مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس

intex 30098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس

مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس از نمونه مبل های شنی با ابعاد بزرگ می باشد که می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این مبل شنی همانطور که از نامش مشخص است کاملا ضد آب می باشد به همین دلیل نیز می توان آن را در محیط های بیرون از خانه و حتی در کنار استخر ها و مناطق شرجی استفاده کرد چرا که آب و باران به لایه های داخلی مبل شنی نفوذ نمی کند . علت ضد آب بودن مبل شنی فوق نیز استفاده از پارچه پلی استری برای ساخت بدنه می باشد . پارچه پلی استر که از نمونه پارچه های شمعی می باشد که در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و در همین جهت حتی از این نوع پارچه برای ساخت کوله پشتی ها و چادر های مسافرتی ضد آب استفاده می شود . در قسمت های داخلی این مبل شنی از آستری و محتوای شنی استفاده شده است ، استفاده از آستری در ساخت مبل فوق این است که محتوای یونولیتی خرد شده را در داخل خود نگه دارد تا در صورت نیاز بتوان رویه را از لایه های داخلی جدا کرد . محتوای یونولیتی این مبل قابلیت شارژ مجدد دارد و شما می توانید در صورت افت مبل آن را مجددا شارژ نمایید . سایر ویژگی ها و خصوصیات مبل در جدول زیر آمده است . 

نقد و بررسی مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس

مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس از نمونه مبل های بسیار نرم و انعطاف پذیر است که به واسطه نرمی و حالت پذیری بی نظیری که دارد به عنوان مبل شنی راحتی به فروش می رسد . این مبل شنی دارای ابعاد بزرگی بوده و مناسب برای بزرگسالان است ، شما می توانید با خرید مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس بستر بسیار خوب و ایده آلی را برای نشستن و استراحت کردن و همچنین مطالعه کتاب و تماشای تلویزیون بپردازید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

قسمت زیرین این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده است که قسمت پشتی آن نیز مرتفع تر بوده و نقش پشتی یا تکیه گاه مبل را ایفا می کند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید قسمت نشیمنگاه این مبل شنی نیز به صورت گود و فرو رفته طراحی شده است ، اینگونه طراحی باعث شده است تا افراد بتوانند در حالت درستی بنشینند تا کوچک ترین فشاری بر روی اندام آن ها وارد نشود . این گونه طراحی از بهترین نوع طراحی است که اغلب تولیدی های بزرگ مبل شنی محصولات خود را بدین شکل طراحی و تولید می کنند . رویه مبل شنی فوق در قسمت زیرین خود زیپی دارد که با باز کردن آن می توانید رویه را از آستری داخلی جدا کنید و آن را شسته و یا تعویض کنید . پوسته استفاده شده در ساخت این مبل نیز به رنگ سبز است اما شما می توانید رنگ های دیگری را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

جنس محصول

این مبل شنی دارای سه لایه می باشد که هر یک از آن ها از جنس خواصی ساخته شده است . برای ساخت رویه این مبل شنی از پارچه پلی استری استفاده شده است . پارچه پلی استر نوعی پارچه شمعی می باشد که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است به طوریکه حتی از آن برای ساخت چادر مسافرتی و همچنین برخی کوله ها و ساک های ضد آب استفاده می شود . به همین دلیل استفاده از این پارچه برای ساخت مبل شنی فوق باعث شده است تا محصول کاملا ضد آب باشد ، این ضد آب بودن به شما اجازه می دهد تا مبل شنی خود را در مناطق شرجی و در محیط های بیرون بدون نگرانی استفاده کنید ، استفاده از این جنس در کنار استخر ها نیز ممکن است . محتوای داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت های خرد شده می باشد ، این جنس انعطاف پذیری بالایی دارد به همین دلیل نیز استفاده از آن باعث شده است تا محصول بسیار سبک و همچنین نرم و انعطاف پذیر باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این مبل شنی یعنی مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس در ابعاد ( طول : 100سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) طراحی و تولید شده است که می توان گفت ابعاد بزرگ و خوبی است تا بزرگسالان بتوانند فضای بهتر و بزرگتری را برای نشستن داشته باشند . وزن کلی محصول برخلاف حجم بزرگ آن تنها 6 کیلوگرم می باشد ، علت وزن بسیار پایین این مبل شنی نیز استفاده از محتوای یونولیتی می باشد . مبل شنی فوق دارای حداکثر تحمل وزن 150 کیلوگرمی است که نشان از کیفیت بالای محصول و پارچه استفاده شده در ساخت آن می باشد .

نگهداری و تعمیرات

همانطور که در پاراگراف قبل اشاره شد ، این مبل شنی دارای حداکثر تحمل وزن می باشد پس بهتر است از پریدن بر روی مبل شنی ( که مطمعنا وزنتان در هنگام افتادن از ارتفاع چندین برابر خواهد شد ) خود داری کنید تا محصول آسیبی نبیند . در صورت آسیب دیدن پوسته ضد آب محصول دیگر از مبل شنی در مناطق با رطوبت بالا استفاده نکنید . شما می توانید برای تعمیر مبل شنی خود محصول را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید . این مبل شنی قابلیت تعویض رویه ، آستری و حتی محتوای شنی را دارد که در صورت لزوم می توانید خودتان آن را انجام دهید و یا برای فروشگاه ارسال نمایید .

سخن پایانی

شما می توانید در صورت افت مبل شنی خود با تهیه محتوای یونولیتی ، محتوای داخلی مبل را شارژ و حتی به طور کامل تعویض کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس مبل شنی راحتی ضد آب سبز رنگ اینتکس فوق را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...