مبل شنی راحتی چرمی دو رنگ

mbl-56703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چرمی دو رنگ

مبل شنی راحتی چرمی دو رنگ یک محصول و مبلی بسیار زیبا و شیک است که ظاهر و بدنه آن به صورت دو رنگ زرد و مشکی ساخته شده که تلفیق آن دو موجب شده تا محصول بسیار زیبا و شیک باشد . همچنین جنس محصول که از پارچه چرمی می باشد ، سطح براقی را برای مبل ایجاد کرده که محصول را بسیار شیک و زیبا کرده است . بدون شک پارچه های چرمی یکی از زیبا ترین اجناس برای تولید هر کالایی می باشد . این مبل شنی برای استفاده یک نفره ساخته شده و ابعاد بزرگ و استاندارد آن می تواند فضای کافی و ایده آل را برای نشستن بزرگسالان فراهم کند . 

نوع فرم و شکل مبل شنی موجب شده تا این محصول در دسته مبل های راحتی و آرگونومیک قرار بگیرد . بنابراین اگر خانه دار هستید و یا در محل کار زمان زیادی را باید در حالت نشسته بگذرانید ، بدون شک مبل شنی راحتی چرمی دو رنگ گزینه ایده آل و خوبی برای شما خواهد بود . این مبل شنی دارای تکیه گاه بلند می باشد به همین دلیل به خوبی می تواند کمر را پوشش دهد . از ویژگی های بسیار عالی مبل شنی راحتی فوق می توان به وزن بسیار سبک و پنج کیلوگرمی آن اشاره کرد ، به همین جهت به سادگی می توانید مبل شنی خود را جابجا کنید .

راهنمای خرید مبل شنی

قبل از خرید مبل شنی باید در نظر داشته باشید که قرار است از مبل شنی تنها به عنوان دکوری استفاده کنید و یا قرار است ساعات طولانی از روز را به نشستن بر روی مبل شنی بگذرانید . با توجه به تنوع مبل های شنی ، همه محصولات مناسب برای نشستن های طولانی نیستند ، بنابراین اگر فردی هستید که ساعت های طولانی را به نشستن و استراحت کردن بر روی مبل می پردازید و یا کار شما به گونه ای است که در اوقات بی کاری بر روی مبل نشسته و کتاب مطالعه می کنید و یا به تماشای تلویزیون می پردازید ، باید مبل های شنی را انتخاب کنید که تکیه گاه بلند و طبی داشته باشد .

مبل های شنی به مانند مبل شنی راحتی چرمی دو رنگ که به صورت مخروطی یا گلابی شکل طراحی شده اند یکی از بهترین نمونه ها برای نشستن های طولانی مدت هستند زیرا پشتی و تکیه گاه آن ها بلند است . این در حالی است که برخی از مبل های شنی گرد و استوانه ای شکل که فاقد تکیه گاه بوده و یا تکیه گاه کوچکی دارد نمی تواند به خوبی کمر شما را پوشش داده و از وارد شدن فشار بر روی اندام ها بکاهد .

نکته دیگری که در هنگام خرید مبل شنی باید توجه داشته باشید برند تولید کننده محصول می باشد . با توجه به زیاد بودن تولیدی ها در سراسر دنیا و حتی در داخل ایران ، ممکن است مدل هایی بی کیفیت نیز وارد بازار شده و حتی با قیمت بسیار ارزان تر و حتی در قالب مبل شنی اصل فروخته شوند ، بنابراین سعی داشته باشید که مبل های شنی خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و به برند محصول توجه داشته باشید . نکته بعدی نیز توجه داشتن به جنس بدنه مبل های شنی می باشد زیرا هر چه جنس مرغوب تر باشد دوام و کیفیت مبل شنی نیز افزایش خواهد یافت . در بخش بعدی برخی از پارچه هایی که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود را معرفی خواهیم کرد .

انواع پارچه مبل شنی

برای ساخت مبل های شنی از پارچه های متنوعی استفاده شده است ، اما باید به این نکته توجه داشته باشد که پارچه ها بر اساس جنسی که دارند نیاز به مراقبت خاص خود هستند ، بنابراین بسته به شرایط خود جنس مبل شنی خود را انتخاب کنید . از بیشترین اجناسی که برای ساخت بدنه مبل شنی استفاده می شود می توان به پارچه های چرمی ، مخملی ، جیر ، خزدار و پشمی ، کتان و لی ، پلی استر و ... اشاره کرد .

به عنوان مثال پارچه های چرمی را بهتر است نشویید و حدالامکان آن را با یک دستمال نمناک خشک کنید . همچنین بهتر است مبل های شنی که از پارچه های چرم مصنوعی یا طبیعی ساخته شده اند را در فضای باز و در معرض مستقیم نور خورشید استفاده نکنید . مبل های شنی که از پارچه های دیگر ساخته می شوند قابل استفاده در محیط های باز هستند .

پارچه های پشمی و خزدار و همچنین مخملی و جیر دارای سطوح نرم تری هستند ، این در حالی است که پارچه های لی ، پلی استر و کتان کمی زبر می باشند . پارچه پلی استر نیز ضد آب بوده بنابراین استفاده از آن موجب ضد آب شدن مبل شنی خواهد شد ، بنابراین اگر در شهر های شرجی زندگی می کنید و یا قصد دارید که بیشتر از مبل شنی خود در محیط های باز استفاده کنید ، مبل هایی را خریداری کنید که از پارچه پلی استر ساخته شده اند . این پارچه در برابر پرتو های مضر خورشیدی نیز عایق می باشد .

تعمیرات و خدمات پس از فروش

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش مبل شنی در ایران است که می توانید محصولات شنی خود را در تنوع بسیار بالا با ضمانت از فروشگاه خریداری کنید . در فروشگاه اینتکس می توانید انواع مبل های شنی ایرانی و خارجی اصل را در رنگبندی های متنوع و در ابعاد مختلف با طراحی های گرد ، استوانه ای ، صندلی ، شیبدار و ... با جنس بدنه متنوع خریداری کنید ، همچنین فروشگاه امکان خرید مبل شنی به صورت سفارشی را نیز میسر کرده است .

فروشگاه اینتکس تعمیرات مبل شنی از جمله تعمیرات رویه ، آستری و همچنین تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی را نیز انجام می دهد تا مشتریان گرامی بتوانند پس از خرید محصول خود از فروشگاه از خدمات پس از فروش بهره مند شوند .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی چرمی دو رنگ

مبل شنی راحتی چرمی دو رنگ یکی از خوشرنگ ترین و طبی ترین مبل های موجود در بازار است که به واسطه طرح و رنگی که دارد به خوبی می توان آن را در هر محلی چون دفتر کار ، مغازه ها و بوتیک ها ، آتلیه های عکاسی ، انواع نمایشگاه ها و ... استفاده کرد . از ویژگی های بسیار خوب مبل شنی فوق می توان به دوام بسیار بالا و همچنین انعطاف پذیری عالی محصول اشاره کرد که به واسطه آن ، سطح طبی و خوبی را برای نشستن فراهم کرده است .

این محصولات از جدید ترین مبل های موجود در بازار هستند که شاید بسیاری از شما از ویژگی های بسیار خوب آن ها اطلاعی نداشته باشید ، اما لازم است بدانید که این مبل شنی تنها 5 کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با مبل های پایه چوبی و ... تک نفره وزن بسیار سبکی دارد ، به همین دلیل به راحتی می توانید مبل شنی خود را جابجا کرده و در هر جایی از خانه و ... از محصول استفاده کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول ، راهنمای شما در خرید مبل شنی مد نظرتان باشیم .

طراحی و تولید مبل شنی

طراحی این مدل نیز به مانند بسیاری از مبل های شنی تولید شده به صورت مخروطی یا گلابی شکل از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی می باشد که در کنار یکدیگر تشکیل این محصولات را داده اند . مبل شنی از قبل توسط شرکت تولید کننده مونتاژ می شود ، بنابراین هیچگونه نیازی به راه اندازی محصول نخواهد بود بلکه پس از خرید می توانید از آن استفاده نمایید . طراحان این محصول با در نظر داشتن آناتومی افراد و همچنین استاندارد های لازم ، ارتفاع نشیمنگاه و همچنین ارتفاع مبل را در نظر گرفته اند که به خوبی می تواند کمر را پوشش داده و از آویزان ماندن پا جلوگیری کند . تکیه گاه این مبل کمی شیب داشته و می تواند کمر شما را در راستای خوبی قرار دهد .

بیرونی ترین لایه این مبل شنی پوسته یا آستری نام دارد که طراح با استفاده از پارچه های رنگی ، طبق الگوهای برش زنی ، پارچه را برش داده و سپس با استفاده از بهترین نخ های ابریشمی این لایه را ایجاد کرده اند . ساخت آستری که لایه میانی این مبل است نیز به مانند پوسته انجام شده است . وجود آستری در این مبل باعث افزایش دوام مبل شنی شده است ، از سوی دیگر محتوای شنی خرد را در داخل خود نگهداری می کند تا در صورت نیاز بتوانید آستری را از لایه های زیرین جدا کنید . این مبل شنی در قسمت زیرین خود زیپی بزرگ دارد که از آن طریق می توانید رویه را از آستری جدا کنید و به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید .

جنس مبل شنی

جنس بدنه این مبل شنی از چرم مصنوعی ساخته شده است که یکی از بهترین و مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار می باشد . چرم مصنوعی شباهت زیادی به چرم طبیعی داشته و زیبایی آن به مانند چرم اصل شیک و خاص است . از ویژگی های بسیار عالی چرم علاوه بر زیبایی خاص و منحصر به فرد آن ، می توان به دوام بسیار عالی و همچنین طول عمر بالا اشاره کرد . از این رو استفاده از این جنس برای ساخت مبل شنی راحتی دو رنگ سبب افزایش دوام و طول عمر محصول شده است . 

چرم های مصنوعی برخلاف چرم های طبیعی به دلیل صنعتی بودن در رنگبندی های مختلف تولید شده اند ، به همین دلیل نیز تولید کنندگان برای ساخت محصولات خود از چرم های رنگی مصنوعی استفاده می کنند . و اما محتوای داخلی این مبل شنی از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است . یونولیت ها که آن را با عنوان فیبر نیز می شناسیم موادی سبک و البته مقاوم و انعطاف پذیر هستند که استفاده از آن ها به صورت خرد شده در داخل مبل سبب شده تا این محصول بسیار سبک و البته فرم پذیر باشد . برای ساخت مبل های شنی از اجناس مختلفی استفاده می شود که در بخش توضیحات تعدادی از پارچه ها و مواد داخلی مبل معرفی شده است .

  • ابعاد
  • طول:80 سانتی متر
  • عرض:80 سانتی متر
  • ارتفاع:110 سانتی متر
  • حجم داخلی:200 لیتر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:چرم مصنوعی
  • جنس مواد داخلی:یونولیت خرد
  • سایر
  • ضمانت:2 ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...