هر آنچه باید از استخر پیش ساخته بدانید 

استخر پیش ساخته یک استخر جدید و بسیار کاربردی با طراحی بی نظیر می باشد که باعث شده است استفاده های زیادی از آن ها در امور کشاورزی و صنعتی شود ، همچنین این استخر ها به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارند ، برای استفاده شخصی و استفاده به عنوان استخر پیش ساخته ویلایی و استخر خانگی کاربرد داشته و چه بسا امروزه بیشتر از استخر های پیش ساخته برای شنا کردن و تفریحات آبی استفاده می شود . به همین دلیل نیز به فروش بسیار بالایی دست یافته است و بسیاری از مشتریان نیز قصد خرید استخر پیش ساخته را دارند ، با توجه به این موضوع فروشگاه اینترنتی اینتکس که بزرگترین فروشگاه استخر پیش ساخته اصل و اورجینال از تمامی برند های شناخته شده را دارد ، قصد دارد تا هر آنچه باید از استخر پیش ساخته بدانید را خدمت شما عزیزان و مشتریان اینتکس معرفی کند تا بهتریت تصمیم ها را بگیرید و بتوانید مناسب ترین استخر ها را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . 

اگر قصد خرید استخر پیش ساخته برای خانه ، ویلا یا باغ خود را به منزله استفاده به عنوان استخر شنا خانواده دارید ، بهتر است که در ابتدا مساحتی که برای راه اندازی این استخر ها در نظر دارید را اندازه گیری کنید . چرا که تنوع در استخر های پیش ساخته به خصوص سایز آن ها متنوع بوده و شما می توانید به سادگی بهترین و مناسب ترین مدل را خریداری و از آن استفاده کنید . استخر های پیش ساخته از طول دو متری ساخته شده اند و بزرگ ترین آن ها نیز طولی ده متری دارد . ولی این مورد بسیار مهم را نیز در نظر داشته باشید که استخر های پیش ساخته مدل های مختلفی دارند که یکی از آن ها استخر های پیش ساخته فریمی و دیگری استخر های ایزی ست می باشند که هر یک از ویژگی های خاصی برخوردار هستند و شما باید اطلاعات این دو مدل را نیز بدانید تا بهترین مدل را انتخاب و خریداری کرده و سپس آن را نصب کنید . یکی مواردی که باید قبل از خرید استخر پیش ساخته بدانید این است که استخر های پیش ساخته همچنین در اشکال مختلفی ساخته شده اند . به عنوان مثال استخر پیش ساخته فریمی دارای فریم و پایه است ، این طراحی فریمی می تواند دوام بسیار بالایی را به استخر ببخشد . یکی از پر فروش ترین مدل ها نیز استخر پیش ساخته فریمی است که استحکام بالای آن باعث شده است تا طول عمر استخر نیز افزایش داشته باشد و به خوبی بتواند در برابر ضربه ها و آسیب ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . این استخر ها عمدتا به صورت مستطیلی ، مربعی و گرد ساخته شده اند که شما می توانید بر اساس فضایی که در اختیار دارید و یا سلیقه خود آن ها را خریداری کنید . همچنین این استخر ها نیازمند فضای بیشتری نسبت به ابعادی که دارند هستند ، تا بتوانید آن ها را نصب کنید . تقریبا استخر یک متر از هر طرف آزاد باشد . به عنوان مثال اگر شما قصد راه اندازی یک استخر 3 در 5 متر را دارید ، بهتر است که یک مساحت 5 در 7 متر را داشته باشید تا استخر شما به بهترین شکل نصب شود و شما نیز در هنگام استفاده از استخر به مشکل نخورید . البته برای مشاوره بیشتر در رابطه با خرید استخر پیش ساخته و نصب آن ها می توانید با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید و سوالات خود را پرسیده و پاسخ دقیقی را از مشاورین دریافت کنید . 

شما حتی می توانید استخر پیش ساخته خود را با کمک نصاب های متخصص و با تجربه فروشگاه اینتکس انجام دهید ، زیرا فروشگاه اینتکس این خدمات پس از فروش را به مشتریان خود داده است تا بتوانید برای نصب استخر در محل مورد نظرتان از نصاب استفاده کنید تا به بهترین شکل و به صورت استاندارد محصول شما راه اندازی شود . البته شما پس از یادگیری نحوه نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته فریمی می توانید در دفعات بعد استخر را خودتان نصب و یا آن را باز کنید . همانطور که متوجه شدید ، استخر پیش ساخته ، استخری می باشد که می توانید محصول را در صورت دلخواه جمع کرده و یا آن را جابجا کنید . پرتابل بودن یکی از صفات مهم و بارز استخر پیش ساخته می باشد که بسیاری از مشتریان استخر پیش ساخته نیز به دلیل این طراحی خاص و ویژه محصولات پیش ساخته ، این مدل ها را برای استفاده به عنوان استخر شخصی انتخاب می کنند . استخر های پیش ساخته همچنین به مانند استخر های بزرگ بتنی که امروزه در ویلا یا باغ ها استفاده می شود ، دارای برخی از لوازم ضروری همچون پمپ تصفیه آب می باشد . با این تفاوت که شما نیاز است که به صورت مجزا پمپ تصفیه آب استخر های بتنی را انتخاب کنید ، این در حالی است که استخر های پیش ساخته در کنار خود پمپ تصفیه دارند که متناسب با استخر طراحی شده اند و دیگر نیازی به خرید پمپ تصفیه آب نخواهد بود . این پمپ ها توسط شرکت های سازنده همان استخر ها ، تولید می شوند و قدرت آن ها با حجم آب استخر ها متناسب می باشد . وجود این پمپ ها برای استخر های پیش ساخته الزامی و ضروری می باشد ، زیرا استخر های پیش ساخته نیز ابعاد بزرگی دارند و ظرفیت هایی بالغ بر چند هزار لیتر دارند و حتی حجم برخی از این استخر ها به بیش از ده ها هزار لیتر می رسد . زیرا علاوه بر داشتن ابعاد بزرگ ، عمق آن ها نیز معمولا بیشتر از 1 متر است . در رابطه با عمق استخر پیش ساخته نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که استخر پیش ساخته قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارد ، بنابراین تنها فریم و بدنه استخر است که باید در برابر فشار آب و وزن آن تحمل خوبی را از خود نشان دهد ، به همین منظور از هیچ پایه دیگری استفاده نمی شود ، لذا این نوع طراحی باعث شده است تا استخر پیش ساخته از نظر ارتفاع محدود باشد . بنابراین شما می توانید استخر پیش ساخته خود را نهایتا با ارتفاع 130 سانتی متری خریداری کنید . بنابراین اگر به دنبال استخر عمیق هستید ، استخر های پیش ساخته برای شما مناسب نیست ، ولی این عمق کاملا استاندارد بوده و می تواند برای مصارف خانوادگی مناسب باشد و حتی کودکان نیز با شما به تفریحات آبی بپردازد . چه بسا استفاده از استخر با عمق بالا می تواند کمی برای کودکان و افرادی که نا آشنا با شنا کردن باشد خطرناک باشد . 

 

با توجه که این استخر ها برای قرار گیری و نصب بر روی زمین ساخته شده اند ، نردبانی نیز در نظر گرفته شده است که شما می توانید از آن ها برای استفاده از استخر استفاده کنید . جنس نردبان به مانند پایه برخی از استخر های پیش ساخته فریمی از آلومینیوم ساخته شده است تا به خوبی مقاومت لازم را برای تحمل وزن افراد داشته باشد و به همچنین وزن سبکی را داشته باشد تا جابجایی آن ساده تر شود . از سوی دیگر این جنس ضد آب بوده و در دراز مدت پوسیده نمی شود . البته استخر پیش ساخته فریمی نیز با پایه های استیل و فولاد نیز ساخته شده اند . قیمت استخر پیش ساخته بسته به ابعادی که دارند ، همچنین امکانات خود و البته برند تولیدی و ... تفاوت دارد ، بنابراین نمیتوان قیمت دقیقی از این محصولات را بیان کرد ، بلکه بهترین راه برای کسب اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته این است که به وبسایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و مدل های مختلف را مشاهده کرده و از قیمت آن ها مطلع شوید . همچنین شما می توانید با فروشگاه تماس گرفته و از موجود بودن محصولات و قیمت دقیق آن ها مطلع شوید . این استخر ها از نظر بدنه نیز طرح دار بوده و ممکن است برخی از آن ها دارای طراحی های آجری ، حصیری ، طرح چوب و ... باشند .