مبل هپی چیر توپی دو رنگ

46666

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر توپی دو رنگ

مبل هپی چیر توپی دو رنگ از سری مبل های شنی با بدنه انعطاف پذیر و قابلیت تبدیل به حالت های مختلف که برای سنین نوجوانان و کودکان تولید و عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت و دوخت های بسیار خوبی که توسط فروشگاه اینتکس تولید و در مدل ها و رنگ های متفاوت عرضه می شود. این مبل هپی چیر که در خانواده مبل های شنی طرح توپ فوتبال قرار گرفته مانند مدل های مشابه خود ساخته شده از جنس چرم مصنوعی و مواد داخلی یونولیت یا همان فیبر خرد شده می باشد.

این محصول قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را داشته و امکان شستشو لایه بیرونی به راحتی فراهم خواهد بود. از ویژگی های دیگر این مبل هپی چیر می توان به داشتن ضمانت توسط فروشگاه اینتکس اشاره نمود . این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی توپی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل هپی چیر توپی دو رنگ

کاناپه یا مبل هپی چیر توپی دو رنگ یکی از خلاقانه ترین محصولات شرکت تهران اینتکس می باشد که فوق العاده حذاب و دیدنی است. این محصول مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و می توانید از ان در هر مکانی به سادگی استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این مبل پرداخته و جزئیات کاملی از ان را برای شما بازگو نماییم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات می توان گفت مهم ترین نکته در ارتباط با این محصول که می توان صحبت های زیادی را در این مورد مطرح نمود ، نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول می باشد. ارگونومی ساخت این محصول به صورت دایره ای شکل و گرد می باشد که کف ان به صورت کامل بر روی زمین قرار می گیرد. تکیه گاه این محصول بلند تر از بقیه نقاط این محصول بوده و در هنگام نشستن سطحی بلند تر را برای شما فراهم می کند که بتوانید با راحتی بیشتر بر روی ان به استراحت بپردازید .

هم چنین نشیمنگاه این محصول نیز به صورت فرو رفته طراحی شده است که می توانید به سادگی با تغییر محتویات داخل این محصول محل قرار گیری نشیمنگاه را تغییر دهید. علاوه بر این ها رنگ این محصول ساخته شده از دو نوع زرد و ابی می باشد که دقیقا شبیه سازی شده از ظاهر توپ بوده و زیبایی و جلوه فوق العاده ای را به منزل و یا محل کار شما می بخشد.

جنس محصول

این مبل شنی بدنه ای از جنس چرم مصنوعی دارد که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد. این بدنه به گونه ای طراحی شده که در صورت فرو نکردن اجسام نوک تیز به داخل ان تا سالیان سال می توانید از ان استفاده نمایید. هم چنین مواد داخل این مبل ساخته شده از نوع یونولیت ( فیبر ) می باشد که در عین داشتن نرمی و لطافت فوق العاده بسیار مقاوم می باشد و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

این مبل شنی به گونه ای طراحی شده که بتوانید از ان به سادگی در منزل و یا هر مکانی دیگری استفاده کنید. طول این محصول 80 سانتی متر و عرض ان هم مانند طولش 80 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این مبل شنی تا قسمت نشیمنگاه 40 سانتی متر و تا بالا ترین نقطه این کالا هم 90 سانتی متر می باشد. از این محصول یک نفر بزرگسال هم می تواند به سادگی استفاده کند. هم چنین وزن این مبل تنها 5 کیلو گرم است که باعث شده تا به سادگی بتوانید ان را حمل و نقل کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمایید.

جمع بندی

مبل هپی چیر توپی دو رنگ محصولی فوق العاده با کیفیت و زیبا می باشد که تمام سنین می توانند به راحتی از ان استفاده کرده و به استراحت بپردازند. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . این محصولات دارای ضمانت بوده که به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که از نظر کیفیت کاملا مطمعن باشید و خرید خود را انجام دهید . شما می توانید در دسته بندی موجود ، مدل های متنوعی را مشاهده کرده و آن ها را سفارش دهید . 

نقد و بررسی مبل هپی چیر توپی دو رنگ

مبل هپی چیر ها از طراحی های بسیار متنوعی ساخته شده اند به همین دلیل می توانید با دستانی باز تر خرید های خود را انجام دهید . مبل هپی چیر توپی دو رنگ از موفق ترین مبل هپی چیر های طراحی شده در بازار است که با توجه به ساختار بسیار خوب خود می تواند یک نشیمنگاه نرم و طبی را برای کسانی که به دنبال یک مبل راحتی هستند ، به ارمغان بیاورد . این محصول در رنگبندی های دیگر نیز طراحی شده اند که شما می توانید بر اساس نیاز خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب و محصول را خریداری کنید . البته این مدل همانطور که در زیر متن تصویرش را مشاهده می کنید ، دارای بدنه زرد با تکه های آبی می باشد که آن را بسیار شبیه به یک توپ چهل تکه کرده است . 

راهنمای خرید مبل هپی چیر

مبل هپی چیر ها در تنوع رنگی و ابعادی ساخته شده اند ، به همین دلیل انتخاب آن ها بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد ، اما نیاز است تا به یک سری از نکات مهم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید . لازم به ذکر است که هر مبل هپی چیری بسته به ابعادی که دارد برای سنین خاصی قابل استفاده است که می توانید با در نظر داشتن این مورد ، مبل هپی چیری را انتخاب کنید که برای سن شما مناسب باشد . به عنوان مثال مبل هپی چیر توپی دو رنگ که دارای قطری 80 سانتی متری بوده و ارتفاعی 90 سانتی متری دارد ، بیشتر برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است و بیشتر برای این سنین مورد استفاده قرار می گیرد . با توجه به شکل ظاهری نیز این مبل هپی چیر بیشتر برای استفاده در اتاق کودک و نوجوانان مناسب است .

البته بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده نمایند . در خرید های خود همچنین به جنس بدنه محصولات توجه داشته باشید چرا که هر مبل شنی بسته به جنس خود ممکن است دوام و کیفیتی متفاوت و البته ویژگی های منحصر به فردی را داشته باشد . به عنوان مثال می توان گفت که مبل هپی چیر های مخملی برای استفاده در خانه و یا بیرون از خانه مانند حیاط مناسب است ، این در حالی است که مبل های چرمی را بهتر است در خانه و دور از نور خورشید استفاده کنید . همچنین مبل های شنی پلی استری ضد آب هستند و این ویژگی منحصر به فرد را با توجه به جنس پارچه کسب کرده است . 

طرز استفاده مبل هپی چیر توپی دو رنگ

مبل های شنی دارای نحوه راه اندازی فوق العاده ساده ای بوده و هیچ گونه آموزش و یا ابزاری برای نصب نمی خواهند . این محصول به گونه ای طراحی شده که پس از خرید تنها کافی است در مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید ان را قرار داده و سپس اقدام به نشستن بر روی آن کنید . پس از نشستن بر روی این مبل به صورت اتوماتیک این محصول شکل دلخواه را به خود می گیرد و راه اندازی می شود. حتی در حالتی که این محصول آرگونومی بدن شما را به صورت درست به خود نگیرد یا از شکل گرفته شده ابراز نارضایتی کنید می توانید با جا به جا کردن محتویات داخل این محصول به سادگی ان را به شکل مورد نظر تبدیل کنید.

مراقبت و نگهداری از مبل هپی چیر توپی دو رنگ

از توصیه های نگهداری مبل شنی در هنگام بازی با رنگ و ... به کودکان توصیه می شود که برای مراقبت بهتر از این مبل شنی از ملافه ای را بر روی آن استفاده کنید تا از ریختن مایعات و یا کثیف شدن جلوگیری کند ، البته این یک پیشنهاد بوده و شما می توانید بدون ملافه نیز از آن استفاده کنید . همچنین از فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول هم جدا خودداری کنید چون این کار باعث می شود تا این محصول اسیب جدی ببیند .

با رعایت این نکات به سادگی می توانید تا سالیان سال از این مبل با کیفیت عالی استفاده نمایید . برای جابجایی مبل شنی بهتر است آن را خیلی بر روی زمین به خصوص زمین های زبر مانند زمین های سیمانی و ... نکشید و بهتر است آن را بلند کنید ، وزن محصول نیز چندان نیاز نبوده و بهتر می توانید مبل هپی چیر را بلند کنید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...