مبل و تشک روی اب بادی

58870 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی در مدل کاناپه ای محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم شفاف که در داخل آن از لایه های رنگی با طراحی زیبا و با کیفیت ساخته شده است. محصولی که از قابلیت بسیار مهم تاشو بودن بهره برده و یک تکیه گاه به صورت سرخود دارد. این کالا علاوه بر روی سطح آب قابل استفاده در خشکی و ساحل نیز می باشد.

مبل و تشک روی آب بادی ، دو کاره با طراحی شاد و زیبا ، و رنگ های متنوع ، محصولی دیگر از شرکت اینتکس ، دارای تکیه گاه و پشتی متصل به تشک ، با قیمت بسیار مناسب و ارزان ، مناسب استفاده در داخل استخر ، کنار استخر به عنوان صندلی ، کنار ساحل و دریا ، و ابهای پر عمق ، ایمن ، بسیار نرم و راحت ، نوع جنس پی وی سی ، دارای برچسب تعمیر و پمپ رایگان جهت باد شدن تشک.

نوع کاناپه ای
 طول 198 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب بزرگسالان
 دارای تکیه گاه سرخود
 قابلیت تاشو
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

مبل و تشک روی اب بادی از دیگر محصولات محبوب و پرفروش شرکت اینتکس می باشد که علاقه مندان زیادی را با توجه به طراحی خاص و زیبایش به سمت خود سوق داده است . این محصول چند کاره بوده و می توان از ان هم به عنوان مبل بادی و نیز با باز شدن به کاناپه مبدل کرد . از این محصول می توان هم بر روی آب و هم روی زمین بهره برد چرا که قابلیت استفاده در هر دو محیط را دارد. در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصول قصد داریم شما عزیزان را در امر خرید مبل بادی روی آب مد نظرتان راهنمایی کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مدل مبل بادی بسیار چشم گیر و زیبا است و همواره نظر مشتریان را به خود جلب می کند چرا که در آن از رنگ های متنوع و شادی استفاده شده است و می تواند با رنگ های شاد خود محیطی شاداب تر و با طراوتی را به ارمغان  بیاورد. این مبل بادی از قابلیت تا شدن برخوردار است که می توان از آن به عنوان مبل یا تشک ، بسته به انتخاب فرد تغییر کند . وقتی که تشک تا شود ارتفاع بیشتری گرفته و تبدیل به مبل با ساختار دو طبقه ای می شود . لایه های داخلی مبل از دیواره های رنگی برای زیباتر شدن محصول استفاده شده است . در قسمت پشتی مبل تکیه گاهی تعبیه شده است که فرد با قرار گرفتن بر روی آن می تواند به آن تکیه دهد تا مانع وارد شدن فشار به کمر خود شود . در بالا ترین قسمت پشتی مبل بالش بادی سرخودی تعبیه شده است که فرد می تواند هنگام دراز کشیدن سر خود را بر روی ان قرار دهد و از استراحت کردن لذت کافی را ببرد . این مبل و تشک بادی دارای سطحی مواج می باشد که علت موج دار بودن این سطوح علاوه بر زیبایی که ان داده است ، برای راحتی و نرم تر شدن سطح میباشدچرا که با قرار گرفتن فرد بر روی آن بیشتر منعطف شده و بستری راحت تر را برای فرد به ارمغان می آورد.

جنس بدنه

از نکات مهم در هنگام خرید مبل های بادی که همواره باید به آن توجه داشت جنس آن است چرا که ذاتا کسی دوست ندارد محصولی بی کیفیت با عمر کوتاه داشته باشد و یا وسیله ای را خریداری کند که کارایی خوبی نداشته باشد . پس با توجه به اینکه این محصولات در اب نیز استفاده می شود به جنس آن بیشتر باید توجه کرد . جنس این مبل بادی از pvc فشرده می باشد و لازم به ذکر است که بدانید پی وی سی یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین مواد در ساخت محصولات بادی و مبل های بادی روی اب می باشد. در این راستا بسیاری از تولید کنندگان معروف دنیا از این جنس برای تولیدات خود استفاده میکنند .بخش رویه ی این محصول از پی وی سی شفاف و بخش کناری آن از همین جنس با طراحی چرمی ساخته شده است که طرح چرم ان زیبایی مبل بادی را دو چندان کرده و کیفیت محصول را بالاتر برده است . قسمت کف این مبل از دولایه بادی ضخیم استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر وزن و فشار دارد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول (طول : 198 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع تا بالای تکیه گاه : 50 سانتی متر ) می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ آن برای هر سنی مناسب است چرا که هر فردی را می تواند در خود جای دهد . این ابعاد از اندازه های استاندارد جهانی برای استفاده ی یک نفر تبعیت می کند. وزن کلی این محصول 3 کیلوگرم است که با توجه به بسته بندی کوچک و زیبایش حمل و نقلش را بسیار آسان تر کرده است و می توان به راحتی آنرا با خود به مسافرت نیز برد . وزنی که این مبل بادی می تواند تحمل کند به 120 کیلوگرم می رسد که با این تفاسیر می توان به مقاوم بودن آن پی برد .

سخن پایانی 

با توجه به ویژگی هایی که در بالا گفته شد به کیفیت و کارایی بالای این محصول پی میبریم و میبینیم که مبل های بادی چند کاره از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علاقه مندان زیادی را به سوی خود کشانده است . از این رو فروشگاه intex بزرگ ترین تولید کننده و فروشگاه محصولات بادی ، مبل و تشک روی اب بادی را در لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان با خرید مطمعن و قیمتی ارزان تر این محصول را تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...