مبل شنی یک نفره راحتی چرمی یونولیتی

bestway 43788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره راحتی

مبل شنی یک نفره راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در ابعاد مناسب و در طرح و رنگ های متنوع توسط شرکت بست وی تولید شده است و در فروشگاه تهران اینتکس با کمتریین قیمت عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر سایددگی و وزن بالا می باشد به همنی جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول در طرح و رنگ بندی زیبایی تولید شده و برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسین منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . مبل شننی یک نفره راحتی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همنی جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر دا نموده و به راحتی شست و شو دهید . برای خرید مبل شنی یک نفره راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نه تنها مبل شنی فوق ، بلکه اغلب مبل های شنی راحتی به شمار می آیند و دلیل آن هم موادی است که در داخل مبل شنی ریخته شده است . البته که شما می توانید انتخاب کنید که مبل شنی شما از چه موادی پر شود . معمولا مبل های شنی به صورت معمول از یونولیت پر می شوند ، ولی فروشگاه اینتکس شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا در صورت نیاز بتوانید انتخاب کنید که داخل مبل شنی از الیاف پر شود . افت و نشست مبل شنی در دراز مدت ممکن است اتفاق بیوفتد و از عوامل آن می توان به استفاده طولانی مدت پس از سال ها اشاره کرد ، اما اگر مبل را از الیاف پر کنید ، سال های طولانی می توانید از آن استفاده نمایید بدون اینکه شاهد نشست مبل شنی شوید . 

پیشنهادی که فروشگاه اینتکس به شما عزیزان و دوست داران مبل شنی راحتی دارد این است که شما عزیزان بتوانید به صورت مخلوطی و ترکیبی مبل شنی را سفارش دهید تا از یونولیت و الیاف به مقدار لازم در آن استفاده شود . استفاده بیشتر و پر کردن مبل تنها از الیاف می تواند سبب سنگین تر شدن آن شود . در ضمن ترکیب این دو عالی بوده و مبل می تواند به خوبی فرم گیری خوبی را از خود نشان دهد تا شما در هنگام استراحت کردن نیز احساس خوشایندی را داشته باشید . برای اینکه قبل از هرگونه اقدام برای خرید مبل شنی ، این محصولات شنی جذاب را تست کنید ، می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کنید که در شهر تهران قرار دارد . بنابراین اگر دسترسی به فروشگاه دارید ، می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و مدل های مختلف و جنس آن ها را از نزدیک ببینید . 

مبل شنی یک نفره راحتی

مبل شنی یک نفره راحتی یکی از زیبا ترین مبل های شنی است که می توانید آن را با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید . این مبل شنی برای استفاده تمامی سنین کاربرد داشته و با توجه به کیفیت ساخت بی نظیر و فوق العاده ای که دارد ، حتی رده سنی بزرگسال نیز می توانند از آن به بهترین شکل استفاده کنند . بدون اینکه آسیبی ببیند . نوع طراحی خاص مبل های شنی باعث شده اند تا این محصولات بسیار راحت و نرم باشند ، به طوریکه حتی بتوانید به آن با دستان خود و تنها با نشستن فرم بدهید . برای همین است که به مبل شنی فوق مبل شنی راحتی گفته می شود . برای همین اگر فردی هستید که مدت زیادی را در حالت نشسته می گذرانید ، بدون شک انتخاب و خرید مبل شنی یک نفره راحتی می تواند گزینه فوق العاده ای برای شما باشد . 

طول عمری که مبل شنی یک نفره راحتی دارد بسیار بالاست ، برای اینکه ساخت آن از بهترین مواد ها انجام شده است . پارچه ای که برای ساخت رویه مبل شنی یک نفره راحتی استفاده گردیده از مرغوب ترین پارچه های مخملی است که علاوه بر کیفیت بسیار بالای خود ، ظاهری دوست داشتنی و شیک دارد . از سوی دیگر این جنس بسیار نرم است و حس خوشایندی را به شما در هنگام استراحت کردن و نشستن خواهد داد . این پارچه قابلیت شستشو داشته و شما در صورت کثیف شدن می توانید آن را به مانند هر پارچه مخملی بشویید و دوباره آن را روی مبل شنی خود بکشید . شرکت بست وی که سازنده مبل شنی یک نفره راحتی می باشد ، برای اینکه شما بتوانید رویه را از خود مبل شنی جدا کنید ، آن را به صورت زیپی طراحی کرده است و در بخش داخلی مبل شنی آستری قرار داده تا این امکان برای شما وجود داشته باشد . 

در داخل آستری مبل شنی یک نفره راحتی مقدار زیادی یونولیت خرد شده قرار داده شده است که بیشترین حجم مبل شنی را تشکیل می دهد . دلیل اصلی نام گذاری مبل های شنی نیز این محتوای خرد شده و شنی می باشد . استفاده از یونولیت یا همان فیبر خرد شده باعث شده است تا شما یک مبلی بسیار سبک را داشته باشید که این محتوا نیز در داخل محصول بسیار نرم بوده و خاصیت شناوری دارد ، برای همین به سادگی می توانید به مبل شنی خود فرم بدهید . با توجه به این موارد است که گفته می شود مبل های شنی یکی از بهترین و راحتی ترین مبل ها هستند . از سوی دیگر وزن سبک این محصولات به شما اجازه خواهد داد تا به آسانی آن را در هر جایی که دوست دارید ببرید و استفاده کنید . استفاده از مبل شنیدر فضای بیرون از خانه نیز ممکن بوده و شما می توانید حتی از مبل شنی در حیاط و فضاهای باز استفاده کنید . شما می توانید حتی مبل شنی یک نفره راحتی را در چندین رنگبندی دیگر خریداری و استفاده کنید ، برای اینکه تنوع در این محصولات بسیار بالاست . 

این مبل شنی ظرفیتی یک نفره دارد و می تواند به خوبی وزن یک فرد بالغ را نیز تحمل کند . برای اینکه طول آن به 90 سانتی متر رسیده و عرض آن نیز همین مقدار است و ارتفاعی 1 متری دارد . ارتفاع بلند این مبل شنی باعث شده است تا شما تکیه گاهی بزرگ را در اختیار داشته باشید و بتوانید در هنگام استراحت ، به خوبی به مبل تکیه داده و تلویزیون تماشا کنید . البته ارتفاع مبل شنی یک نفره راحتی تا نشیمنگاهش 40 سانتی متر است . توجه داشته باشید که حتی رویه این محصولات را شما می توانید تعویض کنید . خدمات پس از فروش مبل شنی یک نفره راحتی و سایر مبل های شنی توسط فروشگاه اینتکس ارائه شده است که موارد زیادی همچون تعمیر و تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی داخلی مبل می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...