مبل شنی چرمی راحتی

bestway 43790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی راحتی

مبل شنی چرمی راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی زیبا و مقاومت و کیفیت دوخت بالایی توسط فروشگاه تهران اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصوال از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده  و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی چرمی راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دین کرده و برای خرید مبل شنی چرمی راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی چرمی راحتی

مبل های شنی را می توان به دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد . این مبل شنی در دسته بندی مبل شنی راحتی قرار دارد که از کیفیت ساخت بالا و راحتی فوق العاده ای برخوردار می باشد . در ساخت این مبل شنی از تکیه گاهی کوتاه و مایل استفاده شده است که کمر را به خوبی در بر می گیرد و این امر باعث شده است که از شر خستگی کمر به هنگام استفاده از مبل های شنی خلاص شوید . رویه این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی می باشد که مقاومت بالایی را در برابر ساییدگی از خود به نمایش گذاشته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

رنگ قرمز و مشکی این مبل شنی یکی از پر فروش ترین این رنگ ها می باشد و در این بخش برای شما عزیزان توسط فروشگاه تهران اینتکس موجود شده است . البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این مبل شنی در رنگبندی های متنوع دیگر و نیز رنگبندی سفارشی قابل خرید می باشد که برای این امر می توانید با مشاورین ما در نمایندگی تهران اینتکس تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید . همچنین دوخت های رویه این محصول با تراکم بالا می باشد که از باز شدن درزها به خوبی جلوگیری به عمل می آید ، لازم به ذکر است که رویه این محصول به صورت کامل قابل تعویض می باشد و در صورت لزوم می توانید با تهیه رویه ای جدید اقدام به تعویض رویه قبلی نمایید .

پوشش رویه این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی می باشد که کیفیت آن از برابر فشار و ضربه تضمین شده است . همچنین این نوع رویه ضد سایش می باشد و دوخت های موجود بر روی آن باعث شده اند تا به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود واکنش مثبن نشان دهد . این محصولات می توانند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب و یا محیط های خانگی به منظور استراحت پس از یک روز سخت کاری باشند . نشیمنگاه این مبل شنی به صورت تو رفته پس از چندین بار استفاده در می آید و فرم بدن را به خوبی به خود می گیرد تا بهترین آناتومی بدنی را برای شما عزیزان مهیا کند .

چرم مصنوعی استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع مرغوب می باشد و قابلیت تمیز کردن با استفاده از پارچه مرطوب را دارد . فقط باید توجه داشته باشید که پس از تمیز کردن این محصول ، آن را در فضای باز قرار داده تا کاملا خشک شده و از رطوبت زدگی آن جلوگیری به عمل آید . همچنین در بخش های داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم مخصوص استفاده شده است که دارای تراکم بالایی می باشند و درون آستر داخلی قرار گرفته اند . این مواد به راحتی توسط زیپی که در بخش کف این مبل شنی واقع شده است قابل تعویض می باشد . گفتنی است که مواد داخلی این محصول به صورت جداگانه توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود که می توانید آن را تهیه و در صورت نیاز استفاده نمایید .

قابلیت تحمل وزن از نکته های کلیدی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 180 کیلو گرم می باشد که بسیار فراتر از استانداردهای جهانیست . این محصول برای نگهداری یک نفر بزرگسال تعبیه شده است و این کار را با توجه به قابلیت تحمل وزن بالایی که دارد به خوبی می تواند انجام دهد . همچنین وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم می باشد و نشان از سبک بودن آن و راحتی در جا به جایی است . مبل شنی چرمی راحتی بست وی را همین حالا می توانید از نمایندگی موجود در تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...