هپی چیر اسپرت

MBl-55682

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اسپرت

هپی چیر اسپرت قرمز اینتکس یکی از سری هپی چیرهای با کیفیت و مقاوم می باشد که در رنگبندی های متنوعی به بازار عرضه شده است . در هنگام خرید هپی چیر ها یکی از نکات مهمی که در ابتدا به آن توجه می شود ، جنس بدنه است که تاثیر بسزایی در طور عمر محصول دارد . جنس بدنه این هپی چیر از چرم مصنوعی با کیفیت بالا می باشد که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را برای شما فراهم کرده است که پا را فراتر از استاندارد های جهانی گذاشته است . در بخش پشتی این هپی چیر یک عدد تکیه گاه وجود دارد که تا بالای کمر را در بر می گیرد و به همین خاطر در هنگام استفاده در مدت زمان بالا مانع از خستگی بدن و کمر می شود . در بخش داخلی این محصول برای حالت گرفتن ساختار داخلی از فوم خرد شده استفاده شده است که استحکام بالایی دارد و به خوبی با آرگونومی بدن تطابق پیدا می کند . وزن این هپی چیر  با توجه به ابعادی که دارد بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و می توانید از آن برای پذیرایی در منزل و یا اتاق خواب خود برای نشستن و استراحت کردن استفاده نمایید . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از مشاهده تصاویر و بررسی اطلاعات می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر اسپرت

هپی چیر اسپرت از سری تولیدات جدید برند اینتکس می باشد که دارای رنگبندی متنوعی است و به خوبی در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با توجه به کیفیت و مقاومت بالایی که دارد توانسته است جای خود را در میان هواداران هپی چیرها و مبل های شنی باز کند . جنس رویه این محصولاز نوع چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که در تست های انجام شده بر رویش کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل هپی چیر اسپرت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

شکل ظاهری و طراحی ساختار و بدنه محصول یکی از مهمترین نکاتی است که در دید اول مورد توجه مصر کننده قرار می گیرد . هر چه هپی چیر ها دارای شکل ظاهری زیبا تر و ساختاری مهندسی شده باشند این امر در فروش آن ها تاثیر بسزایی دارد زیرا به خوبی می توانند جای خود را در میان هواداران باز کنند . ارتفاع تا نشیمنگاه این مبل شنی بالغ بر 60 سانتی متر می باشد که در بخش عقب آن یک عدد تکیه گاه وجود دارد و به هنگام نشستن بر روی آن ، تمامی کمر را در بر می گیرد و این امر باعث جلوگیری از خستگی می شود . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن و ب راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه نمایید . همچنین لازم به ذکر است که هپی چیر اسپرت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین خاطر دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس قرار گرفته است که خیال شما را پس از خرید نیز به طورکلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از نوع چرم مصنوعی می باشد که در اغلب هپی چیر های چرم مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت چرم در مقاومت آن در برابر فشار و ضربه تاثیر بسزایی دارد . این نوع چرم مصنوعی از مرغوبیت بالایی برخوردار است و در تست های انجام شده بر رویش به خوبی توانسته است در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد . همچنین ساختار داخلی تشکیل دهنده این هپی چیر از یونولیت خرد شده می باشد که استحکام ایده آل را در کنار انعطاف پذیری بالا برای شما عزیزان فراهم آورده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد هپی چیر اسپرت به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که از استانداردهای جهانی نیز پیروی می کند . همچنین قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید محصول به خصوص مبل های شنی و هپی چیر به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در بر آورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . این هپی چیر دارای تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل می باشد . وزن هپی چیر اسپرت برابر با 6 کیلو گرم است که استاندارد می باشد .

مراقبت ، نگهداری و تعمییر هپی چیر :

مراقبت و نگهداری از هپی چیرها چندان کار سختی نمی باشد و بدین منظور باید از جامپینگ بر روی آن ها خودداری نمایید زیرا این امر باعث کاهش طول عمر محصول می شود و تاثیر منفی بر روی رویه و ساختار داخلی دارد . همچنین در همین راستا باید از برخورد اشیا تیز به محصولات چرم خودداری نمیید زیرا آسیب پذیری آن ها در برابر اجسام تیز بالا می باشد . تعمییر مبل های شنی یکی از نکات تخصصی می باشد که برای اطمینان خاطر بیشتر باید توسط نمایندگی های مجاز انجام شود . نمایندگی تهران اینتکس که نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران می باشد علاوه بر ضمانت دو ساله هپی چیرهای خود ، امکان تعمییرات تخصصی محصولات را نیز فراهم آورده است که با توجه به پشتوانه چندین ساله ای که در زمینه خدمات رسانی دارد می تواند بهترین گزینه برای تعمییرات محصولات اینتکس به شمار بیاید . 

هپی چیر اسپرت اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...