مبل شنی پشتی دار

bestway 43885

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پشتی دار

مبل شنی پشتی دار بست وی یک محصول کامل و جدید می باشد . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد  و همچنین با توجه به طرح و رنگ های مختلف این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است و همچنین این محصول را می توانید به شکل دلخواه خود تبدیل کنید . قسمت پشتی این محصول به راحتی این مبل افزوده است و در موقع استراحت حس خوبی را تجربه کنید . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیب وجود دارد که برای کم و زیاد کردن مواد داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می توانید رویه این محصول را جدا کرده و آن را به راحتی با دستمال نم دار تمیز نمایید  این محصول با توجه به وزن و ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و همچنین با همکاران ما نیز تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی پشتی دار

مبل شنی پشتی دار

مبل شنی پشتی دار یکی از خاص ترین محصولات شرکت تهران اینتکس می باشد که طراحی فوق العاده ای داشته و به دلیل داشتن رنگ شکیل و سنگینی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. این محصول همانند یک مبل زیبا و جذاب طراحی شده که می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از خصوصیات مهم این محصول که باید در رابطه با ان صحبت کنیم ارگونومی و نوع ساخت این مبل می باشد که باعث شده تا این محصول فوق العاده زیبا و جذاب طراحی و تولید شده باشد. دور تا دور این محصول به گونه ای دوخته شده که به راحتی اسیب نمی بیند و فوق العاده زیبا و مقاوم پیاده سازی شده است. بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته طراحی و تولید گردیده است که در هنگام نشستن بر روی ان فوق العاده نرم و لطیف خواهد بود. علاوه بر این ها بخش تکیه گاه این محصول هم به گونه ای طراحی شده که به صورت کامل می توانید به ان تکیه داده و سر خود را بر روی قسمت بالایی ان قرار دهید. علاوه بر این ها کف این محصول هم ظاهری تقریبا گرد داشته و بخش تکیه گاه ان نیز به صورت مستطیلی طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد باید به رنگ این محصول هم اشاره کرد که به صورت یکدست قهوه ای تمام نقاط ان طراحی و تولید شده است. تمام این خصوصیات باعث شده تا محصولی بی نظیر را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که در هنگام خرید به یکی از دغدغه های اصلی مشتریان تبدیل شده جنس بدنه این مبل می باشد. این عامل را به جرات می توان مهم ترین مسئله در انتخاب و خرید یک محصول دانست. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این مبل شنی بدنه ای از جنس چرم مصنوعی دارد که فوق العاده مقاوم است. هم چنین مواد داخلی این محصول هم ساخته شده از نوع یونولیت می باشند که بسیار نرم و لطیف بوده و در عین حال از استحکام قابل قبولی برخوردار است.

ابعاد و وزن

از دیگر موارد مهمی که باید به ان اشاره نمود ابعاد و وزن یک کالا می باشد. این محصول دارای طول 90 سانتی متر و هم چنین عرض مشابه 90 سانتی متر است. علاوه بر این ها ارتفاع این مبل 110 سانتی متر می باشد. البته گفتنی است که ارتفاع این محصول تا بخش نشیمنگاه 50 سانتی متر است. از این محصول یک نفر بزرگسال می تواند به سادگی استفاده کند. از دیگر خصوصیات این محصول می توان به وزن ان اشاره کرد که تنها 5 کیلو گرم وزن داشته و به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از خصوصیات مهم این محصول این است که نیاز به هیچ گونه ابزار و وسایلی برای راه اندازی ان نخواهید داشت و به سادگی این محصول نصب و راه اندازی می شود. در ابتدا کافی است این محصول را در مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید قرار داده و به سادگی با نشستن بر روی ان شکل کلی این محصول را تعیین کنید. هم چنین می توانید به سادگی محتویات داخل این مبل را جا به جا کرده و در حالت مناسب ان را قرار دهید که در هنگام نشستن بر روی ان احساس فوق العاده ای را تجربه کنید. در کنار این موارد باید به مراقبت و نگهداری از این محصول هم اشاره کرد که در هنگام نشستن بر روی ان بهتر است از فرو کردن اشیا نوک تیز و یا هر جسم دیگری که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد را از کنار ان دور کنید. هم چنین بهتر است بر روی این محصول ملافه پهن کنید تا از ریختن مایعات و دیگر موارد بر روی ان جلوگیری شود.

جمع بندی

مبل شنی پشتی دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که از ان می توان در منزل ، محل کار و یا دیگر مناطق استفاده نمود. از خصوصیات خوب این محصول می توان به بدنه انعطاف پذیر و همین طور قابلیت تعویض پوسته ان اشاره نمود. اگر قصد خرید یک مبل شنی را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش مبل شنی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...