مبل کیسه شنی

mobl-950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل کیسه شنی

مبل کیسه شنی یکی دیگر از مبل های شنی و جذابی است که شرکت تهران اینتکس ان را روانه بازار کرده است. این محصول با بهره مندی از طراحی خاص و جذابی که دارد و هم چنین با به کار گیری از بهترین نوع دوخت و متریال مورد استفاده ، باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی اسوده یک خرید هوشمندانه را تجربه کنند. به همین منظور باید عنوان کنیم که مبل کیسه شنی در رنگ ابی تولید شده است که البته شرکت تولید کننده این محصول با توجه به درخواست های مکرر مشتریان خود ، دیگر رنگ بندی های شاد و جذاب را هم تولید کرده است که می توانید ان ها را هم سفارش دهید. مسئله بعدی در خصوص این مبل شنی بحث نوع دوخت این محصول است که به قدری شکیل این محصول دوخته شده است که ظاهر فوق العاده ای را هم می توانید در بخش جلویی ان مشاهده نمایید.

انعطاف پذیری فوق العاده و همین طور بهره مندی از یک رویه با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های این مبل به شمار می رود. هم چنین افراد سنگین وزن هم بدون کوچک ترین نگرانی می توانند این محصول را خریداری کرده و در محل کار و یا منزل خود از ان استفاده کنند زیرا تحمل وزن بالای این محصول از ویژگی های فوق العاده این کالا به شمار می رود. هم اکنون این محصول قابل خرید و ثبت سفارش با قیمت عالی و تخفیف فوق العاده از سایت فروشگاه اینتکس می باشد.

نقد و بررسی مبل کیسه شنی

مبل های شنی ظاهر های گوناگون و ساختار های متفاوتی دارند که شرکت های گوناگونی هم این محصولات را تولید کرده و توسط فروشندگان مختلف به بازار عرضه می شوند. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که یکی از مبل های شنی فوق العاده ای که در این سال ها به بازار عرضه شده است ، مبل کیسه شنی است که با ساختار فوق العاده و طراحی مدرنی که دارد سبب شده تا نیاز شما را از بابت داشتن یک مبل شنی فوق العاده برطرف می سازد.....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین بحث در این مقاله را به بررسی طراحی و ساختار و ارگونومی تشکیل دهنده این مبل شنی اختصاص داده ایم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ساختار اصلی این محصول و خصوصا بخش کف این مبل شنی به صورت گرد طراحی و تولید شده است که یک طراحی جذاب به شمار می رود. نکته مهم بعدی ساختار تشکیل دهنده بخش های اصلی این محصول است که با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید این محصول عرضه شده است. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که بخش تکیه گاه این مبل شنی به صورت عریض شکل گرفته است که البته این بخش هر چه به قسمت های بالایی ان نزدیک می شویم کم عرض تر می شود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش نشیمنگاه این مبل شنی هم به صورت گرد و با ارتفاع مناسب از سطح زمین شکل گرفته است که با هر بار نشستن بر روی ان می توانید متوجه فرو نشستن ان شوید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که دوخت صورت گرفته در این مبل شنی به گونه ای است که شما می توانید به وضوح ان را بر روی بخش اصلی این محصول مشاهده نموده و از خلاقیت شرکت سازنده این محصول نهایت لذت را ببرید. این دوخت باعث شکل گرفتن بیشتر و جلوه دادن به این محصول نیز شده است که قطعا عامل مهمی خواهد بود. بحث رنگ بندی این کالا هم بسیار مهم است که به گونه ای که سر تا سر این مبل شنی به صورت یکدست ابی رنگ طراحی و تولید شده است که رنگی شاد و دیدنی خواهد بود.

ابعاد و وزن محصول

ابعاد هم عامل مهم دیگری است که افرادی که قصد انتخاب و خرید یک مبل شنی را دارند به ان توجه ویژه ای خواهند کرد و با توجه به فضای مد نظر خود برای قرار دادن ان محصول اقدام به انتخاب و خرید یک کالا خواهند کرد. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که این محصول دارای طول و عرض مشابه 80 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 95 سانتی متر می باشد. البته این ارتفاع تا بالاترین قسمت این محصول بوده و تا بخش  نشیمنگاه این مبل شنی این ارتفاع 50 سانتی متر است. هم چنین این محصول دارای وزن بسیار کمی است به گونه ای که تکان دادن و جا به جایی و حرکت این محصول به سادگی هر چه تمام تر و به تنهایی انجام می شود. این مبل شنی مناسب استفاده یک نفر بزرگسال نیز می باشد.

ضمانت و خدمات پس از فروش

این کالا دارای دو سال ضمانت شرکت تهران اینتکس خواهد بود. این ضمانت شرایط های گوناگونی دارد که باید قبل و یا هنگام خرید با مشاورین ما در این خصوص صحبت کرده و از شرایط گارانتی به صورت کامل مطلع شوید. هم چنین علاوه بر این ضمانت شما می توانید از خدمات پس از فروش شرکت هم بهره مند شوید. این خدمات طولانی مدت بوده و با خیال راحت می توانید از ان طی سالیان متعدد استفاده کنید. باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما در صورتی که قصد تعویض رویه و محتویات داخلی این محصول را دارید هم می توانید به راحتی رنگ و پارچه مورد نظر خود را انتخاب نموده و بسته به سلیقه خود ان را به ما بسپارید تا یک محصول نو و سالم را به صورت سفارشی تحویل بگیرید.

شیوه خرید

جهت خرید این محصول شما می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران اقدام کرده و این مبل شنی را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...