مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ

bean 80559

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ یکی از محصولات جدید شرکت تهران اینتکس می باشد که کیفیت فوق العاده ای داشته و می تواند فشار وارده را تا بیشتری حد ممکن تحمل کند. البته این محصول بادی نبوده و با توجه به این موارد تحمل وزن چند برابری از سایر مبل های بادی دارد. مبل هپی چیر یا مبل شنی پشتی دار بژ دارای بدنه بسیار خوش رنگی بوده و دوخت های ان نیز به خوبی و با استفاده از جدید ترین پارچه های روز صورت گرفته است که کیفیت خوبی داشته و قابل شستشو نیز می باشد. قسمت های داخلی بدنه این محصول را لایه های یونولیتی بسیار با کیفیتی پوشانده است که در اولین استفاده لازم است پس از حدود چند ماه ( بسته به استفاده شما )‌ آن را دوباره شارژ کنید و این کار تنها یک بار پس از خرید لازم بوده و هزینه بسیار کمی نیز دار. 

نقد و بررسی مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ ، مدلی بسیار طبی و ایده آل برای سنین بزرگسال است که می توانید با خرید آن ، سال های سال نشیمنگاه های استانداردی را برای نشستن های طولانی مدت خود داشته باشید . داشتن یک مبل هپی چیر استاندارد و طبی می تواند خستگی را سریع تر از تن خارج کرده و نشیمنگاه راحت و بسیار خوبی را برای شما ایجاد کند . انتخاب یک مبل و نشیمنگاه مناسب ، بسیار پر اهمیت است ، زیرا در دراز مدت می تواند مشکلاتی را برای کمر ایجاد کند که با خرید مبل هپی چیر به خصوص مبل هپی چیر پشتی دار از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید .

طراحی و ساخت مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ

طراحی و ساخت مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ مشابه به صندلی های معمولی پایه فلزی می باشد که در واقعیت ، مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ از هیچگونه پایه ای برخوردار نبوده و تنها از پارچه و محتوای شنی اسفنجی خرد تشکیل شده است . مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ دارای طراحی بسیار انعطاف پذیر و نرم است ، زیرا همانطور که اشاره شد ، از پایه ساخته نشده و محتوای شن شده داخل مبل هپی چیر با تحرک بسیار عالی خود سبب شده است که انعطاف پذیری بسیار خوبی را داشته باشد .

بدنه این محصول از رویه و آستری تشکیل شده است . از ویژگی های بسیار عالی که مبل هپی چیر فوق دارد می توان به داشتن پشتی بلند و مرتفع آن اشاره کرد که به خوبی می تواند تمامی کمر را پوشش دهد . رویه قابل جدا شدن از بخش های داخلی بوده و امکان دسترسی به لایه های داخلی مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ نیز وجود دارد .

جنس بدنه مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ از رویه ای پارچه ای و از جنس پلی استر ساخته شده است . پلی استر از سری پارچه های شمعی است که به دلیل داشتن خصوصیت ضد آبی خود برای ساخت مبل های شنی و هپی چیر ها نیز بسیار کاربردی است . با توجه به ضد آب بودن مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ شما می توانید از آن در محیط هایی مانند استخر و حتی در شهر های شرجی و ساحلی کشور نیز در خارج از خانه استفاده کنید .

برای ساخت آستری مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ نیز از پارچه مخملی استفاده شده است . بخش داخلی مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ نیز از پلی استایرن تشکیل شده است که محتوایی اسفنجی و انعطاف پذیر است که استفاده از آن علاوه بر انعطاف پذیری بسیار عالی موجب سبک تر شدن مبل هپی چیر نیز شده است .

شستشو و نگهداری از مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ

با توجه به ضد آب بودن مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با استفاده از مواد شوینده معمولی رویه هپی چیر را بشویید . توجه داشته باشید که همانطور که در بخش طراحی و ساخت اشاره شد شما می توانید با جدا کردن پوسته از استری تنها این بخش را بشویید ، زیرا نیازی به شستشو محتوای داخلی و آستری نیست . توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ در حیاط خانه و ... را دارید از زیرانداز استفاده کنید تا پارچه در برخورد با سطح زمین آسیبی نبیند .

تعمیرات مبل هپی چیر پشتی دار رنگ بژ

فروشگاه تهران اینتکس ، بزرگترین فروشگاه هپی چیر در ایران است که می توانید مدل های متنوعی از مبل های شنی را مشاهده کرده و آن ها را با ضمانت از فروشگاه خریداری کنید . اینتکس محصولات خود را علاوه بر ضمانت به همراه خدمات پس از فروش ارائه کرده است که در صورت آسیب دیدن هپی چیر می توانید محصولات خود را برای تعمیرات برای فروشگاه ارسال کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک طرح چرم
جنس بخش کناری پارچه ترک طرح چرم
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...