مبل هپی چیر توپی طرح چرم

intex 70301

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,710,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر توپی طرح چرم

مبل هپی چیر طرح توپ اینتکس با روکشی متقاوت محصولی ساخته شده در دو رنگ مشترک آبی و قرمز که در میان شاد ترین مبل های شنی از نظر رنگبندی قرار می گیرد. محصولی با طراحی شیک که با توجه به داشتن ابعادی معادل طول: 115 سانتی متر ، عرض: 105 سانتی متر و ارتفاع: 85 سانتی متری با تحمل وزن 130 کیلوگرمی برای سنین مختلف قابل استفاده خواهد بود. کالایی که ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک و ضد خساسیت بوده و روکش آن نیز از نوع طرح چرم می باشد. از این طرح مبل شنی می توان در منزل و ویلا و فضای باز استفاده نمود.

نقد و بررسی مبل هپی چیر توپی طرح چرم

مبل هپی چیر توپی طرح چرم

مبل هپی چیر توپی طرح چرم یک محصولی متفاوت با روکش خاص است که دو رنگ در آن به کار رفته شده است. ایندمبل هپی چیر با طراحی خاصی که دارد به غیر از گذاشتن آن در اتاق شما می توانید ما را در شهر بازی و سالن های ورزشی گذاشته تا شهربازی و سالن ورزشی خاصی را داشته باشید. ما در این مطلب سعی داریم تا با تجربه و تخصص متخصص هایمان بدون هیچ چشم داشتی به شما کمک کرده بین چند محصولی که مد نظرتان است، بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید و تا سالیان سال از آن استفاده کنید و لذت ببرید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به این شکل است که به شکل هندسی دایره ای می باشد که این نقطه مشترک اکثر محصولات مبل های هپی چیر می باشد اما نقطه نظر هایی که آنها را از هم متمایز می کند قطعا مدل گرد آن نیست بلکه رنگ و جنس می باشد که این محصول روکشی متفاوتی را نسبت به بقیه مبل های هپی چیر دارد. این مبل به شکل یک توپ فوتبال طراحی و تولید شده است و در آن دو رنگ قرمز و آبی به رفته می باشد که آن را بسیار زیبا و دیدنی کرده است.

جنس بدنه

اما جنس بدنه این محصول بسیار عالی و فوق العاده بوده به صورتی که سایت های فروشگاهی بزرگ به جنس این محصول نمره بالایی را داده اند. جنس این محصول از چرم مصنوعی بوده و به غیر از نرم بودن و کارکردی خوبی که دارا می باشد جنس و کیفیت قابل قبولی را دارد. به هیچ وجه در خرید این محصول شک نکنید زیرا با خرید این محصول قطعا از آن راضی خواهید بود...

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب هم این صورت می باشد: طول : 85 سانتی متر، عرض : 80 سانتی متر، ارتفاع : 95 سانتی متر، ارتفاع تا نشیمنگاه: 40 سانتی متر، تحمل وزن: 130 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 6 کیلو گرم می باشد شما به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جاذبکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد تنها کافیست تا شما بر روی آن کمی نشسته تا این محصول حالت اصلی خودش را که در عکس مشاهده می کنید دریابد و شما به راحتی از آن استفاده کنید. برای نگهداری این محصول باید ذکر کرد که وسایل و اشیا های تیز را از این محصول دور نگه داشته زیرا احتمال پاره شدن بدنه آن بالا می رود. اما اگر در هر صورتی مشکلی برای این محصول پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا این مبل هپی چیر دارای یک سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید این مبل را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و آن را همانند روز اول دریافت کنید...

جمع بندی

مبل هپی چیر توپی طرح چرم یک محصول زیبا و ایده آل و منحصر به فردی از هر نظر می باشد و دارای رنگ بندی چشم نوازی است. جنس بدنه آن از چرم مصنوعی بوده و با وزن سبکی که دارا می باشد به راحتی قابل حمل و جا به حایی است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل دریافت نمایید.

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره توپی
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...