مبل شنی مشکی

MBl-55668

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
1,800,000
20%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مشکی

مبل شنی مشکی محصولی زیبا و با کیفیت ساخته شده از جنس رویه چرم مصنوعی می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . درزهای موجود در رویه این مبل شنی با استفاده از جدیدترین دستگاه ها پرس شده اند و خیال شما را از بابت جلوگیری از باز شدن درزها راحت می کند . در ساختار داخلی این محصول از فیبر خرد شده استفاده شده است که دارای استحکام بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل می باشد . این امر سبب می شود که این مبل شنی به خوبی با بدن شما حالت گرفته تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . ابعاد این محصول استاندارد می باشد و با توجه به وزن 6 کیلو گرمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب و یا پذیرایی باشد . لازم به ذکر است که این مبل شنی اینتکس دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 180 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل شنی مشکی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی مشکی

مبل شنی مشکی محصولی ایده ال و ساده از شرکت اینتکس بوده که ه تازگی روانه بازار شده است. این محصول با توجه به وزن کم و توان تحمل بالا توانست در زمان کوتاهی به ی ار پر فروش ترین محصولات این کمپاننی تبدیل شود. البته از سویی دیگر ضمانت نامه معتبر دو ساله این الا اسودگی خاطر مصرف کنندگان عزیز را بابت طول عمر محصول مهیا ساخته است. در این مطلب قصد داریم به تحلیل این مبل شنی در تمامی بخش های متنوع بپردازیم. در نهایت یک راهنمایی جامع در راستای کمک به خرید یک کالا با کیفیت در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت. پس اگر شما قصد خرید یک کالای مقاوم را داریم تا انتهای مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اهمیت ارگونومی ساخت هر محصول از انجایی مشخص شده که در نگاه اول باید توانایی جذب نظر مشتریان را به خود داشته باشد. لازم بوده که بر این نکته واقف باشید که مبل های شنی در بازار امروز به یک از پرفروش ترین محصولات تبدیل شده که یکی از رقیب های جدی بای مبل های راحتی به شما می روند. زیرا این محصول در کنار سادگی طراحی خود ساختاری نرم و راحت دارند و به سادگی جا به جا می شوند. این محصول نیز همانند سایر محصولات مشابه خود ساختار گردی دارد که در بخش ابتدای به شدت شاهد کاهش شعاع هستیم. نشیمنگاه بزرگ این محصول برای استراحت یک محل مناسبی بوده که به تکیه گاه ان متصل است. بدنه این محصول مشکی رنگ و ساده می باشد. اما در صورت تمایل می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ مخصوص را سفارش دهید.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان انتخاب یک جنس بدنه مرغوب از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا همواره مصرف کنندگان به دنبال یک کالای با کیفیت و با طول عمر بالا هستند. زیرا تمامی افراد در مقابل هزینه پرداختی برای هر کالایی انتظار دریافت یک محصول با کیفیت را دارند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده برای حفظ بازار فروش خود به این اصل پایبند هستند. این محصول از پارچه ای با جنس چرم مصنوعی تولید می شود. این پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاوم بوده و نرمی و راحتی بالایی دارد. از سویی دیگر این پارچه به راحتی قابل شست و شو بوده و در برخورد با اب و مواد شوینده دچار اسیب نمی شود.

ابعاد و وزن

ساختار این محصول کاملا گرد بوده و دارای طول و عرضی یکسان بوده که برابر 90 سانتی متر است. این ابعاد یک نشیمنگاه نسبتا بزرگ و راحت برای این محصول مهیا می سازد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این مبل شنی بالغ بر 110 سانتی متر بوده که شامل دو بخش می شود. 50 سانتی متر ان ارتفاع نشیمنگاه محصول بوده و 60 سانتی متر ارتفاع تکیه گاه ان است. این ارتفاع تکیه گاه برای استراحت بسیار مناسب می باشد. وزن بدنه این محصول موجب شده تا به راحتی حمل و نقل ان صورت بگیرد. بدنه این محصولی وزنی معادل 6 کیلوگرم بوده که توان تحمل وزنی در حدود 180 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیاز به مراحلی برای راه اندازی نداشته و به صورت اماده به دست شما می رسد. شما محصول را از بسته بندی خود خارج رده و در مح افی قرار دهید. بدنه محصول در اثر نشستن فرم استاندارد و نرم خود را کسب خواهد کرد. جهت حفاظت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه ان خودداری کنید. مواد داخلی این محصول متشکل از یونولیت یا فیبر مصنوعی بوده که نرمی بالا و وزن بسیار کمی دارد. از وارد کردن وزنی بیش از توان تحمل به بدنه ان اجتناب کنید. البته در صورت اسیب می توانید مواد داخلی ان را به سادگی تعویض کنید.

جمع بندی

مبل شنی مشکی یک محصول زیبا و مقاوم بوده که با یک ضمانت نامه معتبر به بازار عرضه می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این کالای جذاب را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید..

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...