مبل شنی یک نفره شیبدار

bestway 43823

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره شیبدار

مبل شنی یک نفره شیبدار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . مواد تشکیل دهنده داخلی داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به رنگ و طرح زیبایی و شادی که دارد مناسب برای کودکان شما نیز می باشد و همچنین می توانید از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کرد .

مبل شنی یک نفره شیبدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله  می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید .در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی یک نفره شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره شیبدار

مبل شنی یک نفره شیبدار از متنوع ترین مدل مبل شنی طراحی شده بازار و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که در رنگبندی های مختلف و طراحی های گوناگون ساخته شده است که تا خریداران بتوانند با دستانی باز تر ، مدل مورد نظر خود را انتخاب و آن را با ضمانت و قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنند . مبل های شنی دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که شاید از آن ها بی اطلاع باشید ، اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل مبل شنی یک نفره شیبدار شما را با این ویژگی ها و خصوصیات عالی و منحصر به فرد آشنا کنیم تا اگر قصد خرید مبل شنی کودک یک نفره شیبدار را دارید با اطمینان خاطر بیشتری آن را انتخاب کنید . 

طراحی و تولید مبل شنی یک نفره شیبدار

همانطور که در تصاویر منتسب به مبل شنی یک نفره شیبدار مشاهده می کنید ، این مبل شنی به صورت گرد ساخته شده است که می توان متنوع ترین مبل های شنی را در همین طراحی مشاهده کرد . طراحی گرد سبب برخورداری مبل شنی از ویژگی های خاصی خواهد شد که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم کرد . برای طراحی و تولید مبل شنی یک نفره شیبدار از دولایه پارچه ای برای رویه و آستری استفاده شده است که در درون این لایه های مقاوم و با کیفیت از محتوا و مواد شنی استفاده شده است که دلیل تفاوت اصلی مبل شنی با سایر مبل ها نیز جنسی است که مبل های شنی از آن ساخته می شوند . طرح های مختلف رویه مبل شنی یک نفره شیبدار را می توانید در تصاویر مربوطه مشاهده کنید که تنها تفاوت آن ها همین موضوع بوده و از نظر ساختاری ، ابعاد و جنس تفاوتی با یکدیگر ندارند .

ویژگی های مبل شنی یک نفره شیبدار

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به مبل شنی یک نفره شیبدار اشاره کرد ، انعطاف پذیری فوق العاده بالای مبل شنی می باشد که می توانید به هر بخش از آن فرم داده و از مبل شنی استفاده کنید . این انعطاف پذیری عالی موجب آن خواهد شد تا بتوانید مدت زمان طولانی تری را بر روی مبل بنشینید ، زیرا مبل فرم بدن شما را به خود گرفته و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کرده و همچنین گردش خون بهتری در بدن ایجاد شده و حتی در حالت نشسته و وارد شدن فشار به اندام ها نیز این گردش خون به خوبی خواهد بود . این ویژگی بسیار عالی می تواند برای کودکان بسیار عالی باشد چرا که در سنین رشد هستند . به همین منظور نیز شرکت های تولیدی این محصولات را برای کودکان نیز تولید کرده اند . از سایر ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی یک نفره شیبدار می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که به سادگی کودک می تواند مبل شنی را برداشته و آن را جابجا کند .

جنس مبل شنی یک نفره شیبدار

جنسی که برای ساخت رویه مبل شنی یک نفره شیبدار استفاده شده است ، پارچه نخی و مخملی می باشد که یکی از بهترین نوع پارچه ها از نظر دوام و همچنین کیفیت می باشد که در کنار آن از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و زیبا هستند که سبب آن شده تا تولید کنندگان برای ساخت مبل های شنی با کیفیت از این پارچه ها استفاده کنند . دوخت عالی مبل شنی یک نفره شیبدار نیز در کیفیت مبل تاثیر گذار است که فروشگاه اینتکس به دلیل کیفیت بسیار بالا ، مدل های فوق را در فروشگاه موجود کرده است . بخش داخلی مبل شنی یک نفره شیبدار نیز از یونولیت های خرد شده پر شده است که شاید این سوال خیلی از خریداران باشد که چگونه وزن مبل شنی یک نفره شیبدار بسیار پایین بوده و همچنین انعطاف پذیری خوبی دارد .

مراقبت و شستشو مبل شنی یک نفره شیبدار

با توجه به رویه پارچه ای که مبل شنی یک نفره شیبدار دارد ، شما می توانید در صورت کثیف شدن رویه آن را خارج کرده و به آسانی شسته و کثیفی ها را از بین ببرید ، این ویژگی بسیار عالی مخصوصا در مبل شنی کودک بسیار اهمیت دارد زیرا کودکان اغلب اوقات سطح مبل ها را ناخواسته کثیف می کنند . برای اینکار تنها رویه را خارج کرده و آن را با دست و یا با ماشین لباسشویی با استفاده از مواد شوینده و پودر های رختشویی بشویید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره 
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...