مبل شنی راحتی چرمی بزرگسال

mbl-56696

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چرمی بزرگسال

مبل شنی راحتی چرمی بزرگسال از سری مبل های شنی رنگ روشن و جیغ می باشد که دوست داران مبل های راحتی می توانند آن را با قیمت ارزان خریداری کنند . تنوع مبل های شنی بسیار بالا بوده و هر یک از آن ها دارای طرح و نقش متفاوتی هستند ، همچنین نوع تولید و ساخت آن ها ، همچنین کیفیت و جنس بدنه متفاوتی دارند که این تنوع به شما اجازه خواهد داد تا بهترین و مناسب ترین مبل شنی را به دلخواه خود خریداری کنید . این مبل ها در کنار زیبایی منحصر به فرد خود می توانند نشیمنگاه های بسیار عالی و طبی برای شما باشند چرا که انعطاف پذیری خوب این مبل ها می تواند نشیمنگاه نرم و راحت را برای شما و حتی کسانی که مشکلاتی در کمر و ... دارند استفاده نمایند .

این مبل شنی دارای وزن بسیار سبک بوده و تنها وزن آن به 5 کیلوگرم می رسد ، به همین دلیل نیز جابجایی و حمل آن به سادگی امکان پذیر است ، لذا اگر به دنبال مبلی پرتابل و قابل حمل هستید ، مبل های شنی گزینه بسیار خوب برای شما خواهد بود . این مبل شنی به واسطه ابعاد بزرگی که دارد می تواند توسط بالغین مورد استفاده قرار بگیرد . آستانه تحمل وزن محصول 180 کیلوگرم است که نشان از دوام و کیفیت بسیار خوب محصول به خصوص جنس رویه و لایه های داخلی مبل شنی دارد . برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت مبل شنی می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی چرمی بزرگسال

مبل شنی راحتی چرمی بزرگسال بدون شک یکی از خوشرنگ ترین و زیبا ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس است که می توانید به واسطه رنگ منحصر فردی که دارد ، آن را با تم و دیزاین اتاق خواب خود و یا دفتر کار ، بوتیک یا مغازه خود هماهنگ و ست کنید . این مبل ها به دلیل اینکه از بدنه پارچه ای ساخته می شوند در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند به طوریکه این تنوع بالا را تنها می توانید در مبل های شنی مشاهده کنید . 

این مبل شنی مزایا و ویژگی های بسیار زیادی دارد که موجب شده تا بسیاری از افراد که ساعت های بیشتری را به نشستن می پردازند ، مبل های شنی را انتخاب کنند . این مبل برای یک نفر طراحی شده و فروش آن نیز به صورت تک می باشد ، اما شما در صورت دلخواه می توانید تعداد بیشتری از مبل های شنی در همین مدل یا مدل های دیگر و رنبگندی های دیگر خریداری کنید ، بنابراین لزومی ندارد که به مانند مبل های پایه چوبی و یا کاناپه ها به صورت خانواده و در تعداد 5 یا 7 نفره خریداری کنید . با توجه به جدید بودن مبل های شنی قصد داریم که در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی راحتی چرمی بزرگسال شما را با ویژگی های محصول بیش از پیش آشنا کنیم .

طراحی و نحوه تولید مبل شنی

بر خلاف تصور ، ساخت این مبل ها به مانند مبل های چوبی و ... نبوده و برای تولید آن از هیچ گونه چارچوب یا پایه استفاده نشده است ، بنابراین هیچ جسم سفت و سختی در داخل مبل شنی وجود نداشته و فرم محصول به واسطه نوع دوخت و طراحی پارچه رویه و آستری مبل شنی می باشد . این مبل شنی از پوسته یا رویه و همچنین آستری ساخته شده است که هر دو آن ها از جنس پارچه بوده و با برش زنی و دوخت لایه ها به یکدیگر ساخته شده اند . همچنین داخل این مبل با محتوای شنی یونولیتی پر شده است که به خوبی می تواند فرم مبل را به خود بگیرد .

عمدتا مبل های شنی به صورت گرد و یا گلابی شکل طراحی می شوند که مبل شنی راحتی چرمی بزرگسال در دسته مبل های گلابی شکل و مخروطی قرار دارد ، این طراحی بهترین نوع طراحی برای ساخت مبل های شنی می باشد ، زیرا ارتفاع پشتی بیشتر شده و فرد می تواند به خوبی به مبل تکیه بدهد . البته این مبل شنی در ابتدا شاید بخش نشیمنگاه خاصی نداشته باشد ، بنابراین خودتان می توانید با دست به مبل شنی فرم بدهید ، به طوریکه شما با نشستن خود نیز می توانید به مبل خود فرم بدهید .

جنس مبل شنی

مبل شنی فوق همانطور که از نامش پیداست ، از پارچه چرمی ساخته شده است ، اما این پارچه خود نیز به دو دسته چرم مصنوعی و طبیعی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . پارچه های مصنوعی قیمت ارزان تری داشته و از نظر ظاهری تفاوت چندانی ندارد ، همچنین به مانند چرم طبیعی حساس نبوده و مراقبت از آن بسیار ساده تر است . امروزه از چرم های مصنوعی در بسیاری از صنایع استفاده می شود . پارچه های چرم مصنوعی به دلیل اینکه صنعتی هستند در رنگبندی های مختلف تولید می شوند . 

برای ساخت آستری این مبل شنی نیز از پارچه مخملی استفاده شده است ، این پارچه ضخامت بالایی داشته و یکی از با دوام ترین نوع پارچه می باشد ، بنابراین استفاده از آن به عنوان آستری می تواند دوام مبل شنی را افزایش دهد و از آسیب دیدن و پارگی رویه بر اثر فشار جلوگیری کند . داخل مبل شنی فوق نیز از یونولیت پر شده است ، یونولیت ها به صورت خرد هستند به همین جهت نیز به آن محتوای یونولیتی گفته می شود ، یونولیت ها قادر به جابجایی در درون مبل شنی هستند به همین علت نیز فرم مبل را گرفته و آنگونه که دوست داشته باشید می توانید به مبل شنی خود فرم بدهید . برای تولید مبل های شنی از سایر اجناس و پارچه ها و همچنین محتوای شنی استفاده شده است که می توانید در دسته بندی مبل شنی نمونه های مختلف را مشاهده کنید .

  • ابعاد
  • طول:90 سانتی متر
  • عرض:90 سانتی متر
  • ارتفاع:110 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:چرم مصنوعی
  • جنس مواد داخلی:یونولیت
  • سایر
  • سازنده:اینتکس
  • ضمانت:2 ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...