مبل شنی مخملی بنفش اینتکس

intex 30099

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی بنفش اینتکس

مبل شنی مخملی بنفش اینتکس از نمونه مبل های شنی زیبا و خوشرنگ فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می باشد که به واسطه طراحی عالی و آرگونومی ساخت فوق العاده ، به فروش بالایی دست یافته است . این مبل شنی به عنوان مبل شنی راحتی طراحی شده است و نوع ساختار آن به گونه ای بوده که می توانید فرم آن را با دست تغییر دهید ، به همین دلیل نیز مبل شنی با فرم پذیری بسیار خوب خود بستری مناسب و ایده آل را برای افراد به ارمغان می آورد . با توجه به این ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی طبی فوق می توانید ساعت های طولانی تری را به نشستن ، مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون و ... بپردازید بدون اینکه فشاری بر روی اندام های خود حس کنید . رویه این مبل بسیار نرم و لطیف بوده و همچنین قابل شست و شو می باشد . پوسته پارچه ای این مبل شنی قابل جدا شدن از آستری می باشد به همین منظور شما حتی می توانید آن را تعویض کنید . محتوای یونولیتی محصول نیز به انعطاف بالای مبل افزوده است و همچنین وزن بسیار سبک آن موجب شده است تا جابجایی و حمل مبل فوق بسیار ساده باشد . سایر ویژگی های محصول در جدول مشخصات زیر و همچنین در قسمت نقد و بررسی آورده شده است .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی بنفش اینتکس

مبل شنی مخملی بنفش اینتکس از نمونه مبل های شنی گرد ساختار راحتی می باشد که می توانید آن را در رنگ های مختلف از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این مبل شنی به واسطه نوع آرگونومی ساختی که دارد سطحی نرم و انعطاف پذیر داشته و مناسب برای استراحت کردن های طولانی مدت می باشد ، بدین ترتیب شما می توانید ساعت ها به تماشای تلویزیون ، صحبت کردن و ... بپردازید بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود حس کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی مخملی بنفش اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی دارای پوسته مخملی بوده که دارای رنگ بنفش می باشد ، این رنگ باعث شده است تا محصول منحصر به فرد باشند تا کسانی که قصد استفاده از مبل شنی بنفش دارند بتوانند این محصول را خریداری کنند . این مبل شنی خوشرنگ را می توان با تم داخلی خانه و رنگ های دیگر اتاق خواب و ... هماهنگ کرد تا علاوه بر زیبا کردن دیزاین خانه بستر مناسبی برای نشستن داشته باشید . این مبل شنی از پوسته ، آستری و محتوای شنی ساخته شده است که پوسته بیرونی ترین قسمت آن و محتوای شنی داخلی ترین قسمت مبل های شنی را تشکیل می دهد ، اما در بخش جنس محصول بیشتر در رابطه با جنس این محصول آشنا می شویم .

جنس محصول

این مبل شنی همانطور که گفته شد از پوسته ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است ، جنس محصول همواره نشان دهنده کیفیت هر کالا و محصولی خواهد بود ، پس در هنگام خرید مبل شنی و هر محصول دیگری به جنس آن دقت کنید . پوسته این مبل شنی از پارچه مخملی بنفش رنگ ساخته شده است ، این پارچه کیفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل نوعی که دارد باعث شده است تا مبل شنی سطح بسیار نرم و لطیفی داشته باشد . آستری محصول نیز از پارچه معمولی اما محکم و قوی ساخته شده است تا بتواند در برابر فشار و وزن افراد به خوبی مقاومت کند . و اما محتوای داخلی این مبل شنی از یونولیت های شن شده ( خرد ) تشکیل شده است که به واسطه جنسی که دارد باعث شده است که مبل انعطاف پذیری بسیار خوبی را داشته باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

مبل شنی مخملی بنفش اینتکس فوق در ابعاد ( طول : 115 سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر و ارتفاع : 85 سانتی متر ) ساخته شده است به همین دلیل نیز اینتکس آن را برای بزرگسالان مناسب دانسته است ، این ابعاد گفته شده نشیمنگاهی نرم ، بزرگ و ایده آل را برای هر فرد بالغی خواهد داشت . وزن کلی محصول تنها 6 کیلوگرم می باشد و علت سبک بودن آن نیز محتوای شنی یونولیتی است . تحمل وزن مبل شنی مخملی فوق نیز 130 کیلوگرم است که می توان گفت تمامی بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند .

مراقبت و تعمیرات

همانطور که اشاره شد این مبل شنی می تواند تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کند ، بنابراین پریدن بر روی مبل شنی می تواند به مراتب وزن و فشار بیشتری را وارد کند به همین دلیل نیز توصیه می شود از پریدن و پرت کردن مبل شنی خودداری کنید ، این کار ممکن است باعث پاره شدن پوسته از دوخت شود . با این حال شما می توانید مبل شنی خود را در صورت آسیب تعمیر کنید . در صورتی که مل شنی شما آسیب دید می توانید محصول خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید تا خود نمایندگی روند تعمیر را انجام دهد . پوسته این مبل شنی قابل تعویض است بنابراین شما می توانید حتی پوسته و یا آستری را به طور کامل تعویض کنید . محتوای شنی مبل ها نیز قابل تعویض و یا شارژ مجدد می باشند .

سخن پایانی

ممکن است پس از مدت ها استفاده از مبل شنی خود شاهد افت مبل باشید ، این رویداد به دلیل فشرده شدن محتوای یونولیتی پس از چندین ماه و چندین سال می باشد بنابراین شما می توانید با شارژ مجدد مبل شنی خود را پر کنید . شما می توانید برای خرید مبل شنی ، تعویض رویه ، آستری و یا محتوای شنی محصول خود از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . اینتکس مبل شنی مخملی بنفش اینتکس را با ضمانت 1 ساله به فروش می رساند .

طول 115 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی حوله ای
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره گرد
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...