلف می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیب مخفی وجود دارد که به شما کمک می کند که مواد داخلی این مبل را شارژ نمایید . این محصول دارای 2 قسمت جداگانه می باشد که به شما کمک می کند که قسمت رویی این محصول را جدا کرده و آن را تمیز نمایید . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که این محصول را به راحتی نصب و جمع آوری نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و همچنین با همکاران ما نیز تماس حاصل فرمایید . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی دو رنگ بست وی

مبل شنی دو رنگ بست وی یکی از خاص ترین و با دوام ترین محصولاتی است که این شرکت در طی سال های اخیر تولید و روانه بازار کرده است. اگر شما نگاهی دقیق به طراحی این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این مبل شنی تمام آن چه که برای استراحت و نشستن در یک محیط آرام را نیاز دارید برای شما فراهم خواهد کرد. در همین رابطه نیز در این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل خصوصیات این محصول را برای شما شرح دهیم تا با علم به این موضوع بتوانید انتخاب و ثبت سفارش این محصول را انجام دهید...

شیوه طراحی محصول

در نخستین گام از این مطلب قصد داریم تا شما را با خصوصیات ظاهری این محصول آشنا کنیم. شما می توانید مشاهده نمایید که این مبل شنی دارای یک طراحی خاص و در عین حال جذاب می باشد که این امر قطعا در خرید و انتخاب این محصول اثرگذار خواهد بود. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن بر روی این محصول قرار گرفته و از آن استفاده کنید. در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا به بحث ظاهری این محصول توجه کنید.

شما می توانید در طراحی این محصول یک ساختار مثلثی را مشاهده کنید که این طراحی باعث شده تا یک مبل شنی جذاب را از این نظر مشاهده کنید. در واقع این مثلثی بودن محصول یکی از دلایل مهمی است که این مبل شنی را نسبت به دیگر مبل های شنی محبوب کرده است. در همین رابطه نیز باید به چند نکته دیگر در خصوص ساختار این محصول اشاره کنیم. اولین نکته بحث بخش های کناری این محصول می باشد. این نواحی همگی با رنگ یکدست مشکی طراحی گردیده است که این رنگ یک رنگ عامه پسند می باشد.

علاوه بر این ها بخش داخلی این محصول نیز از رنگ یکدست کرم شکل گرفته است که از دیگر خصوصیات خوب این محصول می باشد. در واقع کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ یکی از زیبا ترین ترکیب های رنگی را به این محصول القا کرده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که نواحی مرکزی این محصول به صورت فرو رفته طراحی شده است که شما می توانید به راحتی در این قسمت نشسته و از این محصول استفاده کنید. هم چنین ضخامت تمامی بخش های این محصول نیز به گونه ای است که شما می توانید یک محصول بزرگ را در اختیار داشته باشید که مقاومت بالایی را هم داراست.

کیفیت و جنس بدنه محصول

از دیگر خصوصیات خوب این محصول می توان به جنس بدنه با دوام این مبل شنی اشاره کرد که یکی از با کیفیت ترین ها در میان انواع مبل های شنی به شمار می رود. این محصول در واقع با بهره گیری از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی طراحی و تولید شده است که این جنس قطعا می توان نیاز شما از بابت در اختیار گرفتن یک محصول با دوام را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که علاوه بر این مسئله شما می توانید ضخامت بدنه این کالا را هم مشاهده نمایید که فوق العاده ضخیم و با کیفیت خواهد بود.

هم چنین بهره مندی از محتویات داخلی از جنس فیبر یکی دیگر از مزایای این محصول است که باعث شده تا نرمی و راحتی این محصول دو چندان گردد. در کنار این ساختار بهره مندی از انعطاف پذیری بالای این محصول هم از دیگر مشخصه های خوب این کالا می باشد که با هر بار نشستن بر روی این مبل شنی می توانید نرمی و راحتی را دو چندان تجربه نمایید. هم چنین بهره مندی از قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی هم مسئله ای مهم در انتخاب این محصول به شمار خواهد رفت.

شیوه خرید و سفارش محصول

در بخش های قبلی و همین طور بخش توضیحات و جدول توضیحات این محصول سعی کردیم تا شما را با مهم ترین خصوصیات این محصول از نظر ابعاد ، طراحی ، کیفیت و ... آشنا کنیم تا با خصوصیات این مبل شنی به بهترین شکل ممکن آشنا شوید. حال در این بخش سعی داریم تا نحوه خرید این محصول را به شما بازگو کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس در ایران به راحتی این محصول را در کمترین زمان ممکن خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین خرید این محصول به صورت حضوری و از طریق فروشگاه تهران اینتکس نیز امکان پذیر می باشد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...