مبل شنی پارچه ای یک نفره

bestway 43767

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پارچه ای یک نفره

مبل شنی پارچه ای بزرگسال یک نفره بست وی محصولی یبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های مختلف توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . بدنه این محصول از جنس پارچه حوله ای مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد .

در قسمت زیرین این مبل شنی یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت ریی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . مبل شنی بزرگسال یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توچه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی بزرگسال یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی پارچه ای یک نفره

مبل های شنی از سری مبل های شیک و بسیار زیبایی هستند که می توانید از آن ها برای استراحت کردن ، تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب استفاده کنید . مبل های شنی در واقع محصولات جدیدی هستند که با طراحی ایده آل خود می توانند بستر های طبی و مناسبی برای نشستن باشند . این محصولات در تنوع بسیار بالایی ساخته شده اند به طوریکه مشتریان می توانند با سلیقه خود انواع مبل های شنی بزرگ و کوچک را در رنگبندی و طرح های مختلف خریداری کنند . عمدتا مبل های شنی به صورت یک نفره و دو نفره طراحی شده اند ، بنابراین اگر خانواده شما جمعیت بیشتری دارد و قصد دارید برای هر یک از اعضا مبل شنی داشته باشید نیاز است تا چند مبل را خریداری کنید زیرا این محصولات به مانند مبل های چوبی و ابری 5 یا 7 نفره و یا بیشتر نیستند . ویژگی های بسیار عالی مبل های شنی باعث شده است تا مشتریان زیادی علاقه به خرید مبل شنی داشته باشند .

این محصولات به واسطه جنس و طراحی که دارند کاملا پرتابل و قابل حمل هستند از این رو در خانه به راحتی می توانید آن را جابجا کرده و در هر جایی از خانه مانند اتاق خواب ، حال پذیرایی ، آشپز خانه ، تراس و حتی حیاط خانه استفاده کنید ، این در حالی است که مبل های دیگر کاملا ثابت بوده و نمی توانید به سادگی و روزانه آن ها را جابجا کنید . قیمت مبل شنی نیز بسیار ارزان و مناسب بوده و می توانید با صرف هزینه کم صاحب مبل شنی بسیار زیبا و دوست داشتنی شوید . شما می توانید مبل های شنی خود را به صورت سفارشی از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید ، یعنی رنگبندی دلخواه خود را در هنگام خرید به فروشگاه اعلام کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی را از جمله نوع طراحی و تولید ، جنس بدنه و قسمت های دیگر مبل ، نحوه استفاده و مراقبت و نگهداری ، تعمیرات و ... را مورد بررسی قرار دهیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

نوع طراحی و تولید مبل شنی

شاید برای شما سوال باشد که توع طراحی و تولید مبل شنی چگونه است ؟ آیا این مبل های شنی دوام و کیفیت بالایی دارند ؟ آیا بستر نشیمنگاه مبل شنی نرم و طبی است ؟ مبل های شنی همانطور که اشاره شد تنوع بسیار بالایی داشته و هر یک از آن ها از نظر ظاهری و باطنی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که شاید از آن ها بی خبر باشید . مبل شنی مورد بحث یعنی مبل شنی پارچه ای یک نفره یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین مبل شنی فروشگاه تهران اینتکس است که می توانید آن را با قیمت مناسب و با ضمانت خریداری کنید . بدون شک یکی از با دوام ترین و مقاوم ترین مبل های شنی ، مبل شنی پارچه ای یک نفره است زیرا نوع طراحی سه لایه آن موجب افزایش دوام و همچنین کیفیت محصول از نظر طبی و آرگونومیک شده است . همانطور که اشاره شد برای ساخت این مبل شنی از طراحی سه لایه استفاده شده است . لایه خارجی مبل شنی در واقع لایه پارچه ای است که قابل رویت نیز می باشد . همچنین یک لایه میانی نیز به عنوان آستری برای این مبل شنی در نظر گرفته شده است که در داخل آن محتوای شنی مبل قرار می گیرد .

وجود آستری در لایه میانی مبل شنی می تواند موجب افزایش دوام و استحکام مبل شنی در برابر فشار و ضربه شود ، همچنین به شما اجازه خواهد داد تا بدون متلاشی شدن محتوای شنی و ریز شده مبل شنی ، بتوانید رویه را از محتوای داخلی جدا کنید . علت نام گذاری مبل شنی با این عنوان نیز داشتن محتوای داخلی خرد و به اصطلاح شن شده می باشد . نحوه تولید مبل شنی بدین گونه است که طراحان با ایده پردازی و ساخت شابلون ها و الگو های برش زنی ، انواع پارچه های مد نظر خود را با استفاده از الگو ها برش داده و سپس به قسمت خیاطی می برند تا با برش پارچه ها و دوخت ، بدنه مبل شنی ساخته شود . نحوه ساخت آستری نیز به مانند رویه خواهد بود . نوع طراحی مبل شنی فوق موجب شده است تا فرم پذیری آن بسیار عالی باشد تا بدین ترتیب بتوانید با کمک دست حتی به مبل شنی فرم بدهید . قسمت نشیمنگاه مبل شنی به صورت گود طراحی گردیده است تا افراد حس بهتری را در هنگام نشستن داشته باشند مبل به خوبی بدن فرد را پوشش داده و گودی کمر را پوشش دهد . با استفاده از مبل های شنی ساعت های طولانی تری را می توانید به نشستن بپردازید بدون اینکه اندام هایتان تحت فشار زیاد قرار بگیرند .

جنس بدنه مبل شنی

همانطور که اشاره شد مبل های شنی از ساختار سه لایه ساخته شده اند که هر یک از قسمت های آن از جنس متفاوتی ساخته شده است . به عنوان مثال برای ساخت مبل شنی پارچه ای یک نفره از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است . پارچه های خزدار یکی از زیبا ترین و شیک ترین پارچه های روز می باشد که از آن ها نه تنها در تولید مبل شنی بلکه برای تولید انواع پوشاک مانند کفش ، لباس ، کیف و ... استفاده می شود . این جنس یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین پارچه ها در میان سایر پارچه هایی است که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود ، از این رو می توان طول عمر بالا تری را برای محصول متصور بود ، چرم مصنوعی بسیار شبیه به چرم طبیعی بوده اما ارزان تر از آن است ، به همین دلیل قیمت تمام شده محصول ارزان تر از نمونه مبل های پارچه ای حوله ای اصل می باشد . فروشگاه تهران اینتکس برای جلب رضایت مشتری و همچنین عدم نگرانی و تردید در خرید ، این مبل شنی را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است . پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید . و اما آستری این مبل شنی نیز از نوع پارچه ضخیم می باشد تا به خوبی بتواند در برابر ضربه و فشار افراد مقاوم باشد . علت ساده بودن آستری نیز این است که از بیرون دیده نشده و نیازی به داشتن ظاهری زیبا نخواهد داشت .

جنس محتوای داخلی

جنس محتوای داخلی مبل های شنی نیز کاملا متفاوت با جنس بدنه و آستری می باشد . جنس محتوای داخلی مبل شنی پارچه ای یک نفره فوق یونولیت یا همان فیبر می باشد که به صورت خرد شده و به اصلاح شن شده در آمده است . فیبر ها یا همان یونولیت ها موادی اسفنجی و با انعطاف بالا هستند که معمولا شکل شکننده آن ها برای نگهداری از مواد الکترونیکی و آسیب پذیر ساخته می شود ، اما در نظر داشته باشید که فیبر ها نیز از دانه های ریز و درشتی تشکیل شده اند که با پرس فرم گرفته و استفاده می شوند . در مبل های شنی از فیبر های ریز و خرد استفاده می شود تا انعطاف پذیری خوبی را به مبل شنی ببخشند . به همین دلیل است که می توانید با دست به مبل شنی فوق فرم داده و حالت آن را تغییر دهید . در برخی از مبل های شنی برای پر کردن مبل از گرانول ، ابر و ... نیز استفاده می کنند . شما می توانید محتوای بیشتری را برای مبل شنی خود خریداری کرده و از آن جهت سفت کردن مبل شنی استفاده کنید .

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل های شنی همانطور که در ابتدای متن اشاره شد کاملا متفاوت است . از نظر ابعاد مبل های شنی را به سه دسته مبل شنی کوچک ( کودک ) ، متوسط (بزرگسال ) ، بزرگ ( جاینت بین بگ ) تقسیم می کنند که مدل های کوچک برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و سایز متوسط آن ها برای بزرگسالان ساخته و استفاده می شود . در این میان مبل های شنی بسیار بزرگتری نیز با عنوان جاینت بین بگ طراحی شده اند که از نظر ابعادی دو تا سه برابر مبل های سایز متوسط هستند که می توانید حتی از آن ها برای خوابیدن و یا نیمه دراز کش استفاده کنید . مبل شنی پارچه ای یک نفره در دسته مبل های شنی سایز متوسط می باشد که دارای ابعادی برابر با طول و عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 95 سانتی متر ساخته شده است ، این ابعاد برای استفاده بالغین بوده و تمامی سنین می توانند از آن استفاده نمایند . این محصول قادر به تحمل وزن بیش از 150 کیلوگرم است که نشان از دوام بسیار عالی جنس بدنه مبل دارد .

مراقبت و نگهداری صحیح از مبل شنی

مبل های شنی نیز به مانند هر محصول دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح هستند تا از آسیب دیدگی آن ها جلوگیری شود . بدنه این مبل شنی از پارچه حوله ای بوده و به همین دلیل باید راه های تمیز کردن و نگهداری از این جنس را بدانیم . برای تمیز کردن رویه این مبل شنی می توانید حتی از یک دستمال نمناک استفاده کنید . بهتر است رویه مبل را نشویید و آن را داخل لباسشویی قرار ندهید . سطوح سیقلی چرم مصنوعی تنها با دستمال کشیدن می تواند تمیز شود . بهتر است این مبل شنی را در معرض نور آفتاب استفاده نکنید زیرا نور آفتاب می تواند به آن آسیب وارد کند ، البته استفاده موقت از محصول در فضای باز بلامانع است . همچنین هیچ منعی برای استفاده از مبل شنی فوق در محیط های باز و در سایه وجود ندارد ، پس با خیال راحت از محصول استفاده کنید . پریدن از ارتفاع بر روی مبل شنی می تواند به آن آسیب وارد کند و موجب پارگی محصول از دوخت شود . در صورت عدم استفاده از مبل شنی روی آن را با وسایل سنگین پر نکنید چرا که میتواند منجر به فشرده شدن محتوای شنی در دراز مدت شود .

تعمیرات مبل شنی

با توجه به امکان آسیب دیدگی در مبل های شنی قصد داریم تا موارد تعمیر پذیری مبل های شنی را به شما عزیزان بگوییم . یکی از شایع ترین آسیب دیدگی ها ، پاره شدن بدنه از دوخت و یا جای دیگر می باشد ، از این رو شما می توانید به سادگی نسبت به دوخت آن اقدام نمایید. رویه مبل قابل جدا شدن از لایه های داخلی می باشد ، بنابراین با جدا کردن رویه ، آن را به خیاط بسپارید و یا اگر مهارت در خیاطی دارید خودتان رویه را تعمیر کنید . برای آستری نیز می توانید همین کار را انجام دهید . با توجه به اینکه بیشتر مبل های شنی در همین ابعاد ساخته شده اند شما می توانید حتی رویه جداگانه برای مبل تهیه کنید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش مبل شنی را ارائه کرده است که می توانید جهت تعمیرات و تعویض رویه یا محتوای شنی مبل خود را برای فروشگاه ارسال کنید . شما می توانید حتی برای این مبل شنی از سایر پارچه ها مانند پارچه های مخملی ، خزدار ، چرمی ، جیر ، لی و .... نیز استفاده نمایید .

استفاده مداوم از مبل شنی می تواند منجر به افت مبل شود ، چرا که محتوای یونولیتی مبل ها پس از مدتی استفاده و فشرده شدن ، حجم کمتری به خود گرفته و موجب ایجاد فضای خالی در مبل شنی شده که در نهایت باعث افت مبل خواهد شد ، از این رو نیاز است تا مبل شنی خود را شارژ کنید . این محتوا توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش می رسد ، حتی شما می توانید جهت شارژ به فروشگاه مراجعه کنید یا مبل را با پیک برای فروشگاه ارسال نمایید . نحوه شارژ مبل بسیار ساده و آسان است . برای اینکار در ابتدا رویه را از آستری جدا کرده و سپس آستری محصول را که عمدتا به صورت زیپی و یا به صورت بند می باشد را باز کرده تا به محتوای داخلی دسترسی داشته باشید ، سپس محتوای خریداری شده را در لبه آستری قرار داده و به آرامی داخل بریزید . به دلیل سبک بودن و ایجاد الکتریسیته های ساکن ممکن است محتوا پخش و پلا شود ، برای جلوگیری از ان می توانید از یک پارچه یا نایلون کمکی به عنوان قیف استفاده کنید و مبل را شارژ نمایید . اگر محتوا بو گرفته باشد می توانید تمامی محتوا را تعویض کنید .

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 80 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر) و الیاف
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهمبل شنی آرامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...