مبل شنی چرمی بزرگسال

bestway 43792

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی بزرگسال

مبل شنی چرمی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در ابعاد و وزن مناسب برای سنین ممختلف توسط فروشگاه تهران اینتکس با کمنرین قیمت عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را کم یا زیاد کررده و به راحتی تمیز نمایید . جنس رویه این مبل از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مبل شنی چرمی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول در طرح و رنگ های متنوع ساخته شده که به شما کمک می کند که از این محصول در مکان های مختلف به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی چرمی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

با توجه به رنگی که مبل شنی چرمی بزرگسال دارد ، اگر به دنبال مبل هایی با رنگ خاص و فانتزی هستید ، انتخاب مبل های شنی انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود . شما عزیزان حتی اگر مبلی با رنگ دلخواه خود را نیافتید ، می توانید از طریق فروشگاه اینتکس ، مبل شنی خود را در رنگ دلخواه سفارش دهید . فروشگاه اینتکس از بزرگترین تولید کنندگان مبل شنی بوده که رنگبندی های مختلفی از این محصولات را تولید کرده است و حتی در صورت ناموجود بودن محصول نیز ، شما می توانید مبل شنی خود را سفارش دهید تا فروشگاه اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن ، مبل شنی شما را تولید کند . کیفیت مبل های شنی فروشگاه اینتکس عالی بوده و جنس پارچه درجه یک آن در کنار دوخت خوب ، باعث این افزایش کیفیت شده است .

با توجه به خرید مستقیم شما از تولیدی ، قیمت مبل شنی بسیار کاهش پیدا کرده است و شما بدون واسطه این محصولات را از فروشگاه اینتکس خریداری خواهید کرد . دلیل تفاوت قیمت مبل شنی اینتکس با هر فروشگاه دیگر نیز همین بوده و البته فروشگاه سعی دارد تا با سود کم به فروش بالا دست یافته و اینچنین سود خود را در فروش زیاد کسب کرده و رضایت شما مشتریان گرامی را نیز اینگونه جلب نماید . خرید های حضوری شما از فروشگاه اینترنتی اینتکس ، می تواند سبب برخورداری شما از تخفیفات ویژه تر شود . همچنین شما می توانید در تخفیفات ویژه ای که فروشگاه اینتکس در وبسایت خود مشخص می کند ، استفاده کرده و این محصولات بی نظیر و دوست داشتنی را زیر قیمت و با تخفیفات ویژه تری خریداری کنید .  

مبل شنی چرمی بزرگسال

مبل شنی چرمی بزرگسال یکی دیگر از محصولات فوق العاده راحت و شکیل شرکت تهران اینتکس می باشد که ان را به تازگی روانه بازار کرده است. این محصول به دلیل داشتن چند رنگ زیبا و همین طور طراحی بی نظیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و به طور کامل ان را شرح دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل مهم انتخاب این محصول توسط مشتریان نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که در هنگام نشستن بر روی ان احساس نرمی و راحتی خاصی را تجربه حواهید کرد. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم در ابتدا باید عنوان کرد که این مبل از رنگ اصلی مشکی طراحی گردیده است اما در سه مدل مختلف سبز ، ابی و نارنجی هم تولید شده است. دور تا دور این محصول به صورت مشکی طراحی شده و تنها بخش میانی ان است که از رنگ هایی که در بالا به ان اشاره کردیم ساخته شده اند. البته یکی از مدل های این محصول هم وجود دارد که دور تا دور ان سبز بوده و رنگ میانی ان مشکی است. در واقع این محصول در چهار طرح و رنگ مختلف تولید شده است. در کنار این موارد باید به بخش نشیمنگاه این محصول اشاره کرد که به صورت فرو رفته طراحی شده و فوق العاده نرم و لطیف است. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت ایستاده قرار گرفته است که به صورت کامل می توانید به ان تکیه داده و از نشستن بر روی این مبل لذت ببرید.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه اصلی این محصول ساخته شده از نوع چرم مصنوعی بوده که در عین داشتن نرمی و لطافت ، فوق العاده مستحکم می باشد. هم چنین مواد داخلی این مبل هم همگی از نوع یونولیت ( فیبر ) ساخته شده اند که بسیار نرم و در عین حال انعطاف پذیر می باشد. از این بابت این محصول خیال شما را راحت کرده است و می توانید با اطمینان به ان تکیه کنید.

ابعاد و وزن

این مبل شنی در طول 90 سانتی متر و همین طور عرض 90 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. ارتفاع این محصول هم تا بخش نشیمنگاه 40 سانتی متر و تا بالا ترین قسمت تکیه گاه 100 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و به دلیل داشتن تنها 5 کیلو گرم وزن به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که شما به سادگی می توانید با نشستن بر روی این محصول ان را به فرم دلخواه خود در اورده و از ان استفاده کنید. این محصول به سادگی شکل دلخواه شما را به خود می گیرد و هیچ گون ابزاری جهت راه اندازی ان نیاز نیست. هم چنین در صورتی که نوع شکل گیری ان مورد پسند شما نباشد به سادگی می توانید با جا به جا کردن فیبر های داخل این محصول نحوه قرار گیری ان بر روی زمین را تغییر دهید. این محصول بدنه ای انعطاف پذیر داشته و از خصوصیات مهم ان این است که در صورت اسیب دیدن به هر دلیلی می توانید به سادگی پوسته ان را تعویض کرده و حتی مواد داخلی ان را هم جایگزین کنید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول باید از فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل ان و همین طور ضربه زدن به بدنه و یا دیگر نقاط این محصول خودداری نمایید. هم چنین بهتر است بر روی این مبل ملافه یا پارچه ای پهن کنید که از ریختن مایعات و یا کثیف شدن ان در امان باشید.

جمع بندی

مبل شنی چرمی بزرگسال محصولی فوق العاده زیبا و جذاب در چهار رنگ و طرح مختلف می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر بوده و از ان می توانید در هر مکانی استفاده نمایید. هم چنین این محصول دارای دو سال ضمانت می باشد که در صورت داشتن هر گونه ایراد می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس مشورت نموده و مشکل را رفع نمایید. برای خرید این محصول می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی فروش مبل شنی در ایران اقدام نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...