مبل شنی یک نفره پشتی دار

bestway 43874

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره پشتی دار

مبل شنی یک نفره پشتی دار یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصل از پارچه مخملی تشکیل شده که بسیار مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی می باشد و با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد و  قابل استفاده در مکان های مختلف مانند محل کار و منزل می باشد . مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است و به برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول احساس خوش آیندی داشته باشید . مبل شنی یک نفره پشتی دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به شما کمک می کند که قسمت زیری محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید و مواد داخلی این محصول را شارژ نمایید و مبل را به حالت دلخواه خود در بیاورید . برای خرید مبل شنی یک نفره پشتی دار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی یک نفره پشتی دار

مبل شنی یک نفره پشتی دار از مبل های بسیار نرم و دوست داشتنی است که اینبار برای بزرگسالان طراحی شده است تا شما بتوانند از این محصولات شنی بسیار نرم و راحت برای استراحت کردن های خود استفاده کنند . مبل های شنی یا صندلی های شنی وزن بسیار سبکی را دارند و برای همین است میتوانید آن را به راحتی جابجا کرده و در هر جایی از آن استفاده کنید . این مبل های شنی به دلیل داشتن یک تکیه گاه بلند و عالی می تواند به مانند یک مبل راحتی برای شما کاربرد داشته باشد و از آن در هر جایی از خانه که دوست دارید استفاده کنید ، بدون اینکه احساس خستگی به شما دست بدهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت دقیق به نقد و بررسی کامل مبل شنی یک نفره پشتی دار بپردزیم تا شما بیش از پیش با این نوع از مبل های شنی با تکیه گاه بلند آشنا شوید .  

کیفیت ساخت مبل شنی یک نفره پشتی دار بسیار عالی و فوق العاده است ، برای همین شما می توانید با خیالی راحت مبل شنی را برای خود خریداری کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن بدنه آن ها باشید . این مبل از پارچه مخملی ساخته شده است و یکی از بهترین پارچه هایی است که شرکت بست وی برای ساختن این مبل شنی استفاده کرده است . بست وی در ساخت محصولات شنی به مانند محصولات بادی کاملا خلاق بوده و این محصولات را نیز با طراحی های بی نظیر تولید کرده است . استفاده از رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح مبل شنی شده است و هر فرد حتما در هنگام استراحت کردن بر روی مبل شنی می توانند احساس خوبی را داشته باشند . انعطاف پذیری بسیار بالایی که مبل های شنی دارند ، باعث محبوبیت آن ها شده است . 

شاید از خود بپرسید که چرا به این نوع از مبل ها ، مبل شنی گفته می شود ؟ این محصولات به دلیل اینکه از محتوای شنی ساخته شده است و این محتوا در واقع همان یونولیت های خرد شده ای است که به صورت شن در آمده می باشند ، برای همین است که به به آن ها مبل شنی گفته می شود . نکته ای که در رابطه با مبل های شنی مطرح است ، این است که این محصولات با توجه به یونولیتی که دارند ، بسیار سبک می باشند و حمل و نقل بسیار آسانی را دارند ، به همین منظور شما در هر جایی از خانه می توانید از مبل شنی یک نفره پشتی دار استفاده کنید . مبل شنی یک نفره پشتی دار در چندین رنگبندی طراحی شده است و شما می توانید با توجه به علاقه ای که دارید ، این مبل شنی را در رنگ هایی مانند قرمز ، آبی ، نارنجی ، مشکی ، سورمه ای ، سبز ، قهوه ای و ... خریداری کنید . همچنین شما می توانید رویه مبل شنی را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید . 

با توجه به موارد گفته شده و اشاره به رویه و پوسته پارچه ای از جنس مخمل و همچنین محتوای شنی یونولیتی ، به خوبی این محتوا در داخل مبل شنی جابجا شده و مبل به خوبی می تواند انعطاف پذیرباشد ، تا شما نیز احساس خوشایندی را همواره در هنگام استراحت کردن با استفاده از مبل داشته باشید . این محتوا قابلیت شارژ شدن را داشته و حتی رویه پارچه ای مبل شنی قابلیت شستشو را نیز دارد ، تا در زمان هایی که رویه مبل شنی کثیف شد ، شما بتوانید به بهترین شکل ممکن رویه یا پوسته را بشویید و آن را تمیز کنید . این جنس به دلیل کیفیت مرغوبی که دارد در برابر خیس شدن و ... بسیار مقاوم بوده و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد . 

از نظر ابعاد مبل شنی یک نفره پشتی دار دارای طول و عرض 90 سانتی متری است و ارتفاع آن نیز به 120 سانتی متر می رسد ، از سوی دیگر ارتفاع نشیمنگاه آن 50 سانتی متر بوده و برای رده سنی بزرگسال قابل استفاده خواهد بود . حتی با توجه به بزرگ بودن مبل شنی باز هم شما می توانید به سهولت آن را برداشته و جابجا کنید برای اینکه وزن پایینی دارد . این محصول دارای 2 سال ضمانت فروشگاه اینتکس می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...