مبل هپی چیر یک نفره با تکیه گاه بلند

33455

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر یک نفره با تکیه گاه بلند

مبل هپی چیر یک نفره با تکیه گاه بلند یکی از جدید ترین مبل های شنی تولید شده توسط فروشگاه اینتکس ایران بوده که از بهترین جنس و ساختار بدنه برخوردار می باشد. این محصول ساخته شده از جنس چرم مصنوعی بوده که توسط موادی به نام یونولیت یا همان فیبر خرد شده ساخته شده است تا امکان انعطاف پذیری آن را نیز افزایش دهد. البته این مبل شنی به وسیله پارچه های مخملی نیز قابل تولید بوده که در زمان خرید و یا سفارش تولید امکان تغییر پراچه رویی آن فراهم خواهد بود. این کالا یک جیب مخصوص در قسمت دیواره نشیمنگاه داشته تا از آن برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی استفاده نمایید. از قابلیت های مهم این مبل هپی چیر جدید اینتکس می توان به تعویض مواد داخلی و حتی پوسته رویه اشاره نمود. علاوه بر این می توانید پوسته رویه این مبل شنی را نیز با خیالی آسوده شستشو دهید. این محصول به وسیله شرکت اینتکس به مدت یک سال شامل ضمانت خواهد شد.

نقد و بررسی مبل هپی چیر یک نفره با تکیه گاه بلند

مبل هپی چیر یک نفره با تکیه گاه بلند 33455 این مبل هپی چیر زیبا یکی از محبوب ترین هپی چیرهای تولیدی توسط برند اینتکس می باشد . رنگبندی زیبایی از این محصول در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و همچنین به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است .

ساختار مهندسی شده این محصول موجب شده است که این هپی چیر به یکی از محبوب ترین مبل های شنی برای استفاده در محیط های کاری به شمار بیاید . تکیه گاه بلند این محصول باعث شده است که به هنگام نشستن کمر را به خوبی در بر بگیرد و این امر از ایجاد کمر درد برای شما عزیزان به خوبی جلوگیری می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

جنس رویه این مبل هپی چیر از نوع چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که از مزیت ها و معایب خود برخوردار است ما این نوع رویه یکی از مقاوم ترین پارچه ها در برابر فشار و ضربه نیز است . اما از برخورد هر گونه اشیاء تیز به این نوع رویه باید خودداری نمایید زیرا به راحتی آسیب پذیر است . در بخش کناری این مبل هپی چیر یک عدد جیب تعبیه شده است که از آن می توانید در جهت نگهداری لوازم شخصی خود استفاده نمایید . همچنین دوخت های رویه این محصول به صورت متراکم می باشد که با تراکم بسیار بالا توسط دستگاه های مخصوص ساخت مبل های شنی دوخت شده است و خیال شما را از بابت باز شدن این درزها در طول زمان به طور کامل راحت می کند .

همچنین یکی از نقاط قوت این محصول را می تواند ضد آب بودن رویه آن البته در حد شستشو دانست و باید توجه داشته باشید که پس از شستشوی رویه این مبل هپی چیر ابتدا برای حدود یک ساعت اقدام به قرار دادن آن در فضای باز به منظور خشک شدن نمایید . ساختار داخلی هپی چیر ها یکی از بخش های مهم بدنه می باشد که نقش بسزایی در حفظ آناتومی فرد مصرف کننده دارد .

در ساختار داخلی این محصول از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که استحکام بالایی را نیز داراست . لازم به ذکر است که فوم داخلی تشکیل دهنده این هپی چیر توسط بخش تعبیه شده ای که مجهز به باز و بسته شدن توسط زیپ است قابل تعویض می باشد . ارتفاع نشیمنگاه این مبل هپی چیر تا زمین بالغ بر 50 سانتی متر است که باعث می شود این هپی چیر به خوبی پاهای شما را در راستای نشیمنگاه قرار دهد . همچنین در بخش عقب این مبل یک عدد تکیه گاه به ارتفاع 60 سانتی متر وجود دارد که کمر را به خوبی در بر میگیرد و مانع از کمر درد به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود .

وزن این محصول با توجه به ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک می باشد و بدین منظور فروشگاه اینتکس تکیه بر تجربه چندین ساله خود در عرضه محصول کرده است . وزن این هپی چیر زیبا بالغ بر 5 کیلو گرم است که به راحتی قابل جا به جایی در محیط های کاری و خانگی می باشد . لازم به ذکر است که یکی از موارد استفاده از این محصول در محیط های کاری به منظور استراحت و پذیرایی می باشد زیرا دارای ظاهری شیک و رنگبندی سنگین وزیبا است .

شایان ذکر است که استحکام بالای این محصول قابلیت تحمل وزنی 100 کیلو گرمی را برای آن فراهم آورده است . مبل هپیچیر یک نفره با تکیه گاه بلند با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید برای سفارش آن همین حالا با مشاورین ما تماس و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 دارای جیب نگهداری اشیا
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...