مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی

intex 70203

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی

مبل هپی چیر زرد و سفید اینتکس محصولی با ارگونومی گرد مانند برای استفاده در مکان هایی مانند منزل، اتاق های خواب و نشیمن، ویلا و باغ که ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک می باشد. محصولی که دارای ابعاد طول: 120 سانتی متر ، عرض: 110 سانتی متر و ارتفاع: 95 سانتیمتری بوده که تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند. این مبل همانند بسیاری از مبل های همنوع خود به دلیل داشتن انعطاف بالا راحتی و لذت بی وصفی را به مصرف کننده انتقال می دهد . مبل شنی اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی

مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی از مدل مبل هپی چیر های مهملی دو رنگ است که مدل فوق در رنگ زرد و سفید ساخته شده است ، اما شما می توانید به دلخواه مبل هپی چیر فوق را در رنگبندی های شاد و زیبای دیگری که می توانید تصاویر آن را در دسته بندی مربوطه مشاهده و آن ها را نیز خریداری کنید . اما رنگ زرد و سفید این هپی چیر یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین آن ها بوده که می توانید آن را با ضمانت از فروشگاه هپی چیر تهران اینتکس خریداری کنید . در ادامه بیشتر با مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی آشنا خواهید شد .

طراحی و تولید مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی

مبل هپی چیر ها از دوست داشتنی ترین و منحصر به فرد ترین مبل های موجود در بازار هستند که به واسطه طراحی بی نظیر و بسیار طبی و راحتی خود ، توانسته اند تا در دل مشتریان راه پیدا کرده و نشیمنگاه های بسیار خوب و استانداردی برای آن ها باشد . با انتخاب نشیمنگاه استاندارد و طبی می توانید از بروز مشکلات در کمر و ستون فقرات جلوگیری کرده و سلامت خود را حفظ کنید .

البته انتخاب یک نشیمنگاه ایده آل می تواند گردش خون بهتری را در بدن ایجاد کرده و باعث رفع سریع تر خستگی شود ، طراحی بسیار انعطاف پذیر مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی سبب شده است تا خستگی به خوبی از تن بیرون شود ، چرا که انعطاف پذیری خوب مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی می تواند فرم پذیری خوبی داشته با تغییر شکل بسیار خوب ، فرم بدن را به خود بگیرد . این ویژگی عالی به دلیل نوع طراحی بدون پایه و استفاده از محتوای شنی آن می باشد .

جنس مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی

برای تولید مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی از سه لایه استفاده شده است که بخش بیرونی یا همان رویه مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی از پارچه چرم مصنوعی با رویه مخملی می باشد . چرم های مصنوعی از با دوام ترین پارچه ها در بازار هستند که برخلاف چرم های طبیعی از رنگبندی های مختلف برخوردار بوده و یکی از محبوب ترین پارچه ها برای ساخت انواع لباس ، کیف و کفش و ... می باشد .

طراحی مخملی رویه مبل هپی چیر سبب شده است تا سطح هپی چیر نرم و لطیف تر شود . پرچه های مخملی نیز از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است . استفاده از این جنس در هپی چیر ها می تواند محصولاتی شیک و لوکسی را ایجاد کند . جنس آستری مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی نیز از پارچه مخملی بوده ضخامت خوب آن سبب افزایش دوام رویه هپی چیر شده است . 

ویژگی های مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی

از ویژگی های خوبی که مبل هپی چیر دارد می توان به سبک بودن مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی اشاره کرد . با توجه به اینکه محتوای شنی هپی چیر از فیبر های سبک و خرد تشکیل و پر شده است ، وزن مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی تنها 5 کیلوگرم می باشد که این ویژگی بسیار عالی تنها مختص به هپی چیر ها می باشد ، به همین دلیل نیز می توانید به راحتی آن را بلند کرده و در هر جایی از خانه استفاده کنید . از دیگر ویژگی های هپی چیر می توان به تغییر فرم محصول اشاره کرد که می توانید با دست نیز به آن فرم بدهید .

نگهداری و مراقبت مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی

توجه داشته باشید که با مراقبت و استفاده صحیح از هر محصول وسیله ای می توانید طول عمر آن را افزایش دهید ، این موضوع در مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی نیز صدق کرده و می توانید با نگهداری صحیح از محصول طول عمر آن را افزایش دهید . با توجه به اینکه جنس رویه و آستری مبل هپی چیر فوق از جنس پارچه است ، برخورد اجسام تیز ، پرتاب کردن و یا پریدن بر روی هپی چیر می تواند سبب آسیب محصول شود . لازم به ذکر است که برای جابجایی هپی چیر را بلند کرده و آن را جابجا کنید . برای جابجایی محصول دستگیره ای تعبیه شده است که می توانید از آن گرفته و به سهولت مبل هپی چیر زرد و سفید مخملی 5 کیلوگرمی را بلند کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...