مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

70403 intex

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

مبل هپی چیر شیبدار اینتکس در رنگ تمام سبز از دیگر مدل های ساخته شده در میان سایر مبل های شنی بوده که ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک و ضد حساسیت می باشد. این کالا دارای ابعاد طول: 105 سانتی متر ، عرض: 115 سانتی متر و ارتفاع: 125 سانتی متر بوده که به نسبت این ابعاد تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. گفتنی است که این مقدار تحمل وزن در واقع تحمل وزن استاندارد آن می باشد. اما به دلیل داشتن تکیه گاه بلند و شیبدار در این مبل می توان روی آن به عنوان وسیله ای استراحتی و منعطف حساب باز نمود .

جنس بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سین می باشد . مبل هپی چیر شیبدار دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . ممواد تششکیل دهنده داخلیاین محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . برای خرید مبل هپی چیر شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

راهنمای خرید مبل هپی چیر

از نکات مهمی که بایستی در خرید مبل هپی چیر به یاد داشته باشید ، این است که هپی چیر ها از مدل های مختلفی برخوردار بوده و هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند ، بایستی به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت در جنس رویه می تواند ویژگی های متفاوت تری را برای مبل هپی چیر ایجاد کند ، به همین دلیل با توجه به این موضوعات مهم خرید های خود را انجام دهید . 

به عنوان مثال می توان به انواع مبل ها از نظر ابعادی اشاره کرد که برخی از آن ها مناسب برای سنین بزرگسال بوده و برخی از آن ها مناسب کودکان و نوجوانان ، این در حالی است که مدل هایی در ابعاد بسیار بزرگ طراحی شده اند که این قابلیت را به شما خواهند داد تا بر روی آن دراز بکشید . در ضمن مدل هایی نیز طراحی شده اند که در کنار خود زیرپایی داشته که می توانید در هنگام استراحت کردن پاهای خود را بر روی زیرپایی قرار دهید . 

چرا مبل هپی چیر شیبدار مناسب است ؟

همانطور که در ابتدای متن و در بخش نقد و بررسی اشاره شده است ، طراحی هپی چیر فوق ، شیبدار است ، اما سوال اینجاست که چرا مبل هپی چیر شیبدار مناسب است ؟ توجه داشته باشید که یک مبل هپی چیر شیبدار و مخروطی شکل که تصویر آن را نیز در بالا مشاهده می کنید ، قابلیت فرم پذیری داشته و شما می توانید به راحتی از هپی چیر خود برای استراحت کردن و قرار گیری در یک جهت ایده آل استفاده کنید .

طراحی شیبدار می تواند به شما اجازه دهد تا به دلخواه خود بتوانید ، تکیه گاهی بلند و مرتفع را برای خود ایجاد نمایید . بخش نشیمنگاهی گود در این مدل ها ، احساس راحتی بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت . بنابراین با توجه به ویژگی های گفته شده ، می توانید بر اساس نیاز و همچنین مقایسه میان مدل های مختلف ، بهترین مبل هپی چیر خود را انتخاب کنید .

انواع پارچه های استفاده شده در ساخت مبل هپی چیر

برای تولید مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ ممکن است از جنس های متفاوتی استفاده شده باشد که در خرید های خود حتما نیاز است تا به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید . به عنوان مثال برای تولید مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ از پارچه مخملی استفاده شده است که در بخش نقد و بررسی آن را معرفی کرده و ویژگی های آن را بیان کرده ایم ، اما در این میان هستند مدل هایی که دارای رویه ای پارچه ای ، از نوع پارچه های شمعی پلی استری ، پارچه های چرمی ، مخملی ، خزدار ، جیر ، کتان ، جین یا همان لی ، پارچه های ترک و ... استفاده شده است که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند .

نقد و بررسی مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ از نمونه مبل های طراحی شده با ساختار و رنگ متفاوت که با توجه به نرمی و راحتی که دارد ، به یکی از محبوب ترین مدل مبل ها تبدیل شده است که به صورت تکی و عمده نیز به فروش می رسد ، بنابراین شما می توانید حتی این مبل هپی چیر ها را به صورت تکی نیز خریداری و از آن استفاده کنید . ویژگی های بسیار خوبی که مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ دارد ، آن را به یک مبل منحصر به فرد تبدیل کرده است که در ادامه با بررسی بیشتر آن می توانید به سایر ویژگی ها و خصوصیات محصولات پی ببرید .

طراحی و ساخت مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

برای تولید مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ برخلاف بسیاری از مبل های موجود در بازار از پایه استفاده نشده است ، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه ممکن است یک مبل بدون پایه اینگونه ایستاده قرار بگیرد و بتواند وزن های بالا را تحمل کند ؟ برای ساخت مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ از دو لایه پارچه ای استفاده شده است که لایه بیرونی همان بدنه بوده و لایه داخلی آن نیز آستری می باشد .

در داخل آستری مبل هپی چیر محتوای شنی ریخته شده است که این محتوا بیشترین حجم مبل را اشغال کرده است . وجود دو لایه پارچه ای سبب شده است تا به خوبی مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ بتواند وزن های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کند . به همین علت نیز مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ برای استفاده یک نفر مناسب می باشد . 

خصوصیات مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ اشاره کرد وزن بسیار سبک این محصولات است که سبب شده است تا مبل هپی چیر فوق را یک نمونه مبل پرتابل و قابل حمل بدانیم ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این مبل دارای یک بخش نشیمنگاهی است که به صورت گود طراحی شده است ، در این طراحی شما می توانید احساس خوشایندی را در هنگام استفاده داشته باشید ، به خصوص که پشتی و تکیه گاه بلندی نیز در قسمت پشت وجود داشته باشد تا بتوانید به آن تکیه دهید .

ابعاد مبل در بخش مشخصات درج شده است که می توانید از آن مطلع شوید . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید این مبل هپی چیر به رنگ سبز است ، اما شما می توانید محصول را در رنگ های دیگر نیز سفارش دهید که برای اینکار می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . دسترسی به هر لایه از مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ وجود دارد و شما می توانید نسبت به تعویض هر لایه نیز اقدام کنید .

جنس مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

در بخش های ابتدایی اشاره شد که مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ از دو لایه پارچه ای تشکیل شده است که این دولایه را پارچه مخملی تشکیل داده است که لایه بیرونی یا همان رویه محصول ، از زیبایی بیشتری برخوردار بوده و همچنین کیفیت مطلوبی دارد ، با این وجود استفاده از یک آستری پارچه ای دیگر توانسته به استحکام مبل هپی چیر بیافزاید و به خصوص برای این استفاده شده است که شما بتوانید بدنه را برای شست و شو جدا کنید ، بدون اینکه محتوای شنی یونولیتی که داخل آستری ریخته شده است ، بیرون ریخته شود .

نگهداری و تعمیرات مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

توجه داشته باشید که این امکان برای شما وجود دارد تا هر لایه ای از مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ را در صورت آسیب دیدگی تعمیر کنید . لایه های پارچه ای را می توانید با دوخت و دوز تعمیر کرده و پارگی های ایجاد شده را رفع کنید ، همچنین می توانید به صورت کلی آن را تعویض کنید که برای اینکار می توانید از فروشگاه اینتکس نیز کمک بگیرید .

توجه داشته باشید که مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ نیازمند مراقبت بوده و بایستی سعی کنید که به درستی از آن استفاده نمایید تا دچار آسیب دیدگی نشود ، به عنوان مثال توصیه می شود که مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ را در محلی مناسب قرار داده و در صورت استفاده از آن در فضاهای باز مانند حیاط ، بهتر است زیراندازی را در زیر آن قرار دهید و حدالامکان آن را در سایه استفاده کنید . 

تعمیرات مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

از مهم ترین خصوصیات و ویژگی هایی که یک مبل هپی چیر دارد ، امکان تعمیرات آن ها می باشد که در رابطه با محصول مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ نیز می توانید تعمیرات را به بهترین شکل انجام دهید . شما عزیزان در صورتی که خیاط هستید می توانید در صورت بروز مشکل در رویه یا آستری آن را برداشته و با دوختن تعمیر کنید ، همچنین شما می توانید برای تعمیرات و دوختن مبل هپی چیر خود ، محصول آسیب دیده را به جهت تعمیر تحویل فروشگاه تهران اینتکس بدهید . 

گاهی ممکن است آسیب دیدگی ایجاد شده در مبل هپی چیر نسبتا زیاد باشد و یا پس از چند سال ، پارچه کهنه و مندرس شود ، در این حالت نیز شما می توانید رویه یا حتی آستری و سایر بخش های مبل هپی چیر خود را تعویض کنید ، بنابراین شما می توانید تنها با تعویض رویه ، مبل هپی چیر خود را نو کرده و از آن استفاده کنید . بنابراین می توان گفت که هیچگاه مبل های شنی دورانداختنی نبوده و با توجه به خدمات پس از فروشی که فروشگاه اینترنتی اینتکس ارائه کرده است می توانید این تعمیرات را به بهترین شکل انجام دهید .

شارژ مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

در کنار آسیب هایی که ممکن است به بدنه یا آستری وارد شود ، ممکن است در طول زمان و بر اثر استفاده زیاد از مبل هپی چیر ها ، عمدتا پس از چند سال ممکن است شاهد افت مبل هپی چیر باشید که دلیل آن نیز افت محتوای شنی و فشرده شدن آن ها می باشد ، بنابراین در صورت این اتفاق شما میتوانید با استفاده از محتوای شنی نو و جدید ، مبل هپی چیر خود را شارژ کنید ، این اتفاق کاملا طبیعی بوده و در تمامی مبل های شنی و مبل هپی چیر ها اتفاق می افتد .

به همین دلیل نیز جای نگرانی نبوده و به سادگی می توانید محتوای شنی خود را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کرده و خودتان در خانه این تعویض و شارژ مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ خود را انجام دهید ، همچنین می توانید برای سهولت در این کار ، شارژ مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ را به فروشگاه تهران اینتکس بسپارید . برای اینکار می توانید خودتان مبل هپی چیر را تحویل دهید یا آن را ارسال کنید .

دوخت و کیفیت مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مبل هپی چیر شیبدار سبز رنگ چگونه بوده و آیا این مبل هپی چیر کیفیت ساخت بالایی دارد یا خیر ؟ توجه داشته باشید که فروشگاه تهران اینتکس تمامی محصولات شنی خود را با ضمانت چند ساله برای فروش گذاشته است که می تواند بیانگر کیفیت بالای محصولات باشد ، لذا شما نیز میتوانید با در نظر داشتن این موارد خرید های خود را نیز ثبت کنید و از کیفیت بالای این محصولات مطمعن باشید . دوخت بدنه تمامی هپی چیر ها نیز بسیار عالی بوده و به مرور زمان یا با ضربه و ... نیز دچار آسیب نخواهد شد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...