مبل هپی چیر بنفش شیبدار

70404 intex

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر بنفش شیبدار

مبل هپی چیر شیبدار اینتکس در رنگ بنفش یکی از بهترین مبل های شنی و هپی چیر اینتکس بوده که ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک بوده که به هیچ عنوان حساسیتی را به مصرف کننده منتقل نمی کند. این مبل دارای ابعاد طول: 105 سانتی متر، عرض: 115 سانتی متر و ارتفاع: 125 سانتی متر بوده و تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند.

محصولی با تکیه گاه بزرگ شیبدار که می تواند آرامش و لذت بسیاری را به مصرف کننده منتقل کند . این محصول در طرح و رنگ های متنوع عرضه گردیده است به همین سبب برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . مبل شیبدار شنی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید .

در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید رویه مبل را از آستر جدا کرده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید مبل شیبدار شنی از تولید مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ساخت و تولید مبل هپی چیر بنفش شیبدار

مبل های هپی چیر یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و کاری می باشند که دارای تنوع گسترده ای هستند . این محصولات به رقیبانی سرسخت برای صندلی های سنتی تبدیل شده اند و دارای راحتی بیشتری نسبت به این محصولات می باشند . جنس روی این هپی چیر بنفش شیبدار از نوع پارچه چرم مصنوعی می باشد که کیفیت قابل قبولی را داراست .

 ظاهر این هپی چیر به صورت ساده می باشد و از تکیه گاهی کوچک برخوردار است که فقط کمر را در بر میگیرد و برای استراحت دستانتان باید از کناره های نشیمنگاه استفاده نمایید . این محصول دارای رنگبندی بسیار متنوع می باشد که فروشگاه تهران اینتکس این امکان را برای شما فراهم آورده است که این محصول را در رنگ سفارشی خود داشته باشید . بدین منظور قبل از سفارش این مبل هپی چیر با همکاران ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند .

جنس مبل هپی چیر بنفش شیبدار و ویژگی های آن

جنس رویه این مبل هپی چیر از نوع چرم مصنوعی استاندارد می باشد که کیفیت قابل قبولی را به هنگام استفاده برای شما فراهم می کند . همچنین درزهای این پارچه به خوبی توسط دوخت متراکم بسته شده اند که کیفیت و مقاومت بالا را پدید آورده است . علاوه بر جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این محصول یکی دیگر از بخش های مهم مبل های هپی چیر ، مواد داخلی استفاده شده در ساخت آن ها می باشد .

در بخش داخلی این هپی چیر از فوم خرد شده مخصوص استفاده شده است که مقاومت بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می کند . این انعطاف پذیری باعث می شود که به خوبی هپی چیر با بدن شما تطابق پیدا کرده و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده شود .همچنین شایان ذکر است که تمامی مواد داخلی موجود در بدنه این مبل هپی چیر توسط شیاری که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض می باشد .

تهیه محتوای شنی جهت شارژ مجدد مبل هپی چیر

این مواد داخلی با کیفیت استاندارد و قیمت مقرون به صرفه توسط نمایندگی تهران اینتکس عرضه می شود که در صورت نیاز می توانید آن را تهیه کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . قابلیت تحمل وزن مبل های هپی چیر رابطه مستقیمی با مواد داخلی استفاده شده درون آن ها دارد ، این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم است که نشان از کیفیت بالای مواد داخلی تشکیل دهنده دارد .

همچنین وزن این محصول برابر با 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل هپی چیر بنفش شیبدار با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به تهیه آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل هپی چیر بنفش شیبدار

مبل هپی چیر بنفش شیبدار یکی از زیبا ترین و خوشرنگ ترین مبل هپی چیر هایی است که فروشگاه اینتکس موجود کرده است تا علاقه مندان به هپی چیر ها با رنگ های فانتزی و دوست داشتنی بتوانند مدل های دلخواه خود را به سادگی خریداری کنند . شما می توانید با خرید مبل هپی چیر محبوب خود ، علاوه بر داشتن یک نشیمنگاه طبی و راحت ، دیزاین بسیار خوبی را برای اتاق خواب خود و یا جاهای دیگر داشته باشید و محیط را شیک و دکور بسیار بهتری داشته باشید . زیبایی این محصول حتی موجب شده است تا از مبل هپی چیر ها در نمایشگاه ها و ... نیز از آن استفاده شود .

راهنمای خرید مبل هپی چیر بنفش شیبدار

رده سنی که برای مبل هپی چیر ها در نظر گرفته شده است متفاوت می باشد ، به همین دلیل نیز بایستی به رده سنی محصولات خود توجه ویژه ای داشته باشید . بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز کودکان ، مبل هپی چیر هایی نیز برای آن ها خریداری کنید تا بتوانند از داشتن یک نشیمنگاه نرم و طبی نهایت استفاده و لذا را ببرند . همچنین برخی از مدل ها نیز طراحی شده اند که ابعاد بسیار بزرگتری داشته و می توانند فضای بشتری را برای استراحت کردن شما فراهم کنند که البته نمونه هایی از آن ها نیز قابلیت دراز کشیدن را نیز برای شما به همراه خواهند داشت .

همچنین توصیه می شود که مبل هپی چیر های خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید ، به مانند فروشگاه اینتکس که خدمات پس از فروشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است ، چرا که در صورت نیاز به راهنمایی و همچنین تعمیرات یا تعویض بخش های مختلف هپی چیر  ، می توانید از فروشگاهی که محصول خود را خریداری کرده اید ، کمک و راهنمایی بگیرید . اگر به دنبال مبل هپی چیری هستید که نرم و راحت باشد ، مدل هایی را انتخاب کنید که شیبدار بوده و ساختاری گرد و یا مخروطی دارند ، مبل هپی چیر بنفش شیبدار نیز یکی از این مدل هاست که می تواند برای استفاده بسیار مفید باشد و البته راحتی و نرمی را برای شما به همراه داشته باشد .

در خرید های حضوری می توانید از مبل هپی چیر استفاده کنید و آن را مورد ارزیابی قرار دهید تا در همان استفاده اول ، به نرمی و راحتی هپی چیر ها پی ببرید . وزن مبل هپی چیر ها نیز ممکن است متفاوت باشد ، اما اغلب آن ها وزنی تقریبا ما بین 3 تا 8 کیلوگرم دارند که می توان گفت وزن بسیار سبکی بوده و به سادگی می توانید هپی چیر خود را بلند کرده و از آن در هر جایی از خانه استفاده کنید . اگرچه مبل هپی چیر ها پرتابل بوده و می توانید به سادگی آن را جابجا کنید ، اما برای مسافرت ها خوب نیستند زیرا حجم بالایی داشته و نمی توانید فضای کافی را برای به همراه بردن هپی چیر داشته باشید .

مراقبت از مبل هپی چیر بنفش شیبدار

هر مبل هپی چیری دارای یک آستانه تحمل وزن است که هر مبل هپی چیر یک نفره ای می تواند تا وزن یک فرد بالغ را به خوبی تحمل کند ، اما این در حالی است که فشار های ناگهانی و پرت شدن مبل شنی که سبب کشیدگی پارچه خواهد شد می تواند منجر به آسیب دیدگی شود ، لذا این کار می تواند باعث فشرده شدن محتوای شنی داخلی مبل هپی چیر نیز شود که در آینده سبب سفت تر شدن مبل هپی چیر و افت آن خواهد شد . همچنین بهتر است که بر روی مبل آب ریخته نشود ، در صورت ریختن و فرو رفتن آب یا مایعات دیگر به داخل مبل هپی چیر آن را در معرض هوای ازاد قرار دهید تا خشک شود چرا که ممکن است مبل شنی بو بگیرد که البته در صورت خشک کردن ممکن است این اتفاق نیوفتد . این در حالی است که شما می توانید بخش های مختلف مبل هپی چیر را بشویید . اگر از مبل هپی چیر بنفش شیبدار در فضای بیرون مانند حیاط استفاده می کنید ، برای جابجایی آن را بلند کنید و بر روی زمین نکشید زیرا این کار می تواند سبب ساییده شدن پارچه بر روی زمین شده و به آن آسیب وارد کند .

شستشوی مبل هپی چیر بنفش شیبدار

شستشوی مبل هپی چیر بنفش شیبدار بسیار ساده بوده و شما می توانید به سادگی اینکار را انجام دهید . البته قبل از شستشو بایستی به جنس محصول توجه داشته باشید چرا که برخی از پارچه ها بهتر است آب نخورد تا عمر آن کاسته نشده و زیبایی خود را حفظ کند . به عنوان مثال پارچه های چرمی به خصوص پارچه های چرم طبیعی را نبایستی بشویید ، زیرا اینکار می تواند موجب کاهش عمر پارچه چرم خواهد شد .

اما با توجه به اینکه مبل هپی چیر بنفش شیبدار دارای پارچه مخملی بوده این امکان را خواهید داشت تا در صورت کثیف شدن رویه مبل هپی چیر خود را جدا کرده و آن را با مواد شوینده معمولی و غیر اسیدی بشویید ، استفاده از سفید کننده ها توصیه نمی شود و ممکن است قدرت بالای پاک کنندگی آن سبب تغییر رنگ پارچه شود ، که البته سفید کننده ها را در دیگر پارچه ها و حتی لباس های غیر سفید نیز نباید استفاده کرد .

تعمیرات مبل هپی چیر بنفش شیبدار

در بخش قبلی توصیه هایی خدمت شما مشتریان گرامی ارائه گردیده که در رابطه با نگهداری اصولی از مبل هپی چیر مطالبی گفته شد ، بنابراین با رعایت آن نکات گفته شده می توانید از آسیب دیدگی ها جلوگیری کنید ، اما در این بخش قصد داریم تا تعمیرات مبل هپی چیر بنفش شیبدار را مورد بررسی قرار دهیم . لازم به ذکر است که فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را برای مبل هپی چیر بنفش شیبدار و سایر مبل هپی چیر های خود ارائه کرده است که می توانید از این خدمات که شامل تعمیرات مبل هپی چیر می باشد بهره مند شوید .

عمده آسیب هایی که ممکن است به یک مبل هپی چیر وارد شود ، پارگی پارچه های رویه یا آستری است که به سادگی می توانید تعمیرات خود را انجام دهید . برای تعمیرات شما می توانید از خیاط کمک گرفته و یا خودتان اینکار را انجام دهید ، اما اگر نیاز به تعمیرات تخصصی و بسیار بهتر داشتید ، می توانید از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید و حتی در صورت نیاز ، پارچه را تعویض و یک پارچه نو با هر جنس و رنگی بر روی مبل هپی چیر خود قرار دهید که برای اینکار توصیه می شود با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید تا راهنمایی شوید .

شارژ مبل هپی چیر بنفش شیبدار

یکی از اتفاق هایی که معمولا پس از چند سال استفاده از مبل هپی چیر ها اتفاق می افتد ، افت مبل است که یک اتفاق طبیعی است ، همانطور که در بخش توضیحات مطالعه کردید ، مبل هپی چیر بنفش شیبدار از محتوای شنی یونولیتی تشکیل شده است ، این محتوا می تواند به مرور فشرده شود و این فشردگی باعث ایجاد خلا در بخش داخلی مبل خواهد شد ، به همین سبب نیز نیاز است تا مجدد محصول را شارژ کنید که این کار نیز بسیار ساده و هزینه چندانی نیز نخواهد داشت . بنابراین شما می توانید با شارژ کردن مجدد مبل هپی چیر خود این مشکل را برطرف کرده و مبل هپی چیر خود را به مانند روز اول نرم و راحت کنید .

خدمات پس از فروش مبل هپی چیر بنفش شیبدار

لازم به ذکر است که این هپی چیر دارای ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس می باشد که بر اطمینان خاطر شما به هنگام تهیه این محصول به خوبی افزوده است . همچنین تمامی خدمات پس از فروش همراه با مشاوره مشاورین مجرب و کارآزموده صورت می گیرد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...