موضوع مقاله : نکات مهم قبل از خرید استخر بادی

قبل از خرید استخر بادی باید به یک سری از نکات مهم توجه داشته باشید تا در آینده و یا در هنگام خرید استخر بادی با آن ها مواجه نشوید . یکی از این نکات این است که استخر های بادی برای رده های سنی مختلف طراحی و تولید شده اند و اگر قصد خرید استخر بادی را دارید ، باید به یک نکته مهم توجه کنید که آیا مدلی که مد نظر دارید ، برای رده سنی کودک ساخته شده است و یا مناسب برای بزرگسالان است . گاها پیش آمده است که برخی از استخر های بادی که در ابعاد بزرگ ساخته شده اند ، به اشتباه برای کودکان خریداری می شوند ، از آن جا که ابعاد استخر های بادی بزرگ است ، می تواند مشکلاتی را برای آن ها به وجود بیاورد . همچنین ممکن است که شما یک استخر را برای خود خریداری کنید ، ولی به دلیل عدم توجه به رده سنی و سایز استخر بادی ، استخری را در نهایت خریداری کرده اید که برای شما مناسب نبوده و یا ابعاد کوچکی دارد . برای همین توصیه می کنیم که حتما در ادامه همراه ما باشید تا به نکات مهم قبل از خرید استخر بادی بپردازیم تا بهترین و مناسب ترین موارد را خریداری و از آن ها استفاده کنید . 


برخی از مشتریان تصور دارند که استخر های بادی می تواند یک استخر بزرگی برای آن ها باشد تا بتوانند در داخل آن شنا کرده و تفریحات خوبی را داشته باشند . توجه داشته باشید که استخر های بادی به دلیل اینکه از نظر سایز محدودیت دارند و عمق آن ها بیشتر اوقات کمتر از نیم متر و یا در بزرگ ترین حالت های خود به 75 سانتی متر می رسد ، این اجازه را به شما نخواهد داد تا بتوانید به راحتی از آن ها برای شنا کردن استفاده کنید . بدین ترتیب نیاز است که استخر های بادی را صرفا برای دراز کشیدن ، نشستن و یا آب بازی در نظر بگیرید . البته یک نمونه از استخر های نیمه بادی که با نام استخر ایزی ست یا فست ست شناخته می شوند ، یکی از مدل های محبوبی است که شما می توانید از آن ها حتی برای شنا کردن استفاده کنید . این مدل از استخر های بادی به دلیل اینکه به صورت نیمه پیش ساخته و نیمه بادی طراحی شده اند ، در دسته بندی جداگانه قرار می گیرند و اغلب ابعاد بسیار بزرگی را دارند و به شما اجازه خواهند داد تا بتوانید در داخل آن ها شنا کنید . شیرجه زدن در هیچ نوع استخری پیشنهاد نمی شود ، مگر اینکه در استخر های عمومی و استخر های با عمق بیشتر از 2 متر و همچنین آموزش های لازم ، اینکار را انجام دهید . 

استخر های بادی از نظر استفاده و راه اندازی بسیار آسان هستند و شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن ، استخر های بادی را باد کرده و آن را از آب پر کنید تا قابل استفاده باشد . بنابراین نگران این موضوع نباشید که استفاده از استخر های بادی کاری پیچیده و دشوار است . برای همین نیاز بر این است که بدانید استخر های بادی را حتی می توانید با استفاده از پمپ های باد راه اندازی کنید تا در سریع ترین حالت ممکن بتوانید استخر های بادی را باد کرده و از آن ها استفاده کنید . راه اندازی استخر بادی با پمپ های باد بسیار سریع بوده و این سرعت بستگی به نوع پمپ باد شما نیز دارد . به عنوان مثال پمپ های باد برقی می توانند با سرعت بسیار زیادی ، استخر را راه اندازی کنند تا شما از آن استفاده کنید . پس از راه اندازی نیاز است که استخر را با آب پر کنید . همانطور که پیش تر اشاره شد ، به دلیل اینکه ابعاد استخر های بادی محدود است ، ظرفیت آن ها نیز خیلی زیاد نبوده و برای همین شما می توانید از آب شرب خانگی برای پر کردن استخر بادی استفاده کنید . همچنین به همین دلیل برای استخر های بادی پمپ تصفیه آب در نظر گرفته نمی شود . لذا اگر حتی استخر های بادی بزرگ را نیز خریداری کنید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که استخر های بادی بدون پمپ تصفیه آب هستند . 

یکی از نگرانی هایی که شاید برخی از مشتریان در هنگام خرید استخر بادی داشته باشند ، این است که استفاده از استخر بادی در فضای باز ممکن است به آن صدمه وارد کند . در ابتدا می پردازیم به نوع جنس استخر های بادی که عمدتا از پی وی سی ساخته شده اند . پی وی سی ها از بهترین مواد ها برای ساخت استخر های بادی هستند که اگر بررسی کنید ، متوجه خواهید شد که تمامی استخر های بادی به خصوص استخر بادی اورجینال از همین جنس ساخته شده اند و دلیل آن نیز این است که پی وی سی ها کیفیت ساخت فوق العاده ای را دارند و همچنین ضد آب هستند . نکته دیگری که در رابطه با این جنس مطرح است ، این است که پی وی سی ها در برابر نور افتاب مقاوم بوده و اگر استخر را در فضای باز و در معرض نور خورشید نیز راه اندازی کنید ، آسیبی به استخر بادی وارد نخواهد شد . زیرا نور آفتاب و اشعه های مضر خورشیدی هیچ صدمه ای را به استخر بادی وارد نخواهد کرد . استخر های بادی اگرچه بادی هستند و شاید در برخورد با اجسام تیز و برنده و یا کشیده شدن بر روی سطحی سوراخ شوند ، ولی توجه داشته باشید که این استخر ها قابل تعمیر هستند . بنابراین شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی در صورت سوراخ شدن بدنه استخر بادی ، آن را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . 


با توجه به نکاتی که اشاره شد ، شما می توانید با اطمینان بیشتر استخر بادی کودک و یا بزرگسال خود را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . این نکات اشاره شده از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیت های استخر بادی است که شاید برای بسیاری از مشتریان نگرانی هایی را به وجود بیاورد که آن ها را در خرید استخر نگران کند . برای اینکه بهترین استخر های بادی را از نظر کیفیت خریداری کنید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که این محصولات بادی را از فروشگاه های معتبر و از برند های شناخته شده خریداری کنید . استخر بادی اینتکس از بهترین استخر های بادی ساخته شده است که شما می توانید محصولات اینتکس را خریداری کنید . همچنین برند بست وی ، جیلانگ نیز از بهترین موارد برای خرید هستند . شما می توانید از فروشگاه اینتکس ، مناسب ترین و بهترین مدل های بازار را سفارش دهید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه استخر بادی در ایران است که با ضمانت می توانید خرید های خود را انجام دهید .