مبل شنی رنگارنگ اینتکس

mbl-1030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی رنگارنگ اینتکس

مبل شنی رنگارنگ اینتکس از محصولات خلاقانه و جدید این شرکت است که بیشتر به دلیل داشتن رویه جذاب مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. این کالا از رویه ای با چندین رنگ شاد طراحی شده است که تشکیل دایره ها و اشکال مختلف را داده و سطح کلی این محصول را به ارمغان اورده اند. در خصوص ساختار این کالا هم باید گفت که ارگونومی این محصول به صورت گرد می باشد. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول نیز به گونه ای طراحی شده که با هر بار نشستن بر روی ان بیش از پیش شکل به خود خواهد گرفت. هم چنین این کالا بدنه ای مقاوم از نوع پارچه مخملی دارد که بسیار با کیفیت بوده و در شرایط اب و هوایی مختلف هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت. این محصول را هم چنین می توانید به راحتی جا به جا نمایید که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

مبل شنی رنگارنگ اینتکس

مبل شنی رنگارنگ اینتکس یکی از مبل های شنی جدید و خاصی است که به تازگی روانه بازار شده است. این کالا ساختاری فوق العاده دارد به گونه ای که رنگ های شادی در روی بدنه این محصول به چشم می خورد. هم چنین تحمل وزن بالا و داشتن حجم کم نیز از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید............................

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید عنوان نمود که این محصول ارگونومی ساخت گردی دارد. شکل و شمایل این محصول هم به صورت کاملا ساده و بدون داشتن جیب و یا دستگیره حمل طراحی شده است. در کنار این موارد باید به رنگ های استفاده شده در این محصول اشاره نمود. این کالا شاید بتوان گفت که اکثر رنگ های شاد را بر روی بدنه خود می بیند. از مهم ترین این رنگ ها می توان به قرمز ، ابی ، سبز ، زرد ، نارنجی و .... اشاره نمود که ترکیب این ها در نقاط گوناگون این محصول و هم چنین قرار گیری ان ها در سر تا سر این مبل شنی باعث شده تا یک محصول خاص را شاهد باشیم. علاوه بر این ها این مبل شنی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را خریداری نموده و نرمی و لطافت را احساس کنید. هم چنین این محصول قابلیت تعویض مواد داخلی را هم داراست که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود.

جنس بدنه

بدنه این محصول ساخته شده از پارچه مخملی می باشد. این پارچه یکی از با کیفیت ترین و در عین حال مقاوم ترین پارچه هایی است که در بازار موجود است. در کنار این موارد باید به محتویات داخلی این محصول هم اشاره نمود که از یونولیت شکل گرفته است.

ابعاد و وزن

طول و عرض این محصول هم اندازه یک دیگر بوده و هر دو 100 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا هم 90 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به وزن خود این مبل شنی هم اشاره نمود که تنها 5 کیلو گرم وزن دارد. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تحمل وزن 150 کیلو گرمی را هم داراست.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیازی به راه اندازی ندارد و به صورت اماده استفاده برای شما عزیزان تولید گردیده است. شما تنها کافی است ان را در مکان مورد نظر خود قرار دهید و سعی کنید تا با نشستن بر روی ان شکل کامل تری را به این محصول ببخشید. این بدین معناست که این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد و با هر بار نشستن بر روی ان می توانید به سادگی قسمت نشیمنگاه این محصول را شکل دهید. گفتنی است که بهتر است برای سالم ماندن این محصول اشیا نوک تیز مانند چاقو را از کنار این کالا دور کنید تا دچار اسیب نشود. هم چنین از ضربه زدن به بدنه اصلی این کالا هم خودداری نمایید تا بتوانید سلامت این محصول را بیش از پیش حفظ کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که سعی کنید بیش از تحمل وزن این کالا وسایل یا وزن را به ان تحمیل نکنید.

جمع بندی

مبل شنی رنگارنگ اینتکس محصولی خاص و زیباست که ارگونومی ساخت گردی دارد و به صورت ساده طراحی و تولید شده است. هم چنین این کالا بدنه ای بسیار مقاوم دارد و دارای ضمانت دو ساله هم می باشد که با خیال راحت می توانید هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول رنگارنگ
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...