مبل شنی چرمی پشتی دار

bestway 43787

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی پشتی دار

مبل شنی چرمی پشتی دار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ ها متنوع توسط فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه ، وزن بالا و همچنین مقاوم در برابر برخورد آب می باشد به همنی جهت از این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب در زمان استفاده حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم ا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی با دستمال نمدار تمیز نمایید . مبل شنی چرمی پشتی دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مبل شن پشتی دار در طرح و رنگ بندی متنوعی تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم م کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی چرمی پشتی دار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی چرمی پشتی دار

مبل شنی چرمی پشتی دار از مدل مبل های شنی راحتی و طبی طراحی شده است که به دلیل داشتن طراحی بسیار آرگونومیک خود می تواند نشیمنگاهی ایده آل و استاندارد برای سنین کودکان باشد ، مبل های شنی در دو دسته کودک و بزرگسال طراحی شده است که ممکن است ساختار آن ها نیز یکی باشد ، اما ابعاد محصولات تفاوت هایی با یکدیگر دارند ، مبل شنی چرمی پشتی دار به دلیل اینکه برای کودکان ساخته شده است ، ارتفاع متناسب تری با کودکان دارد تا اینچنین بتوانند بهتر از مبل استفاده کرده و احساس راحتی داشته باشند . در ادامه مطلب با بررسی بیشتر مبل شنی چرمی پشتی دار شما را در خرید مبل شنی چرمی کودک خود راهنمایی کامل خواهیم کرد .

طراحی و رنگبندی مبل شنی چرمی پشتی دار

طراحی مبل شنی چرمی پشتی دار به صورت گلابی شکل یا مخروطی می باشد که دارای بخش زیرین پهن و تکیه گاهی مرتفع است ، تا کودک فضای خوب و کافی را برای استراحت کردن داشته باشد ، این در حالی است که انعطاف پذیری بسیار خوب مبل شنی چرمی پشتی دار که به واسطه اجناس استفاده شده کسب کرده است ، می تواند فرم گیری بسیار خوبی را برای مبل ایجاد نماید . برای تولید مبل شنی چرمی پشتی دار از پایه استفاده نشده است و تنها از دولایه پارچه و محتوای شنی استفاده شده است . عدم استفاده از پایه می تواند به فرم پذیری بیشتر مبل کمک بسزایی داشته باشد . پوسته بیرونی ترین لایه مبل شنی است که در رنگبندی های مختلفی تولید شده تا بتوانید بر اساس سلیقه کودکان آن ها را خریداری کنید . در واقع مبل شنی چرمی پشتی دار در 10 رنگبندی تولید شده است که می توانید رنگ های آن را در تصویر مشاهده نمایید .

ویژگی های ساختاری مبل شنی چرمی پشتی دار

از ویژگی های ساختاری مبل شنی چرمی پشتی دار می توان به قابلیت تعویض رویه و یا جدا کردن آن به منزله شستشو و تمیز کردن اشاره کرد که این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا به مرور زمان و در صورت نیاز بتوانید رویه و پوسته مبل شنی خود را تعویض نمایید . همچنین از ویژگی های بسیار خوب این مبل می توان به داشتن وزن 5 کیلوگرمی آن اشاره کرد که به سادگی کودک می تواند محصول را جابجا کرده و از آن استفاده نماید . این جنس تا حدودی ضد آب بودن و برخلاف پارچه های دیگر آسیب پذیری کمتری دارد .

جنس بدنه مبل شنی چرمی پشتی دار

برای ساخت رویه یا همان پوسته مبل شنی چرمی پشتی دار از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است ، این پارچه دوام و طول عمر بالایی داشته و در برابر فشار و وزن بسیار زیاد ، ساییدگی و ... مقاوم است ، از این رو بیشتر مبل های شنی حتی در رده سنی بزرگسالان نیز از این پارچه استفاده های فراوانی شده است . 

جنس بخش داخلی مبل شنی چرمی پشتی دار

جنس بخش داخلی مبل شنی چرمی پشتی دار یعنی آستری آن از پارچه نخی ساخته شده است که این پارچه از ضخامت خوبی برخوردار بوده و دوام بیشتری را به مبل شنی چرمی پشتی دار بخشیده است ، از سوی دیگر آستری وظیفه نگهداری محتوای دیگری که بخش داخلی مبل را تشکیل داده است، یعنی یونولیت را برعهده دارد . استفاده از این محتوای شن شده باعث شده است تا مبل های شنی با این نام شناخته شده و انعطاف پذیری آن ها زبانزد شود .

مراقبت و نگهداری مبل شنی چرمی پشتی دار

و اما با نگهداری و مراقبت صحیح و اصولی می توانید سال ها از مبل شنی خود استفاده کرده و از اسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید . توجه داشته باشید که زمین و سطوح زبر می تواند سبب خراش دادن رویه و آسیب رسیدن به آن گردد ، به همین دلیل در صورت استفاده از مبل شنی در خارج از خانه به مانند حیاط از زیرانداز استفاده نمایید .

به کودکان بیاموزید که با اجسام تیز و برنده به بدنه مبل ضربه نزنند ، بر روی آن نپرند و مبل را پرتاب نکنند ، زیرا این مبل بسیار سبک بوده و وسیله ای برای بازی آن ها خواهد شد . البته قابلیت تعمیرات برای این محصولات وجود دارد که به شما اجازه خواهد داد تا صورت آسیب دیدن آن ها را تعمیر نمایید . فروشگاه اینتکس تعمیرات تخصصی مبل شنی را انجام می دهد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...