مبل چرمی دو رنگ بست وی

bestway 43883

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل چرمی دو رنگ بست وی

مبل چرمی دو رنگ بست وی محصولی جدید و زیبا که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس مواد داخلی این مبل از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ مخفی تعبیه شده است که با کمک آن می توانید مواد داخلی این محصول را کم و زیاد نمایید و همچنین می توانید قیمت رویه این محصول را به راحتی جدا نموده و داخل لباسشویی با خیالی راحت شست و شو دهید . مبل چرمی دو رنگ بست وی دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول دارای ضاهری زیبا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد و همچنین این محصول دارای زیر پایه می باشد که به شما کمک می کند در زمان استفاده از این محصول پاها را بر روی آن قرار دهید و راحتی بیشتری را تجربه کنید . مبل چرمی دو رنگ بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و اطلاعات کامل را در اختیار داشته باشید . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی چرمی دو رنگ بست وی

مبل شنی چرمی دو رنگ بست وی یک مبل شنی بسیار خوب و خوشرنگ است که برای استفاده سنین بزرگسال ساخته شده و می تواند یک نشیمنگاه فوق العاده نرم و راحت برای شما باشد . این مبل شنی که با نام مبل چرمی شناخته می شود از رویه ای با پارچه چرمی ساخته شده است و برای همین کیفیت بسیار بالایی را داشته و از نظر ظاهری نیز یکی از زیبا ترین مبل های شنی است که شما می توانید آن را خریداری کنید . اگر به مبل چرمی توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که مبل به صورت دو رنگ طراحی شده و برای ساخت آن از پارچه سورمه ای و صورتی استفاده شده است . ترکیب این دو پارچه و رنگ آن ها سبب طراحی مبل چرمی دو رنگ بست وی شده است که در تصویر مشاهده می کنید . تولید کننده این مبل شنی چرمی برند بست وی می باشد که یک برند معروف و بزرگ بوده و شما می توانید با اطمینان کامل از کیفیت بالای محصول آن را خریداری کنید . 

در این بخش قصد داریم تا به نقد و بررسی مبل چرمی دو رنگ بست وی بپردازیم و شما را با هر آنچه که باید قبل از خرید مبل چرمی دو رنگ بست وی بدانید ، آشنا کنیم . پس در ادامه نقد و بررسی با ما همراه باشید . این مبل شنی تقریبا به صورت گلابی شکل ساخته شده است و طراحی گرد ندارد ، این طراحی یک ویژه بسیار خوب دارد و آن هم داشتن ارتفاع بلند تر است که باعث خواهد شد تا شما یک تکیه گاه را برای خود داشته باشید . داشتن یک تکیه گاه در مبل می تواند یک ویژگی بسیار مهم باشد تا شما بتوانید برای استراحت کردن خود ، از آن استفاده کرده تا هیچ فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنید . برای همین است که سعی شده تا برای ساخت مبل های شنی از این طراحی استفاده شود . فروشگاه اینتکس نیز همواره مدل های ایرانی و خارجی را موجود کرده است که از نظر نرمی و همچنین طبی بودن ، تمامی شرایط لازم را داشته باشد . 

توصیه می شود که در خرید مبل شنی نیز به این نکته مهم توجه داشته باشید به خصوص اگر مدت های زیادی را در طول شبانه روز بر روی مبل ها نشسته و زمان زیادی را صرف می کنید . مبل شنی به دلیل سبک بودنش به راحتی حمل می شود و شما می توانید از آن در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید . داخل این مبل شنی از یونولیت پر شده است . یونولیتی که به صورت خرد شده می باشد و به طور کلی تمامی حجم داخل مبل را پر کرده است ، بنابراین دلیل اصلی که مبل چرمی دو رنگ بست وی بسیار سبک است و شما می توانید به راحتی از آن در هر جایی استفاده کنید . این مبل شنی خانگی و اداری بوده و شما می توانید در هر جایی که دوست دارید آن را راه اندازی کرده و از محصول به خوبی استفاده کنید . 

همانطور که از نام محصول مشخص است ، جنس رویه مبل چرمی دو رنگ بست وی از پارچه چرمی بوده ولی این چرم در واقع چرم مصنوعی مرغوب است که کیفیت بسیار بالایی را دارد و استفاده از آن باعث شده است تا دوام مبل شنی نیز بیش از پیش شود . این پارچه نگهداری بسیار راحت تری نسبت به پارچه های چرم طبیعی داشته و از سوی دیگر استفاده از این لایه های مصنوعی است که باعث شده تا شما مبل های شنی چرمی با رنگ های فانتزی و بسیار زیبا باشید . دوخت محصول نیز به بهترین شکل انجام شده است . شما می توانید مبل چرمی دو رنگ بست وی را در رنگبندی های مختلف نیز سفارش دهید . این مبل های شنی دو رنگ رنگبندی های مختلفی را دارند که می توانید تمامی آن ها را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید . فروشگاه مبل شنی چرمی دو رنگ بست وی را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...