هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش

MBl-55716

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,530,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش

هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . شما می توانید خرید های خود را همچنین به صورت حضوری نیز انجام دهید که در خرید های حضوری ، شما می توانید از تخفیفات ویژه تری بهره مند شوید و محصولات را نیز از نزدیک مشاهده کنید . با این وجود شما می توانید در جشنواره هایی که در فروش اینترنتی نیز برگزار می شود شرکت داشته و خرید های خود را با تخفیفات ارزنده ای خریداری کنید . 

طراحی و تولید هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش 

هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش از سری هپی چیرهای با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه می باشد که به تازگی روانه بازار شده است . این هپی چیر دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که سلیقه های بسیاری را پوشش می دهد . جنس رویه این محصول از نوع چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . در بخش داخلی این هپی چیر از فوم خرد شده استفاده شده است که دارای انعطاف پذیری ایده آلی می باشد و به خوبی آرگونومی بدن را حفظ می کند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد .

در بخش پشتی این هپی چیر یک عدد تکیه گاه وجود دارد که در جهت جلوگیری از خستگی کمر نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین در بخش کف این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن در صورت لزوم به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا پارچه رویه نمایید . قابلیت تحمل وزن این هپی چیر بالغ بر  130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

تکیه گاه ظاهر شده در این محصول دارای ارتفاع کوتاهی می باشد اما به خوبی موجب جلوگیری از خستگی بدن در طولانی مدت می شود . لازم به ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . همچنین پس از خرید این محصول تمامی خدمات پس از فروش نیز برای این مبل هپی چیر زیبا وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخودار شوید . جنس رویه در تمامی مبل های شنی و مبل های هپی چیر یکی از بنیادی ترین قسمت هایی می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد .

 

جنس هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش

جنس رویه این مبل هپی چیر از چرم صنعتی می باشد که کیفیت بالای آن در برابر فشار و ضربه طول عمر محصول را بیش از پیش افزایش داده است . همچنین به منظور بالا بردن مقاومت آن در برابر فشار حاصل از تحمل وزن فرد مصرف کننده درزهای موجود در رویه این هپی چیر با تراکم بالا دوخت شده است . لازم به ذکر است که رویه اسفاده در این هپی چیر قابلیت شستشو را ندارد و برای تمیز کردن آن باید از پارچه های خیس استفاده نمایید .

یکی دیگر از بخش های اصلی این هپی چیر ساختار داخلی آن می باشد که استحکام بالای آن موجب بالا رفتن قابلیت تحمل وزن می شود . در بخش داخلی این محصول از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که دارای استحکام استاندارد می باشد . همچنین انعطاف پذیری این مواد داخلی باعث شده است که به خوبی با بدن شما مطابقت پیدا کرده و این امر در افزایش راحتی محصول نقش بسزایی دارد .

شارژ مبل هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش

لازم به ذکر است که مواد داخلی این مبل هپی چیر به راحتی قابل تعویض می باشد . برای تعویض مواد داخلی این هپی چیر کافیست از شیار کف آن که توسط زیپ باز و بسته می شود استفاده کنید . همچنین تمامی مواد داخلی به صورت جداگانه توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود که در صورت نیاز می توانید آن را تهیه نمایید . قابلیت تحمل وزن این هپی چیر یک نفره 130 کیلو گرم است که نشان از ایده آل و استاندارد بودن استحکام دارد .

وزن این مبل هپی چیر برابر با 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل هپی چیر بزرگسال رنگ بنفش با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش

هپی چیر بزرگسال رنگ رنگ بنفش یکی دیر از سری محصولات فروشگاه تهران اینتکس می باشد که دارای کیفیت ساخت بالا است و در همان ابتدای ورود به بازار مورد استقبال های گسترده قرار گرفته است . این محصول دارای رنگبندی اختصاصی می باشد و برای فراهم کردن رنگ مورد علاقه خود می توانید با همکاران ما تماس گرفته و متناسب با تم خانه و یا محیط کاری خود اقدام به سفارش محصول کنید . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این مبل هپی چیر چرم مصنوعی مرغوب می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل هپی چیر بزرگسال راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . شکل ظاهری ابتدایی این مبل هپی چیر به صورت گرد می باشد که با چندین بار نشستن بر روی آن حالت کلی بدن شما را به خوبی به خود می گیرد . نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته در می آید و این امر باعث می شود که در بخش پشتی خود دارای تکیه گاهی باشید که کمر را در بر می گیرد .

راهنمای خرید هپی چیر بزرگسال

هپی چیر ها در ابعاد بسیار متنوعی تولید شده اند که این موضوع سبب شده است تا هپی چیر ها برای سنین خاصی با سایز های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد . شما نیز میتوانید هپی چیر های بزرگسال خود را با مطالعه مشخصات و اطلاع از ابعاد محصول آن را خریداری کنید . هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش با توجه به داشتن قطری 98 سانتی متری به همراه ارتفاع 120 سانتی متری خود کاملا مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد و می تواند فضای دلخواه آن ها را فراهم کند .

هر هپی چیر دارای یک آستانه تحمل وزن است که این مورد به عوامل زیادی همچون نوع طراحی و همچنین کیفیت اجناس محصول بستگی دارد که در ابتدای متن و در بخش توضیحات در رابطه با جنس هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش توضیحاتی ارائه شد . دوخت بسیار خوب لایه های مختلف این هپی چیر باعث شده است تا هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش به خوبی بتواند وزن های بالا را تا 130 کیلوگرم تحمل کند که وزن بسیار خوبی به  شمار آمده و می تواند گزینه خوبی برای هر بزرگسال با هر وزنی باشد . 

مراقبت و نگهداری از هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش

توجه داشته باشید که مبل هپی چیر ها نیز نیازمند مراقبت های روزانه شما هستند و بهتر است که در هنگام استفاده از این محصولات به یک سری توصیه ها گوش فرا دهید . هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش اگر چه دوام بسیار عالی و قابل قبولی دارد اما بهتر است که آن را به واسطه سبک بودن به اطراف پرتاب نکنید ، همچنین توصیه می شود که بر روی آن نپرید زیرا پریدن بر روی مبل هپی چیر می تواند وزنی بیشتر از تحمل وزن محصول به آن وارد کند و با توجه به محتوای اسفنجی ، ممکن است بدنه دچار پارگی شود .

هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش بیشتر برای استفاده خانگی بوده و مناسب برای مسافرت نیست زیرا حجم آن بزرگ بوده و تغییری نخواهد کرد . از سوی دیگر اگر دوست دارید که هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش در حیاط خانه استفاده کنید ، به دلیل اینکه محصول از پارچه چرمی تولید شده است ، آن را در برابر نور آفتاب استفاده نکنید و یک زیرانداز بر روی زمین پهن کنید و هپی چیر را در بر روی آن قرار دهید . زمین های چمنی آسیبی به هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش نخواهد رساند .

تعمیرات هپی چیر بزرگسالان رنگ بنفش

عمده آسیب هایی که در رابطه با هپی چیر ها شاهد هستیم ، پارگی از دوخت و یا کهنه شدن بخش های مختلف هپی چیر می باشد که این موارد کاملا حل شدنی بوده و اغلب آن ها نیز به واسطه رفتار ما با هپی چیر اتفاق می افتد ، بنابراین شما می توانید با مراقبت صحیح از هپی چیر بزرگسال خود ، به خوبی از آن برای مدت طولانی استفاده کنید . شما می توانید برای تعمیرات هپی چیر خود از فروشگاه تهران اینتکس کمک گرفته و حتی رویه مبل هپی چیر خود را تعویض کنید و یک رویه نو بر روی آن بیاندازید تا دوباره به مانند روز اول نو و جذابیت خاص خود را داشته باشد . 

طول 98 سانتی متر
عرض 98 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در اتاق خواب
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...