مبل شنی صورتی اینتکس

intex 70795

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
1,650,000
16%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی صورتی اینتکس

مبل شنی صورتی اینتکس محصولی از کشور ایالات متحده، با کیفیت فوق العاده عالی و طول عمر بسیار بالا، دارای دو سال ضمانت تعویض تهران اینتکس. لایه بیرونی این مبل از چرم مصنوعی و فوم ضخیم تشکیل شده، قسمت داخلی ام نیز با یونولیت های نسل جدید پر شده که حجم آنها طی طولانی مدت به مقدار نا چیزی کم می شود تا بهترین شرایط را برای بدن به ارمغان آورد .  این محصول در طرح و رنگ های زیبا و با کیفیت تولید شده به همین منظور از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . این مبل با توجه به دوام بالا در برابر ساییدگی و وزن بالا ، مناسب برای سنین مختلف می باشد . مبل شنی صورتی اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی مبل را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

رنگ صورتی از رنگ های دوست داشتنی برای دختران می باشد و آن ها عمیقا به این رنگ عشق می ورزند ، برای همین است که فروشگاه اینتکس مبل های شنی با رنگ های جذاب و دخترانه را همچون رنگ صورتی در نظر گرفته است تا شما مشتریان عزیزی که علاقه مند به این نوع مبل با رنگی فانتزی و متفاوت هستید ، بتوانید آن را به سادگی سفارش داده و خریداری کنید . این مبل شنی بیشتر برای استفاده در رده سنی نوجوان و بزرگسال بوده و برای همین اگر سن شما بالای 12 سال است ، می توانید از این مبل استفاده کنید . مبل های شنی قابلیت تغییر حالت دارند و حتی می توانید ارتفاع نشیمنگاه آن را کوتاه یا بلند تر کنید ، برای همین است که بیشتر رده های سنی می توانند از آن استفاده کنند . 

البته سنین بزرگسال نیز بدون نگرانی می توانند از این مبل استفاده کنند و نگران آسیب دیدن آن نباشند . همانطور که پیش تر اشاره شد ، این نوع از مبل ها می توانند وزن های بالا را تحمل کنند و اگرچه از یونولیت پر شده است ، ولی رویه بسیار مقاوم و ضخیم پارچه ای دارد که با دوختی فوق العاده خوب طراحی و تولید شده است . این مبل می تواند بیش از 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی ببیند . در ضمن وجود آستر در داخل مبل نیز می تواند تا حد زیادی به دوام بالای مبل کمک کند . شما عزیزان می توانید رنگبندی بیشتری را نیز مد نظر داشته باشید و برای اینکه رنگ های دیگر محصول را مشاهده کنید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود ، با فروشگاه تماس گرفته و راهنمایی های لازم به جهت دریافت مدل های بیشتر را بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی صورتی اینتکس

مبل شنی صورتی اینتکس برخلاف اسمی که برای آن در نظر گرفته شده است دارای رنگبندی های متنوع و بسیاری می باشد ، همچنین قابلیت سفارش رنگبندی دلخواه نیز برای این مبل شنی وجود دارد که از این رو توانسته است فروش این محصول را به خوبی بالا ببرد . نمایندگی تهران اینتکس به عنوان اولین نمایندگی رسمی برند های تولید کننده مبل های شنی در ایران برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود اقدام به عرضه مبل شنی چرمی در رنگبندی سفارشی کرده است که این امر می تواند مزیتی بزرگ برای خریداران به شمار بیاید و به ست شدن رنگ مبل شنی با لوازم خانه کمک شایانی نماید . درادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

مبل های شنی چرمی طرفداران خاص خود را دارند و رویه چرم می تواند از جمله مرغوب ترین و با کیفیت ترین رویه ها به شمار بیاید . این مبل شنی در بخش رویه خود از چرم صنعتی مرغوب بهره برده است که توسط دوخت های مستحکم به یکدیگر متصل شده اند و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه برای مبل شنی فراهم آورده اند . کیفیت رویه این محصول به گونه ای می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است و همچنین ضمانت دو ساله نمایندگی را پشتوانه خود دارد که از این رو به خوبی توانسته است خیال خریداران را راحت نماید . یکی از ویژگی های کلیدی و مثبت این مبل شنی را می توان قابلیت جدا شدن رویه آن دانست . جدا شدن رویه این مبل شنی به راحتی و توسط شیاری که در بخش کف این محصول تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . 

همچنین در بخش داخلی این محصول همانند سایر مبل های شنی ساخته شده توسط برند اینتکس از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که در تراکم بالا درون محصول قرار داده شده اند . این مواد داخلی توسط آستر داخلی از پارچه رویه جداسازی می شوند و به هنگام تعویض پوسته به راحتی قابلیت جداسازی را دارند . انعطاف پذیری مواد داخلی باعث شده است که به هنگام نشستن ، مبل شنی به خوبی با فرم بدن تطابق پیدا کند و این امر باعث جلوگیری از بدن درد در هنگام استفاده طولانی مدت می شود . این مبل شنی دارای تکیه گاهی نسبتا بلند می باشد که کمر را به خوبی در برمیگیرد و نشیمنگاه آن با ارتفاع 50 سانتی متری که از سطح زمین دارد ، پاها و زانو را در یک راستا با نشیمنگاه قرار می دهد و این امر از ایجاد کمر درد جلوگیری به عمل می آورد . 

قابلیت شستشوی رویه به علت چرم بودن توسط مواد شوینده قوی وجود ندارد اما می توانید برای تمیز کردن رویه این مبل شنی از دستمال های مرطوب استفاده نمایید . باید توجه داشته باشید که پس از تمیز کردن رویه به خوبی آن را در هوای باز قرار داده تا از خشک شدن آن اطمینان حاصل نمایید . قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی یکی از فاکتورهای مهم می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان تاثیر بسزایی خواهد داشت . این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 110 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن کلی این محصول برابر با 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن و سهولت در جا به جایی دارد . با توجه به تحلیل انجام شده مبل شنی صورتی اینتکس که در رنگبندی متنوع و گسترده ای عرضه شده است می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و اتاق های خواب باشد که همین حالا می توانید آن را به صورت آنلاین و یا حضوری از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...