مبل شنی راحتی پشمی

mbl-56694

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی پشمی

مبل شنی راحتی پشمی یکی از خاص ترین و زیبا ترین مبل های شنی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که بر خلاف بیشتر مبل های شنی از بدنه پشمی برخوردار است . در این محصولات می توانید انواع مبل های شنی خزدار و مخملی را مشاهده کنید اما معدود مبل های شنی را می توانید در بازار پیدا کنید که بدنه پشمی دارند . این مبل به واسطه پوسته بسیار عالی خود می تواند سطح گرم و نرمی را برای شما عزیزان به همراه بیاورد . با توجه به پشم اصل این مبل ، در فصول سرد سال می توانید نشیمنگاه های گرم و بسیار عالی را برای خود داشته باشید .

مبل شنی فوق به واسطه نوع طراحی و استفاده از محتوای شنی یونولیتی انعطاف بسیار عالی داشته و موجب شده تا محصول با فرم پذیری بسیار خوب خود ، نشیمنگاه های طبی و راحت را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید ساعت های طولانی تری را به نشستن بپردازید . ابعاد بزرگ و ایده آل این مبل می تواند فضای کافی را برای نشستن هر فرد به خصوص بزرگسالان و بالغین را فراهم کند . شما می توانید مبل های شنی را به صورت تکی و با قیمت بسیار عالی و مناسب از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی پشمی

مبل شنی راحتی پشمی بدون شک یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین مبل های شنی موجود در بازار ایران و سایر کشور های اروپایی و آسیایی می باشد چرا که بدنه آن برخلاف سایر مبل های شنی از پارچه پشمی ساخته شده است . مبل های شنی نسل جدید و محبوبی از مبل های شنی می باشد که می توانید برای استفاده روزمره از آن بهره ببرید . این مبل ها بر خلاف سایر مبل ها به صورت تک نفره ساخته می شوند و برای خرید آن نیازی نیست که چندین مبل را خریداری کنید . البته در صورت نیاز می توانید تعداد بیشتری از این مبل ها را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

این مبل شنی ابعاد خوبی داشته جای زیادی را اشغال نمی کند . شما می توانید از مبل های شنی در اتاق خواب و یا اتاق نشیمن و حتی در محل کار و ... نیز استفاده کنید . ظاهر زیبا و شیک آن ، این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از آن بتوانید دیزاین و دکوراسیون خانه و یا محل کار مانند مغازه یا دفتر کار خود را شکیل تر و زیبا تر کنید . با توجه به محبوبیت این محصول و همچنین عدم اطلاعات کافی مشتریان نسبت به ویژگی ها و خصوصیات محصول ، در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی شما را با ویژگی های مبل شنی راحتی پشمی آشنا کنیم .

طراحی و تولید مبل شنی

مبل های شنی مدل های بسیار متنوعی دارند چرا که شرکت های تولید کننده این محصولات با استفاده از طراحی های مختلف و استفاده از ساختار های گوناگون به همراه جنس متنوع ، مبل های شنی را با تنوع بالا تولید کرده اند تا مشتریان و دوست داران محصولات شنی بتوانند به راحتی مدل مد نظر خود را یافته و آن را خریداری کنند . این مبل شنی در ابعاد 95 در 95 سانتی متر و در افتاع 90 سانتی متر ساخته شده است که به خوبی می تواند فضای ایده آل را برای نشستن بزرگسالان فراهم کند . ابعاد بزرگ می تواند به خوبی بدن شما را پوشش داده و نشیمنگاه مناسب تری را در اخیتارتان قرار دهد .

این مبل از طراحی و ساختار سه لایه تولید شده است . عمده مبل های شنی با کیفیت و با دوام اصل و اورجینال اغلب از این طراحی برخوردار هستند چرا که طراحی سه لایه می تواند دوام بیشتری را مبل ببخشد . بیرونی ترین لایه این مبل پوسته یا رویه نام دارد ، لایه میانی مبل نیز آستری بوده و داخلی ترین لایه ، محتوای شنی می باشد که بیشترین حجم مبل را محتوای شنی تشکیل داده است . بر روی پوسته و آستری زیپی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید ، بنابراین شما به سادگی می توانید با باز کردن زیپ ، پوسته را خارج کرده و آن را بشویید .

جنس مبل شنی

در واقع جنس این مبل شنی است که موجب تمایز آن نسبت به سایر مبل های شنی شده است ، چرا که برخلاف مبل های مخملی و خزدار و جیر این مبل شنی از پارچه پشمی ساخته شده است . پشم استفاده شده در ساخت این مبل کاملا طبیعی بوده و در واقع از پشم گوسفندان نیوزلندی که یکی از مرغوب ترین پشم های جهان را دارد ، ساخته شده است . این پوسته ضخامت بالایی داشته و طول پشم آن 2 الی 3 سانتی متر است . برای یکسان شدن طول پشم این مبل ، آن را کوتاه کرده اند تا تمامی قسمت های پوسته طول یکسان داشته باشند .

این پشم خاصیت فرفری و نرم داشته و می تواند سطوح لطیفی را برای مبل شنی به ارمغان بیاورد . این پوسته شاید پس از شست و شو کمی سفت و خشک شود ، اما شما می توانید با مسواک یا بورس و شانه سطح مبل خود را شانه کنید تا به مانند روز اول نرم و لطیف شود . این پوسته به واسطه جنس پشمی که دارد می تواند سطح گرم و نرمی را برای نشستن ایجاد کند ، بنابراین اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید این مبل شنی می تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید باشد . همچنین شما می توانید از این مبل شنی در تراس و بالکن ، خیاط خلوت و در آلاچیق های ویلا استفاده کنید و در روز های سرد جای گرمی را در محیط باز برای خود ایجاد کنید و چای یا قهوه میل نمایید .

آستری این مبل شنی نیز از پارچه مخملی ساده ساخته شده است که ضخامت آن نیز بسیار بالا بوده و موجب افزایش دوام پوسته و مبل شنی شده است . آستری این مبل نیز قابل شست و شو بوده و می تواند محتوای یونولیتی داخل مبل را در درون خود نگه دارد . محتوای داخلی این مبل شنی در واقع از یونولیت های خرد و شنی تشکیل شده است که می تواند انعطاف بسیار خوبی به محصول ببخشد . این محتوای شنی است که سبب شده محصول وزن بسیار سبک و قابل حملی داشته باشد .

  • ابعاد
  • طول:95 سانتی متر
  • عرض:95 سانتی متر
  • ارتفاع:90 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پشمی
  • جنس مواد داخلی:یونولیت
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • ضمانت:2 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...