مبل شنی چرم قهواه ای

bestway 43889

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم دو رنگ

مبل شنی چرم دو رنگ یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه از جنس چرم می باشد و با توجه به نرم بودن این محصول از راحتی بالایی برخوردار است به همین منظور از این محصول می توانید در مکان های مختلف استفاده کنید . این مصحول با توجه به تحمل وزن بالا مناسب برای تمامی سنین می باشد به همین جهت از این محصول می توانید با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول دارای محتوات داخلی از جنس فیبر خرد شده می باشد که بر نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزود است . مبل شنی چرم دو رنگ بست وی از دو قسمت مجزا تشکل شده است که شما می توانید با جدا کردن قسمت رویی این محصول را به راحتی داخل لباس شویی شست و شو دهید . در قسمت کناری این محصول یک جیب نیز قرار داده شده است که به سفارش مشتری می توان قرار گیرد یا حذف گردد . 

مبل شنی چرم قهوه ای را می توان جزء زیبا ترین مبل ها و البته لوکس ترین آن ها قرار داد ، حتی بسیاری از افراد از این نوع مبل ها برای دکور بهتر خانه استفاده می کنند . توجه داشته باشید که صرفا شما نباید تعداد زیاد یا سرویس این مبل ها را خریداری کنید ، بلکه می توانید آن ها را به صورت تک و به عنوان مبل میزبان نیز خریداری کرده و از محصول استفاده کنید . مبل های شنی چرمی بسیار زیبا هستند و از آن جایی که طراحی شنی دارند ، دو ویژگی بسیار خوب یعنی راحتی و زیبایی را به صورت همزمان دارند . حال فروشگاه اینتکس مبل های شنی قهوه ای را در رنگ های روشن و تیره تر که به مبل شنی چرم قهوه ای سوخته شناخته می شوند برای فروش گذاشته است . 

شما عزیزان می توانید به سادگی مبل های شنی را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید . از ویژگی های خرید مبل شنی از فروشگاه اینتکس نیز همین بوده و شما می توانید مبل ها را با قیمت های ارزان و آنطور که دوست دارید سفارش دهید . مبل شنی چرم نیازی به شستشو ندارد و شما می توانید تنها با کشیدن یک دستمال بر روی مبل ، آن را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید . کیفیت پارچه استفاده در ساخت محصول بالاست و اگر در معرض رطوبت قرار نگیرد و یا نور آفتاب یا حرارت به آن زده نشود ، می تواند طول عمر بسیار بالایی داشته باشد . شما عزیزان و مشتریان گرامی که ساکن تهران هستید ، می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس ، این مبل ها را مشاهده کرده و محصولات را با قیمت های ارزان تر سفارش دهید .

نقد و بررسی مبل شنی چرم دو رنگ

مبل شنی چرم دو رنگ قطعا می تواند هر آن چه که شما از یک مبل شنی و یا راحتی توقع دارید را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد. این محصول این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که به بهترین شکل ممکن بتوانید بر روی یک محصول فوق العاده نرم و راحت و در عین حال با کیفیت نشسته و از لحظات خود نهایت استفاده و بهره را ببرید. هم چنین این مبل شنی کاربرد های مختلفی را هم داراست که سعی خواهیم کرد در این مطلب به همه این موارد به بهترین شکل ممکن اشاره کنیم...

شیوه طراحی و ساختاری محصول

در نخستین بخش از این مطلب و نقد و بررسی قصد داریم تا به بررسی نوع طراحی و ساختار این محصول بپردازیم. این مبل شنی این ویژگی را دارا می باشد که قطعا با در نظر گرفتن شیوه طراحی فوق العاده اش به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریان را از بابت در اختیار گرفتن یک محصول فوق العاده برطرف سازد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول از نظر ساختاری دقیقا شبیه به یک مبل راحتی یک نفره شکل گرفته است که این عامل را می توانید به صورت کامل در داخل تصاویر این محصول مشاهده نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا دارای چند ویژگی در بخش طراحی می باشد.

نخستین ویژگی این محصول بحث بهره مندی از یک تکیه گاه بلند است که این تکیه گاه به گونه ای طراحی شده است که می توانید به راحتی به این ناحیه تکیه داده و به بهترین شکل ممکن به استراحت بپردازید. این تکیه گاه قطعا این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت کامل ناحیه کمر و تکیه گاه شما را به صورت کامل پوشش دهد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که عرض این تکیه گاه به قدری است که قطعا هر چه از نواحی پایینی این محصول به سمت بالا حرکت کنیم این مقدار کم شده و باعث می شود تا فضای استاندارد تر و ایده آل تری را برای تکیه دادن در اختیار داشته باشید.

در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بدنه اصلی این مبل شنی از دو رنگ تولید شده است. بخش های پایینی این محصول و همین طور نواحی پشت این مبل شنی به صورت کامل از رنگ قهوه ای طراحی و تولید گردیده است. هم چنین بخش های میانی و اصلی این محصول هم در بر گیرنده رنگ نارنجی می باشد که این مسئله نیز یکی دیگر از مزایای فوق العاده این کالا به شمار خواهد رفت.

جنس بدنه ، کیفیت و ابعاد محصول

در این بخش نیز سعی بر این داریم تا به بررسی بحث کیفیت و جنس این محصول بپردازیم. در همین راستا باید اشاره کنیم که این مبل شنی دارای محتویات داخلی از جنس پلی استایرن می باشد که قطعا یکی از نرم ترین اجناس در میان مبل های شنی به شمار می رود. در کنار این جنس محتویات داخلی باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول برگرفته از جنس پارچه ترک طرح چرم است که قطعا این رویه تا سالیان سال بدون هیچ گونه افت کیفیتی برای شما کار خواهد کرد. این عامل باعث می شود که خیال شما از بابت در اختیار داشتن یک مبل شنی بی نظیر راحت باشد.

هم چنین انعطاف پذیری بالای این محصول در کنار تحمل وزن 180 کیلو گرمی این کالا نیز یکی دیگر از ویژگی های خوب این مبل شنی به شمار می رود که از نقاط قوت این محصول به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که با توجه به ابعاد و طول و عرض مشابه 90 سانتی متری این محصول در کنار ارتفاع 120 سانتی متری این مبل شنی شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به صورت راحت از این مبل شنی در هر فضایی استفاده کنید. هم چنین این مزیت برای شما وجود دارد که به ساده ترین شکل ممکن بتوانید این کالا را در اختیار گرفته و اقدام به جا به جایی و تغییر مکان این محصول کنید.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد حال پیشنهاد می کنیم تا این محصول زیبا و بی نظیر را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نموده و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
جنس رویه طرح چرم
جنس بخش کناری چرم
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...