مبل هپی چیر اینتکس

intex 70790

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر اینتکس

مبل یک نفره هپی چیر اینتکس سایز بزرگ محصولی ساخته شده از فیبر های خرد شده سبک و استاندارد با روکش های PVC طرح چرم مقاوم. مبلی که به عنوان یکی از خاص ترین مبل های قابل حمل در میان سایر دسته این محصولات شناخته شده و از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. این کالا دارای ابعاد (طول: 135 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل نماید. این مبل برای مصارف خانگی و همچنین شرکت ها و اداره ها بسیار مناسب است. مبل هپی چیر ، ابعاد بسته بندی: 35x25012 سانتيمتر ، بسيار راحت و آرامش بخش برای استفاده تمام سنين بدنه طرح چرم، مبل های هپی چیر را به هر حالتی میتوان استفاده کرد . هنگامی که فرد از مبل استفاده میکند به هر شکلی که روی مبل بنشیند مواد داخل مبل هپی چیر از داخل پخش شده و فضاهای خالی بدن را پر میکند و شما میتوانید آنرا به هر شکلی که میخواهید به آن فرم دهید ،  وزن خود مبل 5 کیلوگرم می باشد که به همین سبب این محصول را به راحتی می توانید حمل کنید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل هپی چیر از تولیدی مبل شنیبا تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل شنی محصولی  کاملا ایرانی است که به شیوه ای متفاوت تولید و عرضه می شود. این کالا با تمامی محصولات فروشگاه اینتکس متفاوت بوده و در کمتر فروشگاهی می توانید نظیر آن را بیابید. مبل شنی بر خلاف کالا ها و محصولات بادی شرکت اینتکس حجم بسیاری اشغال می کند اما مزایای بسیاریادی دارد که بدون شک شما را به خرید این محصول ترغیب خواهد کرد. علاوه بر ویژگی های اصلی این محصول، قیمت آن نیز فوق العاده مناسب است که باعث می شود در رده محبوب ترین کالا های فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس نیز قرار گیرد. به علاوه به دلیل تولید این محصول در داخل از کشور مزیت های فراوانی همچون قابلیت شخصی سازی در ظاهر محصول و ابعاد آن میسر است البته این مورد را باید در نظر داشته باشید که زمان بیشتری باید برای دریافت محصول در انتظار باشید. در این قسمت قصد داریم تا اولین مدل از مبل های شنی تولید شده را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. بدون شک خواندن این مقاله برای افرادی که  اطلاعات چندانی در مورد این محصول ندارند جذاب خواهد بود و برای سایرین نیز خالی از لطف نخواهد بود.

طراحی مبل های شنی به صورت  کاملا متفاوتی در مقایسه با مبل های بادی و یا سایر محصولات بادی تولید می شود. از این رو بسته بندی و یا حجم آن پیش از آماده سازی برای استفاده نیز با مبل های بادی قابل مقایسه نیست. در ابتدای تولید این محصول و هنگامی که مشتری آن را خریداری می کند ظاهری تخم مرغی داشته و تقریبا بیضی شکل می باشد  .به دلیل وجود لایه های ویژه و متفاوت درون آن پس از مدتی با ایجاد یک گودی قابل استفاده شده و به دلیل اینکه این گودی با فرم بدن شما ایجاد شده است راحتی بیشتری نیز برای شخص به همراه خواهد داشت و موجب رضایت شما می شود. تمامی مشتریانی که تا کنون مبل های شنی خریداری کرده اند از رضایت خود در قبال این محصول  ابراز خرسندی کرده اند که باعث تولید مصحولات متفاوتی در این رده شده است. قسمت رویه مبل که از ظاهر چرمی ساخته شده است کاملا ضد تعریق بوده و برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد. برای پر کردن محفظه داخلی نیز از قسمت زیرین این مبل یک زیپ بزرگ قرار داده شده است. به علاوه  محل دوخت این مبل شنی نیز به زیبا ترین حالت ممکن صورت گرفته و مشکلی نخواهد داشت.

همانطور که در بند پیشین به آن اشاره شد ابن مبل اندازه خاصی ندارد و کاملا با گذر زمان ابعاد آن متغیر است. البته در صورت کوچک شدن می توانید با مراجعه به دفتر شرکت آن را شارژ کرده و همانند روز اول از آن استفاده کنید. تحمل وزن این مبل نیز بسیار بیشتر از مبل های بادی بوده و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. این مبل مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار داشته و به راحتی وزن تمامی افراد را می تواند به سادگی تحمل کند. به علاوه با پرش های آرام به هیچ وجه صدمه ای به آن وارد نمی شود و این ویژگی مبل شنی به دلیل دقت بسیار در ساخت این محصول می باشد.

از سایر مشخصه های این محصول می توان به مقاومت بیشتر در مقایسه با مبل های چوبی اشاره کرد. در هیچ کدام از قسمت های این مبل شنی از چوب استفاده نشده و بر اثر ضربه یا پرت شدن نیز صدمه ای به ان وارد نمی شود. تمامی این ویزگی ها باعث شده تا شاهد محصولی کامل با قیمت مناسب باشیم. از مشصه های فوق العاده ای که در مورد این محصول یافت می شود قابلیت استفاده از آن در تمامی جهت ها میسر است. به این صورت که می توان ان را چرخواند و در جهت دیگری استفاده کرد.

اما شاید بزرگ ترین سوالی که در ذهنتان تداعی شود این باشد که مبل های شنی از چه موادی ساخته می شوند؟ مبل های شنی با رویه ای از چرم مصنوعی و از جنس فوم ساخته شده اند که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند. این رویه بدون وجود مواد داخلی آن حجمی مشابه محصولات بادی داشته و حمل آن نیز بسیار ساده است. مواد درونی مبل حجمی مشابه خود مبل داشته و از یونولیت های رایج که در بسیاری از محصولات یافت می شود ساخته شده است. از این رو با فشار هایی که در دفعات اول به بدنه این مبل هپی چیر وارد می شود این مواد کمی منقبض شده و با فرم بدن شما همخوانی پیدا می کند.جهت خرید مبل شنی با دفتر فروش تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید.

مبل های رنگ شاد همواره می توانند فضای خانه را زیبا تر کنند ، به طوریکه بسیاری از مشتریان از آن ها حتی در مغازه ها و بوتیک های خود استفاده می کنند . حتی اگر شما یک اتاق برای خود داشته باشید ، همواره به دنبال مبل های خاص و زیبایی هستید که بتوانید با استفاده از آن ها فضای خانه و اتاق را بسیار زیبا تر کنید . مبل هپی چیر اینتکس از بهترین و زیبا ترین مبل هایی است که شما می توانید استفاده کنید . به طوریکه رنگ قرمز بدنه این مبل هپی چیر ، آن را فوق العاده زیباتر کرده است . این رنگ خاص و دوست داشتنی است و هر فردی که عاشق رنگ قرمز باشد به طور حتم این مبل هپی چیر را دوست خواهد داشت . حتی طرفداران تیم های قرمزپوش نیز می توانند مبل هپی چیر اینتکس را انتخاب کنند تا اینچنین به تم خانه و دیزاین اتاق خورده و بتواند فضا را جذاب تر از همیشه کند . 

اگرچه مبل هپی چیر اینتکس زیبا و خاص است ، از نظر نرمی و راحتی نیز فوق العاده بوده و بسیاری از مشتریان به دلیل اینکه مبل های راحتی را در اختیار خواهند داشت ، این مبل شنی را استفاده می کنند . شاید کمتر مبلی را مشاهده کرده باشید که از نظر ظاهری و فرم شبیه به مبل شنی یا هپی چیر باشد ، برای همین شما یک مبل فانتزی را برای استفاده خواهید داشت که هرگز همتای آن را در جای دیگری نخواهید دید . شما می توانید از مبل هپی چیر اینتکس در هر جایی استفاده کنید ، اولین دلیل این است که این مبل وزنی ندارد و شما می توانید به آسانی هر چه تمام آن را برداشته و جابجا کنید . وزن پنج کیلوگرمی این مبل آن را جزء سبک ترین مبل های تک نفره قرار داده است که می توانید به آسانی آن را جابجا کنید . چرا که واقعا وزن پنج کیلوگرم اصلا زیاد نیست . 

حتی مبل های شنی و هپی چیر دو نفره نیز وزن بسیار سبکی دارند و باز هم می توان گفت که یک مبل شنی دو نفره وزنی سبک تر از یک مبل عادی با پایه های چوبی و حتی فلزی دارد . به طور کلی میبینیم که ویژگی ها و خصوصیت های این مبل فوق العاده خوب است و شما خریدی مطمعن را خواهید داشت . شرکت سازنده این محصول ، خود فروشگاه اینتکس بوده و از آن جا که بزرگترین تولید کننده هپی چیر ها و انواع بین بگ ها و مبل های شنی در ایران است ، محصولات خود را با بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند ، بنابراین شما می توانید خرید های خود را به راحتی انجام دهید و حتی از خدمات پس از فروش این محصول برخوردار شوید . فروشگاه تهران اینتکس با بهترین متریال ها این محصولات را تولید کرده اند که به اندازه کافی در بخش توضیحات در رابطه با جنس این محصول توضیحاتی خدمت شما ارائه شد . 

و اما جدا از این مسئله ، نوع طراحی و دوخت مبل شنی می تواند از مهم ترین معیار های مقاوم بودن و کیفیت عالی مبل شنی و هپی چیر ها باشد . به همین منظور شما باید سعی داشته باشید که با یک انتخاب درست و مطمعن مدت زیادی از مبل های شنی استفاده کنید ، بدون اینکه اصلا دچار مشکلی شوند . شما می توانید حتی پس از خرید مبل هپی چیر اینتکس خود هر لایه از مبل شنی را که دوست دارید ، عوض کنید . به عنوان مثال اگر شما رویه مبل شنی را با یک رویه جدید عوض کنید ، انگار که یک مبل هپی چیر جدید را خریداری کرده اید . شما می توانید هر زمان که دوست دارید تعویض رویه را انجام دهید و یا زمانی که رویه مبل شنی کهنه شده است ، اینکار را انجام دهید . توجه داشته باشید که مبل شنی خود را با توجه به ابعاد آن ها خریداری کنید ، برای اینکه این مبل ها ممکن است از نظر سایز تفاوت داشته باشند .

نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
طول 135 سانتی متر
عرض 89 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 مواد داخلی مبل فیبر خرد شده سبک
ضمانت2 سال
شرکت سازندهتهران اینتکس
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح گرد
 قابلیت استفاده بر روی آب
انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...