مبل شنی چرمی اینتکس

intex 30096

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
1,700,000
24%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی اینتکس

مبل شنی چرمی اینتکس از سری مبل های شنی چرمی و بسیار مقاوم و با کیفیت فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس است که می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این مبل شنی به عنوان مبل راحتی شناخته می شود چرا که ساختار آن به گونه ای می باشد که می توانید حالت آن را تغییر دهید . رویه این مبل شنی همانطور که از نام محصول مشخص است از چرم ساخته شده است ، چرم استفاده شده در مبل شنی فوق چرم مصنوعی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا مقاوم باشد . این مبل شنی برای بزرگسالان طراحی شده است و می تواند وزن های بسیار بالایی را تا 180 کیلوگرم تحمل کند ، پس میتوان گفت که تمامی بزرگسالان می توانند از محصول فوق استفاده کنند . محتوای یونولیتی مبل شنی نیز باعث شده است تا محصول تنها 5 کیلوگرم باشد ، بدین ترتیب شما می توانید به راحتی مبل شنی خود را در داخل خانه جابجا کنید . رویه این مبل شنی قابل تعویض می باشد چرا که قسمت زیرین آن زیپی قرار گرفته است که می توانید از آن طریق رویه را از آستری جدا کنید . دسترسی به محتوای شنی این مبل نیز وجود دارد .

از مزیت های بسیار خوب مبل های شنی فروشگاه اینتکس می توانیم به تنوع رنگی بسیار بالای آن ها اشاره کنیم . مبل های شنی از نظر ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند ، برای همین شما می توانید با دستانی باز تر ، مبل های مد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید . حتی اگر مبلی با رنگ مورد نظر شما در فروشگاه نیز موجود نباشد ، می توانید از فروشگاه بخواهید تا پارچه ها را همراه با رنگ برای شما ارسال کند تا رنگ مورد نظر خود را یافته و مبل شنی خود را سفارش دهید تا تولیدی مبل شنی اینتکس ، تولید مبل را برای شما آغاز کند . محصولات شنی فروشگاه اینتکس تماما دارای ضمانت هستند و شما از این مزیت نیز برخوردار خواهید شد . فروشگاه اینتکس به دوخت مبل های شنی خود اهمیت بالایی داده و سعی کرده تا از بهترین خیاط ها و از بهترین نخ و پارچه برای ساخت مبل های خود استفاده کند . 

شما عزیزان می توانید در صورت کثیف شدن مبل ، رویه آن را جدا کرده و بشویید و اگر در دراز مدت مشاهده کردید که رویه مبل کهنه شده است و یا از رنگ آن زده شده اید ، می توانید نسبت به تعویض رویه نیز اقدام کنید . رویه های مختلفی برای این مبل شنی چرمی موجود است که تنها کافیست که ان را سفارش دهید و یا به صورت حضوری مبل را به فروشگاه تحویل دهید تا روند تعویض مبل برای شما انجام شود . از آنجایی که این مبل ها از یونولیت پر شده است ، ممکن است پس از سال ها استفاده مداوم کمی نشست کند ، برای همین شما می توانید با شارژ کردن مجدد مبل ، افت مبل را برطرف کرده و دوباره از آن استفاده کنید .  

نقد و بررسی مبل شنی چرمی اینتکس

مبل شنی چرمی اینتکس از نمونه مبل های شنی راحتی و انعطاف پذیر موجود در فروشگاه اینتکس است که می توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید . این مبل شنی بستر مناسبی را برای نشستن فراهم خواهد کرد چرا که محتوای داخلی آن بسیار انعطاف پذیر بوده و ساختار منعطف محصول نیز باعث شده است تا مبل فرم بدن را به خود گرفته و شرایط ایده آلی را برای نشستن فراهم کند . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی چرمی اینتکس شما را با سایر خصوصیات و ویژگی های مبل شنی چرمی اینتکس آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی به صورت مخروطی شکل طراحی شده است به همین دلیل قسمت پشت آن به مانند یک تکیه گاه عمل کرده و می تواند به خوبی کمر افراد را پوشش دهد . شیب تکیه گاه و همچنین سطح گود مبل موجب شده است تا بدن افراد به خوبی پوشش داده شود و هیچگونه فشاری بر روی اندام ها ایجاد نشود ، بدین ترتیب فرد می تواند مدت زمان بیشتری را به نشستن ، مطالعه کتاب و تماشای تلویزیون بپردازد بدون اینکه خسته شود . تولیدی اینتکس برای ساخت مبل شنی چرمی فوق از ساختار سه لایه استفاده کرده است . این مبل شنی از سه قسمت رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که با طراحی خاص و اجناس مختلف باعث تولید چنین محصول ایده آلی شده است . رویه یا همان پوسته این مبل شنی قابل جدا شدن از آستری می باشد که به کمک زیپ قرار گرفته در قسمت زیرین رویه امکان پذیر می باشد .

جنس محصول

اینتکس برای ساخت مبل شنی چرمی اینتکس همانطور که از نام محصول نیز مشخص است از چرم استفاده کرده است که البته چرم استفاده شده در این مبل شنی چرم مصنوعی و فوم می باشد ، این جنس کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و طول عمر آن زیاد است به همین دلیل نیز استفاده از آن در ساخت مبل شنی فوق موجب شده است تا مبل طول عمر بالایی داشته باشد . علاوه بر آن این جنس بسیار شیک بوده و حتی از آن در ساخت کیف ها و ... نیز استفاده می شود . آستری این مبل شنی نیز از پارچه معمولی استفاده شده است و تنها مقاومت آن معیار انتخاب بوده چرا که در لایه های زیرین قرار گرفته و در معرض دید نیست . محتوایی که برای پر کردن مبل فوق استفاده شده است نیز از جنس یونولیت های خرد شده می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

مبل شنی چرمی اینتکس فوق در ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) ساخته شده است به همین دلیل نیز مبلی ایده آل برای استفاده تمامی سنین می باشد ، ارتفاع 1 متری مبل و همچنین پشتی بلند آن باعث شده است تا کمر افراد به خوبی پوشش داده شود . همانطور که اشاره شد این مبل شنی از محتوای شنی یونولیتی پر شده است ، از آن جا که این محتوا وزن چندان زیادی ندارد باعث شده است تا مبل شنی فوق تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد . اینتکس حداکثر تحمل وزن محصول را 180 کیلوگرم در نظر گرفته است .

مراقبت و تعمیرات

مبل شنی طراحی فوق همانطور که گفته شد از ساختار مقاوم و لایه های با کیفیت و ضخیم ساخته شده است به همین دلیل نیز طول عمر بالایی دارد اما بهتر است تا از آن به خوبی نگهداری کنید ، در صورت کثیف شدن رویه بهترین راه برای تمیز کردن مبل استفاده از پارچه نمناک می باشد . از پریدن بر روی مبل شنی خودداری کنید . در صورت آسیب دیدن رویه یا آستری می توانید آن را تعمیر کنید و یا به طور کلی تعویض کنید . محتوای شنی مبل فوق ممکن است پس از استفاده طولانی مدت کمی افت پیدا کند که در این حالت نیاز است تا مبل شنی خود را شارژ کنید . شما می توانید مبل شنی خود را برای تعمیرات حتی به فروشگاه اینتکس ارسال نمایید .

سخن پایانی

تولیدی مبل شنی اینتکس از بزرگترین تولید کنندگان مبل شنی در ایران است که می توانید محصولات با کیفیتی را از آن خریداری کنید ، شما می توانید حتی مبل شنی فوق را در رنگ بندی های مختلف سفارش دهید و یا برای تعویض رویه و ... محصول خود را برای نمایندگی ارسال نمایید . تمامی محصولات شنی اینتکس با ضمانت به فروش می رسند .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...