مبل شنی طبی

MBl-55667

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طبی

مبل شنی طبی از سری مبل های شنی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این مبل شنی دارای ساختاری طبی می باشد که مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و یا تماشای تلویزیون است . زیرا ساختار این محصول به گونه ای تعبیه شده است که بهترین حالت را برای بدن فراهم می آورد و به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا درد در قسمت های مختلف به بدن شما دست نمی دهد . جنس رویه این محصول از نوع چرم مصنوعی البته با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که در تست های انجام شده ، استحکام بالایی را از خود در برابر فشار و ضربه به نمایش گذاشته است . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده مخصوص استفاده شده است که دارای استحکام بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل می باشد و بهترین حالت را برای قرار گیری بدن فراهم می آورد . همچنین کلیه ساختار داخلی این مبل شنی به واسطه زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . شایان ذکر است که به همراه این مبل شنی یک عدد ضمانت نامه نمایندگی اینتکس برای شما ارسال می شود که نشان از کیفیت ساخت بالا و اطمینان خاطر شرکت دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر ۱۸۰ کیلو گرم و وزنی خود محصول 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . مبل شنی طبی برای بهبود بیماری و درد مفاصل بسیار مناسب است و با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی طبی

مبل شنی طبی یکی از محصولات شرکت بست وی می باشد که بسیار مقاوم بوده و از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد. وزن این محصول بسیار کم بوده و شما می توانید در مواقع لزوم به راحتی آن را جا به جا نمایید. چرم مصنوعی به کار رفته در آن علاوه بر زیبایی به راحتی آن نیز افزوده است. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی طبی همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از موارد حائز اهمیت در تولید مبل های شنی توجه به نحوه طراحی و زیبایی آن می باشد. زیرا اولین نکته ای که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید شکل ظاهری آن می باشد. نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده که از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین یک تکیه گاه برای آن در نظر گرفته شده تا در حین استفاده بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی شود. همچنین این محصول به صورت طبی تولید شده تا بیمارانی که از درد مفاصل رنج می برند، با استفاده از این مبل شنی به راحتی به استراحت پرداخته و دچار درد نشوند. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ قرار داده شده تا در صورت لزوم بتوانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو یا تعویض قرار دهید. همچنین با استفاده از آن می توانید مواد داخلی را تخلیه یا تعویض نموده و حتی حجم آن را تغییر دهید و متناسب با نیاز و سلیقه خود آن را شکل دهید. زیرا این محصول بسیار منعطف بوده و با بدن شما شکل خواهد گرفت. در رابطه با رنگ آن نیز می توان گفت بهترین و زیبا ترین رنگ ها را می توانید سفارش داده و از آن لذت ببرید.

جنس بدنه

از دیگر ویژگی های مهم این محصول کیفیت بالای آن می باشد. این موضوع برای همه ما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا طول عمر کالای مورد نیاز ما به کیفیت تک تک اجزاء آن بستگی دارد. به همین منظور رویه آن از چرم مصنوعی تهیه شده که بسیار مقاوم و مستحکم در برابر فشار و ضربه های وارده می باشد. همچنین این رویه بسیار منعطف بوده و از زیبایی چشمگیری برخوردار است. داخل این محصول از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که علاوه بر مقاومت، از انعطاف و نرمی قابل توجه ای برخوردار می باشد. به همین منظور به راحتی با بدن شکل گرفته و مانع از خستگی می شود.

ابعاد و وزن

از دیگر نکات قابل توجه می توان به حجم و وزن اشاره نمود. یک کالای مرغوب علاوه بر کیفیت بالا مستلزم ابعادی مناسب و حداقل وزن ممکن می باشد. این مبل شنی با طول و عرض 90 سانتی متر و ارتفاعی در حدود 110 سانتی متر طبق استاندارد های موجود طراحی شده است. همچنین با توجه به این ابعاد از حجم مناسبی برخوردار بوده و دارای فضایی کافی جهت استراحت می باشد. وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که به نظر بسیار سبک و قابل جابه جایی می باشد. البته با توجه به وزن کمی که دارد قادر است تا وزن 180 کیلو گرم را به خوبی تحمل نموده و در برابر فشار از خود مقاومت بالایی به نمایش گذارد.

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده اما به جهت افزایش عمر مفید آن می بایست در نگهداری از آن دقت نموده و آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید. اگر محصول شما دچار آسیب دیدگی شود شما به راحتی قادر خواهید بود که رویه و یا مواد داخلی آن را تعویض نمایید.

جمع بندی

مبل شنی طبی با طراحی زیبا و جذاب توانسته جایگاه ویژه ای در میام علاقمندان به مبل های شنی را به خود اختصاص دهد. رویه این محصول از چرم مصنوعی درنظر گرفته شده که در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. این مبل شنی مطابق با استاندارد های موجود تهیه شده است. به همین جهت دارای ضمانت 2 ساله بوده که نشان از کیفیت و دوام آن دارد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت این و یا حضوری از طریق نمایندگی تهران اینتکس اقدام به خریداری آن نمایید.

مبل شنی طبی یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است .جنس بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی ، وزن بالا و ضربه می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ هی متنوعی که دارد قابل استفاده در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه خود تبدیل کنید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . مبل شنی طبی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی طبی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...