مبل شنی راحتی قرمز

MBl-55701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی قرمز

مبل شنی راحتی قرمز از سری مبل های گرد می باشد که اولین بار به هنگام استفاده می توانید حالت دلخواه خود را بعد از چند بار نشستن به محصول بدهید . رنگ محصول مد نظر در این بخش قرمز می باشد اما نمایندگی اینتکس به دلیل درخواست های متعدد ، رنگبندی های دیگر و متنوعی را برای این مبل شنی موجود کرده است . ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده مخصوص می باشد که در ساخت رویه بیرونی آن از چرم مصنوعی با کیفیت استفاده شده است و کیفیت و مقاومت بالا را در برابر فشار و ضربه برای شما فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین یکی دیگر از مزیت های این مبل شنی تعویض ساختار داخلی و همچنین رویه توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است می باشد . لازم به ذکر است که به همراه این محصول دو سال ضمانت نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی راحتی قرمز اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی قرمز

مبل شنی راحتی قرمز از نمونه های جذاب مبل های شنی گرد بوده که با رعایت بالاترین استاندارد های موجود توسط کمپانی مشهور اینتکس طراحی و روانه بازار می شود. این محصول با قابلیت انتخاب رنگ بدنه در تمامی رنگ ها دارای دو سال ضمانت نامه معتبر بوده که در زمان خرید به مشتریان محترم داده خواهد شد. ساختار این محصول در اثر نشستن به فرم و نرمی استادنداری خواهد رسید که نیاز به راه اندازی ندارد. این بخش با بررسی تمام نقاط این محصول زیبا می خواهیم یک راهنمای جامع در راستای خریدی مطمئن در اختیار عموم قرار دهیم. پس اگر شما نیز می خواهید خریدی متفاوت را تجربه کنید توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع ساخت هر محصول در واقع تاثیرگذارترین بخش در ان محصول بوده که برای رضایتمندی مصرف کنندگان حائز اهمیت بوده و به فروش محصول کمک خواهد کرد. زیرا تمامی افراد در زمان خرید در پی یک کالای منحصر به فرد و جذاب هستند. مبل های شنی با ویژگی های عالی خود از جمله طول عمر بالا و راحتی زیاد توانسته اند به جایگزینی قدرتمند برای مبل های راحتی تبدیل شوند. این ویژگی های عالی در واقع در مقابل ضعف این محصولات گزینه مناسبی مانده است. زیرا این محصولات دارای تنوع کمی بوده و تقریبا مشابه یکدگیر تولید می شوند. این محصول نیز مشابه تمامی محصولات مشابه خود ساختاری گرد داشته که با افزایش ارتفاع شاهد کاهش قطر ان خواهیم بود. تکیه گاه و نشیمنگاه بزرگ این محصول که کاملا یه یکدیگر متصل هستند یک فضای استاندارد را برای استراحت شما مهیا می سازد. این محصول کاملا ساده و با بدنه قرمز رنگ تولید می شود. اما شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را با سلیقه خود سفارش دهید.

جنس بدنه

جنس بدنه هر محصول در صورت مرغوبیت موجب افزایش طول عمر ان محصول شده که رضایت مشتریان را به دنبال دارد. در همین راستا و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم این محصول با بدنه از جنس چرم مصنوعی تولید شده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این جنس بدنه علاوه بر نرمی بالا دارای خاصیت انعطاف پذیری نیز می باشد. همچنین بدنه محصول در برابر فرسایش و سابیدگی مقاوم باقی مانده و کاملا ضد تعریق است. در صورت الودگی بدنه می توانید به راحتی ان را شست و شو دهید. زیرا پوشش بدنه در صورت تماس مستقیم با مواد شوینده و اب دچار افت کیفیت نمی شود.

ابعاد و وزن

از جمله ویژگی های عالی محصول سهولت حمل و نقل ان عنوان می شود. زیرا بدنه محصول وزنی در حدود 5 کیلوگرم دارد. البته وزن پایین بدنه از کیفیت کار نکاسته و محصول به دلیل توان تحمل بالا قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را دارا می باشد. این محصول گرد طول و عرضی همسان د معادل 100 سانتی را در بر می گیرد. ارتفاع 100 سانتی متری محصول دارای دو بخش همسان بوده که شامل نشیمنگاه و تکیه گاه 50 سانتی متری یکسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

پس از دریافت مبل شنی آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. به دلیل ان که این محصول کاملا اماده بوده و نیاز به راه اندازی نداشته شما می توانید از همان ابتدا به راحتی از ان استفاده نمایید. بدنه محصول در اثر نشستن به فرم و نرمی متعادلی خواهد رسید. جهت مراقبت از این کالا اجسام نوک تیز را به بده ان وارد نسازید. در صورت بروز پارگی و یا هرگونه اسیب این پوشش بدنه قابلیت تعمیرات و تعویض را دارد. مواد یونولیتی تشکیل دهنده محصول علاوه بر نرمی بالا دارای توان تحمل استانداری نیز هستند. برای حفاظت از مبل شنی خود وزنی بیش از توان تحمل به بدنه وارد نسازید. البته در صورت اسیب مواد داخلی قابل تعویض و یا شارژ مجدد است.

جمع بندی

مبل شنی راحتی اینتکس محصولی مرغوب و با طول عمر بالا بوده که امکان انتخاب رنگ بدنه با توجه به سلیقه مشتریان را دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول زیبا را خریداری کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصول قرمز
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...