مبل شنی شیبدار آبی اینتکس

70401 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار آبی اینتکس

مبل شنی اینتکس در مدل شیبدار یکی دیگر از مبل های هپی چیر تولید شده در میان سایر مبل ها بوده که از تکیه گاهی بلند بهره می برد. محصولی ساخته شده از جنس فیبر های خرد شده سبک که از روکشی طرح چرم برای آن استفاده شده است. این مبل در مدل رنگ آبی دارای ابعادی به طول: 105 سانتی متر، عرض: 115 سانتی متر و ارتفاع: 125 سانتی متر بوده که تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند. محصولی مناسب برای استفاده در فضای داخل منزل و حتی محل کار. این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید .

در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه در بیاورید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

خرید سفارشی مبل شنی

فروشگاه تهران اینتکس به دلیل پر طرفدار بودن مبل های شنی ، علاوه بر فروش انواع مبل های شنی خارجی و اورجینال ، انواع مبل های شنی ایرانی را با کیفیت بسیار بالا عرضه کرده است که حتی می توانید مبل شنی خود را به صورت سفارشی خرید کنید . به عنوان مثال شما می توانید حتی مبل شنی شیبدار آبی اینتکس را نیز به صورت سفارشی خریداری کنید . این محصول در ابعاد 105 در 115 سانتی متر و با ارتفاع 125 سانتی متر ساخته شده است ، از این رو شما می توانید این مبل شنی را با رویه های دیگر سفارش دهید . برای ساخت این محصول از پارچه مخمل استفاده شده است که رنگ آن نیز آبی می باشد ، شما می توانید همین مدل را در رنگبندی های دیگر مانند زرد ، قرمز ، مشکی و .... از فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید . 

شما می توانید حتی مبل های شنی خود را طبق نیازی که دارید به صورت انعطاف پذیر و نرم یا سفت خریداری کنید . با توجه به اینکه دسترسی به محتوای شنی این مبل ها وجود دارد شما می توانید در هنگام خرید مبل شنی خود از فروشگاه اینتکس مبل های نرم تر و یا سفت تری را سفارش دهید چرا که فروشگاه با شارژ کردن و یا تخلیه مبل می تواند میزان نرمی مبل را تغییر دهد . البته این محصولات به صورت استاندارد تولید شده است و به طور حتم میزان نرمی محصولات کاملا استاندارد خواهد بود . همچنین در صورت ناموجود بودن نمونه ای مبل های شنی می توانید آن را سفارش دهید تا فروشگاه برای شما محصول را پس از موجود کردن ارسال نماید .

خدمات پس از فروش مبل شنی

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر امکان خرید سفارشی مبل شنی ، خدمات پس از فروش این محصولات را نیز ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شوید . این محصولات نیز به مانند بسیاری از محصولات دیگر ممکن است آسیب ببیند ، بنابراین نیاز است تا آن ها را تعمیر کنید . فروشگاه اینتکس ب ارائه خدماتی چون تعمیرات مبل شنی ، می تواند پذیرای مبل های شنی شما جهت تعمیر باشد . از جمله تعمیرات این محصولات می توان به تعمیر رویه یا آستری ، شارژ و تعویض محتوای شنی و همچنین تعویض رویه یا پوسته اشاره کرد . فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است ، بنابراین با خیال راحت این محصولات را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید .

مبل شنی بهتر است یا مبل بادی ؟

با توجه به اینکه مبل های شنی و مبل های بادی هر دو از سری مبل های پرتابل و قابل حمل هستند ، شاید برای مشتریان این سوال پیش بیاید که مبل شنی بهار است یا مبل بادی ؟ اگرچه هر دو نمونه قابل حمل هستند اما تفاوت های عمده ای میان آنها مطرح است که بهتر است به نسبت نیاز خود آن ها را خریداری کنید . با توجه به جنسی که مبل شنی دارد می توان گفت آسیب پذیری کمتری را داشته و به همین ترتیب می توان طول عمر بالا تری را برای آن ها متصور بود . این در حالی است که از نظر حجمی مبل های بادی بسیار کوچک تر هستند بنابراین می توانید با جمع کردن آن ها ، حتی مبل های بادی را در سفر ها استفاده کنید . اما اگر تنها نیاز دارید که از این مبل ها در خانه استفاده کنید ، مبل های شنی گزینه مناسب تری هستند .

پر فروش ترین مبل های شنی

تنوع در مبل های شنی بسیار بالا بوده و از این رو شاید در برخی مواقع بین چند مدل شک داشته باشید . اما قصد داریم تا پر فروش ترین مبل شنی فروشگاه را معرفی نماییم . از نظر طراحی بیشترین فروش مبل شنی به مبل هایی با طراحی مخروطی یا گلابی شکل که پشتی مرتفع و سطح نشیمنگاه گود دارند اختصاص می یابد که در واقع مبل شنی شیبدار آبی اینتکس نیز در همین دسته قرار دارد ، چرا که سطح طبی و آرگونومیک تری را برای نشستن ایجاد خواهد کرد . همچنین از نظر جنس پر مبل های شنی چرمی و مخملی فروش بسیار بالا تری را نسبت به سایر مبل ها مانند مبل های پلی استری ، خزه دار یا کتان دارند . البته خرید این مبل ها کاملا سلیقه ای می باشد .

نقد و بررسی مبل شنی شیبدار آبی اینتکس

مبل شنی شیبدار آبی اینتکس از سری مبل های شنی بسیار زیبا و دوست داشتنی فروشگاه اینترنتی اینتکس است که صورت ساختار گلابی شکل به رنگ آبی ساخته شده است . این مبل ها ، قابل استفاده در خانه ، محل کار و ... می باشد که از مهم ترین خصوصیات آن می توان به هماهنگ کردن آن با تم اتاق اشاره کرد . این مبل شنی به واسطه وزن بسیار سبکی دارد قابل حمل بوده و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . این محصولات بسیار نرم و طبی بوده و به واسطه جنس و محتوای شنی فرم پذیری که دارد می تواند به خوبی فرم بدن را به خود گرفته و نشیمنگاه بسیار عالی برای استراحت کردن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود . نام دیگر مبل های شنی بین بگ می باشد که در واقع تفاوتی با هم ندارند . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی مبل شنی شیبدار آبی اینتکس راهنمای شما در خرید مبل شنی مد نظرتان باشیم .

نوع طراحی و ساختار مبل

ساختار این مبل ها با سایر مبل های چوبی و فلزی تفاوت دارد . لذا برای ساخت این محصول از سه لایه رویه ، آستری و محتوای داخلی استفاده شده است . می توان گفت که حدود 95 درصد مبل های شنی ایرانی و خارجی از ساختار یکسان بهره برده و به همین شکل تولید می شوند . رویه بیرونی ترین قسمت مبل و محتوای شنی داخلی ترین قسمت مبل شنی را تشکیل می دهد ، آستری نیز میان این دو لایه قرار گرفته و در واقع وظیفه نگهداری محتوای شنی را در داخل خود دارد .

آستری نقش مهمی در افزایش دوام و استحکام مبل شنی در برابر وزن و تحمل وزن بالا دارد ، بنابراین در هنگام خرید مبل شنی حتما به جنس محصول توجه داشته باشید . در بخش بعدی توضیحاتی را در رابطه با جنس محصول ارائه خواهیم کرد . همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، این مبل شنی نشیمنگاه گودی داشته و پشتی برجسته و مرتفعی را داراست ، این طراحی به خوبی می تواند بدن و همچنین کمر را پوشش دهد تا نشیمنگاه بسیار نرم و طبی را برای خود داشته باشید و ساعت های طولانی را به نشستن و مطالعه کتاب یا تماشای تلویزیون بپردازید .

جنس مبل شنی

برای ساخت مبل های شنی از پارچه های بسیار متنوعی استفاده می شود که هم از نظر جنس و هم از نظر طرح و کیفیت تفاوت هایی را با یکدیگر دارند ، بنابراین در خرید خود حتما به جنس محصول توجه داشته باشید . برای ساخت مبل شنی شیبدار آبی اینتکس از پارچه مخملی استفاده شده است . این پارچه نرمی و لطافت بسیار خوبی را داشته و استفاده از آن در مبل باعث شده است تا سطح نرمی را در این محصولات داشته باشیم . این پارچه قابل شست و شو بوده و می توانید در صورت نیاز آن را بشویید . آستری این مبل نیز از جنس پارچه ضخیم تشکیل شده است که بیشتر جنبه نگهداری محتوا و همچنین افزایش دوام مبل دارد . محتوای شنی این مبل نیز از فیبر یا همان یونولیت خرد شده پر شده است که به دلیل ظاهر ریز و دانه دانه ای که دارد به محتوای شنی و این مبل ها به مبل های شنی معروف شده اند .

نگهداری صحیح و تعمیرات مبل شنی

مبل های شنی را نیز به مانند دیگر محصولات باید به خوبی استفاده کنید و در نگهداری از آن ها کوشا باشید تا صدمه ای نبینند . به عنوان مثال پرتاب کردن و همچنین پریدن بر روی مبل می تواند موجب آسیب دیدن رویه یا آستری شود . بنابراین تحمل وزن 150 کیلوگرمی مبل شنی را مد نظر قرار ندهید چرا که ضربه می تواند موجب پارگی مبل های شنی شود . مبل های شنی را در کنار شومینه راه اندازی نکنید . حدالامکان مبل شنی را جهت جابجایی کاملا بلند کنید و بر روی زمین نکشید ، هر چند که وزن این مبل بسیار زیاد نبوده و همچنین بدنه آن در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است .

شما می توانید در صورت پاره شدن بدنه یا آستری آن را توسط خیاط تعمیر کنید . البته امکان تعویض رویه یا آستری نیز وجود دارد. شما می توانید رویه این مبل ها را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید و یا جهت تعمیر مبل شنی خود را برای فروشگاه ارسال کنید . این مبل ها ممکن است در دراز مدت افت کنند ، بنابراین نیاز است تا آن را شارژ نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...