مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی

intex 30108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی

مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی نمونه دیگری از مبل های شنی دو تکه فروشگاه اینتکس می باشد که شامل یک مبل شنی راحتی و یک زیرپایی یا کوسنی شنی می باشد که افراد می توانند از زیرپایی به منظور دراز کردن پاهای خود و یا قرار دادن وسایل و ... استفاده کنند ، اما استفاده از زیرپایی بیشتر جهت تغییر حالت به صورت نیمه دراز کش می باشد ، تا بدین ترتیب افراد بتوانند به خوبی استراحت کنند .

این مبل شنی بسیار نرم و راحت بوده چرا که محتوای داخلی آن از یونولیت های خرد شده انعطاف پذیر پر شده است . این یونولیت ها همچنین باعث سبک تر شدن محصول و جابجایی راحت آن شده است .البته اینتکس با طراحی دستگیره بر روی مبل شنی محصول ، حمل آن را ساده تر کرده است . این مبل شنی با توجه به ابعادی که دارد برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد از این رو تمامی افراد می توانند از مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی اینتکس استفاده کنند .

مبل شنی فوق می تواند وزن های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کند . از آن جا که این مبل شنی دارای آستانه تحمل است بهتر است که از پریدن بر روی آن و یا پرت کردن محصول جلوگیری کنید . ظاهر بسیار شیک و زیبای این مبل شنی موجب شده است تا بتوانید از آن علاوه بر خانه در محل کار و یا مغازه نیز استفاده کنید .

تنوع مبل شنی

مبل های شنی محصولاتی هستند که در تنوع بسیار بالایی ساخته شده اند ، این تنوع بسیار به شما خریداران اجازه خواهد داد تا با سلیقه ای که دارید مبل شنی محبوب خود را یافته و آن را خریداری کنید . به عنوان مثال این مبل شنی دارای زیرپایی همراه می باشد که بر این اساس شما می توانید پاهای خود را بر روی زیرپایی قرار دهید و یا وسایل خود را بر روی زیرپایی قرار دهید . البته همین مدل بدون زیرپایی نیز به فروش می رسد که می توانید آن را نیز از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . نمونه دو تکه مبل شنی از نمونه یک تکه آن گران تر خواهد بود .

تنوع در جنس مبل های شنی نیز به وفور دیده می شود ، بنابراین شما می توانید نسبت به جنس مبل شنی ، محصول مد نظر خود را خریداری کنید . به عنوان مثال این مبل شنی از پارچه چرم ساخته شده است . از پارچه های دیگری که برای ساخت مبل شنی از آن ها استفاده می شود می توان به انواع پارچه های مخملی و جیر ، کتان و جین یا همان لی ، پارچه های خزه دار ، پارچه پلی استر و پلی استایرن اشاره کرد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و نگهداری متفاوت تری نسبت به یکدیگر نیز دارند .

به عنوان مثال پارچه های پلی استری کاملا ضد آب هستند ، بنابراین استفاده از آن برای ساخت مبل شنی باعث می شود تا مبل شما کاملا ضد آب شود ، بنابراین می توانید به خوبی از مبل شنی در محیط های خارج از خانه و یا در کنار استخر استفاده کنید . البته پارچه های چرمی از زیبا ترین و شیک ترین پارچه های بازار هستند .

تعویض رویه و محتوای داخلی

مبل های شنی محصولاتی تعمیر شدنی هستند و شما می توانید در صورت نیاز حتی بدون تعمیر کردن بخش آسیب دیده مبل شنی ، به کلی آن قسمت را تعویض کنید . یکی از مشکلات و آسیب هایی که ممکن است به مبل های شنی وارد شود ، پارگی رویه یا آستری از دوخت و یا از جای دیگر می باشد ، این دو لایه به دلیل اینکه از پارچه ساخته شده اند با دوخت و دوز قابل تعمیر هستند ، اما شما می توانید رویه این مبل را در ابعادی که ساخته شده است ، از فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید و به کلی رویه یا آستری را تعویض کنید .

با توجه به اینکه دسترسی به محتوای شنی مبل ها نیز وجود دارد شما می توانید در صورت نیاز محتوای داخلی را نیز تعویض کنید . استفاده طولانی مدت از مبل شنی باعث افت مبل خواهد شد بنابراین شارژ مجدد مبل می تواند آن را دوباره نرم و انعطاف پذیر نماید .

با مبل شنی دیزاین خانه را زیبا تر کنید

مبل های شنی محصولاتی جدید و مدرن هستند که ظاهر بسیار عالی و زیبای آن ها به همراه تنوع در رنگبندی و جنس می تواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید دیزاین خانه خود را تغییر دهید . با توجه به رنگی که مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی دارد ، اگر تم خانه شما قهوه ای بوده و تقریبا رنگ تیره دارد می توانید این مبل را با محیط اطراف هماهنگ کنید . شما می توانید حتی از این مبل های شنی در دفتر کار خود و محل کار نیز استفاده نمایید .

اگرچه این محصولات به صورت تکی فروخته می شوند اما شما می توانید با تعداد بیشتری این محصولات را از فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید . نمایندگی فروش مبل شنی تهران اینتکس این مبل شنی را با ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش ارائه کرده است که می توانید با خرید از فروشگاه از این خدمات بهره مند شوید .

نقد و بررسی مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی

مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی از نمونه مبل های شنی کمیاب چرمی می باشد که به صورت دو تکه طراحی شده و شامل زیرپایی می باشد . مبل شنی فوق یکی از زیبا ترین و طبی ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس است که می توانید آن را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . مبل های شنی با وجود ساختاری که دارند سطح بسیار نرم و منعطفی دارند به همین دلیل استفاده از آن ها به نسبت سایر مبل های چوبی و ابری بسیار دلچسب تر و راحت تر می باشد . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی شما را با ساختار ، جنس و دیگر ویژگی های محصول آشنا کنیم . برای کسب اطلاعات کامل تر در رابطه با محصول فوق با ما همراه باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

اینتکس همواره متنوع ترین مبل های شنی را با بالا ترین کیفیت ارائه کرده است ، چرا که طراحان و خیاطان بسیار خوبی را در تولیدی خود به کار گرفته است . این مبل شنی یکی از جدید ترین مبل های شنی می باشد که در کنار خود زیرپایی استوانه ای دارد . این زیرپایی اجازه می دهد تا افراد بتوانند با قرار دادن آن در زیر پای خود ، پاهایشان را دراز کرده و به خوبی استراحت کنند . مبل شنی طراحی شده فوق دارای سطح گود و پشتی مرتفع و استاندارد می باشد تا به خوبی گودی کمر را پوشش داده و بدن را در راستای درستی قرار دهند ، به همین سبب نیز کمترین فشار بر روی اندام ها وارد شده و فرد می تواند مدت طولانی تری را به نشستن ادامه دهد . این مبل شنی به همراه زیرپایی خود از رویه ، آستری و محتوای شنی ساخته شده اند . در قسمت کناری مبل شنی جیبی طراحی شده است که می توانید وسایل همراه خود را در آن قرار دهید . دستگیره ای نیز در بالای مبل تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید به سهولت مبل شنی خود را جابجا کنید .


جنس بدنه

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد این مبل شنی از ساختار سه لایه یعنی پوسته ، آستری و محتوای شنی ساخته شده است ، جنس استفاده شده در هر لایه متفاوت بوده که در این بخش به جنس هر کدام خواهیم پرداخت . قسمت پوسته یا رویه این مبل شنی از جنس چرم اصل ساخته شده است ، به همین علت نیز کیفیت بالایی داشته و نسبت به سایر مبل های شنی طول عمر و قیمت نسبتا بالاتری دارد . پارچه های چرمی همواره به زیبایی و البته کیفیت زبانزد هستند ، با این وجود استفاده از چرم برای ساخت مبل شنی فوق باعث طراحی یک مبل شنی زیبا و شیک و همچنین با دوام شده است . محتوای شنی مبل فوق نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در داخل آستری ریخته شده تا پراکنده نشوند و در یک جا متمرکز شوند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی فوق برابر با ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد ، ابعاد گفته شده کاملا استاندارد بوده و از نظر رده سنی برای بزرگسالان و افراد بالای 16 سال مناسب می باشد . ارتفاع تا نشیمنگاه مبل شنی نیز 50 سانتی متر است که ارتفاع زیرپایی استوانه ای محصول نیز همان 50 سانتی متر است . وزن کلی مبل شنی به همراه زیر پایی آن تنها 8 کیلوگرم داشته که به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . حداکثر تحمل وزن مبل شنی نیز 150 کیلوگرم می باشد .

مراقبت و تعمیرات

استفاده از مبل شنی فوق محدودیتی ندارد ، اما از آن جا که حداکثر تحمل وزن استاندارد محصول 150 کیلوگرم است بهتر است از پریدن بر روی مبل خودداری کنید چرا که این کار می تواند فشار زیادی را به مبل وارد کند . از آن جا که بدنه محصول از چرم اصل ساخته شده است بهتر است تا از محصول در فضاهای باز و کنار پنجره که امکان برخورد نور خورشید با پارچه می باشد قرار ندهید تا محصول طول عمر بالایی داشته باشد . در صورت آسیب دیدن پوسته و یا آستری محصول می توانید آن را تعمیر کنید چرا که جنس هر دو آن ها از پارچه است . در صورت افت مبل شنی خود می توانید محتوای شنی را به کلی تعویض و یا شارژ مجدد کنید .

سخن پایانی

بی شک با خرید مبل شنی چرمی دو تکه به همراه زیرپایی می توانید نشیمنگاهی زیبا و شیک با طراحی نرم و راحت و البته سبک و پرتابل داشته باشید و از آن به صورت طولانی مدت برای مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون ، صحبت کردن ، استراحت کردن و ... استفاده کنید بدون اینکه اندام هایتان تحت فشار باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
زیرپایی شنی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...