مبل شیبدار شنی زرشکی اینتکس

intex 70402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شیبدار شنی زرشکی اینتکس

مبل شنی اینتکس در ارگونومی ساخت شیبدار از متفاوت ترین مبل های هپی چیر بوده که ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک با روکش طرح چرم می باشد. محصولی در رنگ تمام زرشکی که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و محل کار باشد. با توجه به ابعاد طول: 105 سانتی متر، عرض: 115 سانتی متر و ارتفاع: 125 سانتی متری این مبل تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. اما به دلیل انعطاف این مبل باعث می شود تا هنگام استفاده از این کالا نهایت لذت را به ارمغان آورد. این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . جنس بدنه این مبل از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسب که دارد به راحتی قابل می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک طراحی شده که بکمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیلد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شیبدار شنی زرشکی اینتکس

مبل شیبدار شنی زرشکی اینتکس را می توان یکی از  پرفروش ترین و محبوب ترین انواع مبل شنی دانست که در رنگبندی های متنوع و زیبایی روانه بازارهای جهانی شده است . این مبل شنی دارای رویه ای نرم و با کیفیت از جنس پارچه مخمل می باشد که خصوصیت ضد حساسیت و ضد سایش آن به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را  در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

مبل های شنی دارای ساختار های گوناگونی از نظر حجم و ابعاد بیرونی می باشند . این مبل شنی همانطور که در تصاویر می بینید دارای ساختاری گرد می باشد که به هنگام استفاده در موارد نخست به خوبی فرم بدن را به خود می گیرد و آناتومی بدنی فرد را به خوبی حفظ می کند . این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت و یا به هنگام استراحت احساس خستگی به بدن فرد دست ندهد و بهترین شرایط را برای رفع خستگی فراهم آورد . مبل های شنی به خوبی توانسته اند جای خود را در میان هواداران صندلی های راحتی باز کنند و خود را به رغیب این محصولات بدل کرده اند .

اما جنس بدنه این محصولات با توجه به اینکه از پارچه می باشد بسیار مهم است . مبل های شنی و نوع رویه دارند ، رویه مخملی و رویه چرم مصنوعی و یا طبیعی . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که از جمله خصوصیت های منحصربفرد آن را می توان ضد حساسیت بودن ، ضد سایش ( به هنگام کشیده شدن بدن بر روی پارچه مبل شنی خراش بر روی پوست ایجاد نمی شود ) ، نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نام برد . این نوع پارچه رویه دارای دوخت هایی با تراکم بالا می باشد که خیال فرد را به هنگام استفاده راحت می کند و از باز شدن درزها به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

اما اگر بخواهیم از پارچه تشکیل دهنده رویه مبل های شنی گذر کنیم ، یکی از بخش های مهم و کاربردی مبل های شنی ساختارتشکیل دهنده داخلی آن ها می باشد . در بخش داخلی این مبل شنی راحتی از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که کیفیت و انعطاف پذیری ایده آلی را به مبل ها بخشیده است و این امر در راحتی هر چه بیشتر محصول نقش بسزایی دارد . لازم به ذکر است که پارچه رویه و مواد تشکیل دهنده داخلی این مبل شنی به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف این محصول واقع شده است قابل تعوصی می باشد . همچنین یکی از مزیت های این مبل شنی را می توان قابلیت شستشو پارچه رویه دانست که در تمیز نگه داشتن این محصول نقش ایده آلی دارد .

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی راحتی را می توان 150 کیلو گرم در نظر گرفت که برای نگهداری یک نفر بزرگسال حتی فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . وزن سبک 6 کیلو گرمی ان محصول نیز جا به جایی آن را راحت تر از پیش کرده است . به طور کلی اگرخواهان استفاده از یکی مبل شنی زیبا و راحت در محیط های خانگی و یا کاری خود هستید بهترین پیشنهاد به شما می تواند مبل شیبدار شنی زرشکی اینتکس باشد که در رنگبندی سفارشی نیز وجود دارد و قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه نسبت به سایر مبل های شنی می باشد . فروشگاه تهران اینتکس پیشرو در عرضه مبل های شنی زیبا و متنوع می باشد که امکان سفارش آنلاین این مبل شنی را برای شما فراهم کرده است و با ضمانت دو ساله ای که برای این محصول قرار داده است خیال شما را پس از خرید این مبل شنی به طور کلی راحت کرده است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...