مبل شنی دو رنگ طرح فوتبال

46668 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ طرح فوتبال

مبل شنی دو رنگ طرح فوتبال یکی از سری مبل های شنی هپی چیر شرکت اینتکس برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که در رنگ های متنوعی از جمله مدل های دو رنگ تولید و عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای ساخته شده از چرم مصنوعی بوده که علاوه بر داشتنت ضخامت بالا و دوخت های با کیفیت و مقاوم در برابر برخورد آب نیز مقاومت مناسبی خواهد داشت. محصولی که از موادی به نام یونولیت خرد شده یا همان فیبر در داخل بدنه خود به کار برده تا موجب انعطاف پذیری بالای مبل برای حالت گرفتن شود. البته در این مبل شنی امکان تعویض و یا اضافه کردن یونولیت و همچنین قابلیت تعویض پوسته نیز فراهم خواهد بود. از این مبل شنی دو رنگ بیشتر در اتاق های خواب و نشیمن و حتی فضای باز منزل استفاده می شود . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی دو رنگ طرح فوتبال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی دو رنگ طرح فوتبال

مبل شنی دو رنگ طرح فوتبال یکی از تولیدات فوق العاده زیبا تهران اینتکس می باشد که به تازگی تولید و ان را روانه بازار کرده است. این محصول ساخته شده از دو رنگ شاد و جذاب می باشد که مناسب برای تمام سلیقه ها مخصوصا طرفداران فوتبال دوست می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را نقد و بررسی نماییم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکات در ارتباط با این محصول طراحی و ارگونومی ساخت این محصول می باشد. این مبل شنی به گونه ای طراحی شده که کف ان به صورت گرد بوده و تکیه گاه ان نیز مقداری بلند تر از سطح اصلی محصول می باشد به گونه ای که در هنگام نشستن بر روی ان به صورت کامل می توانید به ان تکیه داده و نرمی و لطافت خاصی را تجربه نمایید. در همین ارتباط باید این نکته را عنوان کرد که بخش نشیمنگاه این مبل شنی به صورت فرو رفته بوده و فوق العاده نرم می باشد. هم چنین رنگ اصلی این محصول سفید بوده و نواحی مختلف ان در فواصل معین دارای نقش های پنج ضلعی قرمز رنگی می باشد که دقیقا شبیه سازی شده از توپ فوتبال می باشد. علاوه بر این ها خطوط روی این محصول به صورت واضح کشیده شده است که فوق العاده این مبل را جذاب کرده است. تمام این موارد نشان از طراحی بی نظیر این محصول دارد.

جنس بدنه

از موارد مهمی که در انتخاب این محصول بسیار مهم می باشد جنس بدنه این مبل است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع چرم مصنوعی می باشد که فوق العاده با کیفیت بوده و به سادگی دچار اسیب نمی شود. هم چنین موادداخلی این مبل همگی از نوع یونولیت ( فیبر ) ساخته شده اند که نرمی و لطافت خاصی را به این محصول بخشیده اند و به سادگی دچار اسیب نمی شوند.

ابعاد و وزن

از موارد دیگری که باید در ارتباط با این محصول باید صحبت کرد ابعاد و وزن این محصول می باشد. این مبل شنی دارای طول 85 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید از ان در منزل ، محل کار و یا دیگر مناطق استفاده نمایید. هم چنین ارتفاع این محصول تا بخش نشیمنگاه 40 سانتی متر و تا بالا ترین قسمت تکیه گاه 95 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و به راحتی می توانید ان را حمل و نقل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این مبل شنی در ابتدای خرید نیاز به راه اندازی ندارد و هم چنین برای استفاده از ان نیاز به هیچ گونه ابزاری نخواهید داشت. در ابتدا کافی است این محصول را در مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید قرار داده و سپس بر روی ان بنشینید. با چند بار نشستن بر روی این مبل شکل کامل را به خود می گیرد. هم چنین می توانید در صورت اشکال و یا مورد قبول واقع نشدن ارگونومی این محصول به سادگی با جا به جا کردن محتویات داخل این مبل اقدام به تغییر شکل ظاهری این محصول کرده و ان را به نحو دلخواه بسازید. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است که از ضربه زدن به این محصول و همین طور فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول جدا خودداری نمایید چون این اعمال باعث سوراخ شدن و وارد شدن اسیب اساسی به این محصول خواهد شد.

جمع بندی

مبل شنی دو رنگ طرح فوتبال یک محصول فوق العاده زیبا می باشد که وزن کمی داشته و بدنه ای انعطاف پذیر دارد. هم چنین این محصول قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را دارا بوده و به راحتی می توانید ان را شست و شو نمایید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...