هپی چیر بچه گانه

intex 30064

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بچه گانه

هپی چیر بچه گانه از سری مدل های بسیار دوست داشتنی و مناسب برای کوکان است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است . این محصول در ابعاد مناسب و استانداردی تولید شده و مناسب برای کودکان سنین 4 تا 7 سال می باشد . رویه این محصول از پارچه مخملی تشکیل شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، رویه مخملی محصول باعث شده است تا سطح هپی چیر لطیف و در عین حال ضد تعریق باشد . پارچه مخملی استفاده شده در ساخت هپی چیر بچه گانه فوق در برابر ساییدگی بسیار مقاوم و قابل شست و شو می باشد ، برای شستشوی آن می توانید به راحتی پوسته را از آستری جدا کنید . محتوای شنی این محصول نیز از فیبر یا یونولیت خرد شده تشکیل شده است ، علت اصلی استفاده از یونولیت برای پر کردن داخل هپی چیر از خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیری آن است ، به همین دلیل سطح و قسمت پشتی هپی چیر بسیار نرم و طبی است . ساختار و آرگونومی تکیه گاه ، سطح هپی چیر و دستگیره های محصول بسیار عالی بوده و می تواند کودک را در بهترین و درست ترین حالت قرار دهد . همواره بایستی به نشستن درست کودکان توجه داشت چرا که در سنین رشد بوده و قرار گیری نادرست می تواند به مرور به کودک آسیب برساند . هپی چیر فوق قادر است تا وزن های بالا را تا 100 کیلوگرم تحمل کند چرا که پوسته و ساختار بسیار قوی دارد . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب و ضمانت 2 ساله به سه روش اینترنتی ، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نقد و بررسی هپی چیر بچه گانه

هپی چیر بچه گانه از جدید ترین هپی چیر های مخصوص کودک است که در سال جاری توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شد ، این محصول بی شک یکی از زیبا ترین و جذاب ترین نمونه هپی چیر های کودک است که اینتکس آن را تولید کرده است . سطح نرم و انعطاف پذیر هپی چیر نیز موجب شده تا محصول محصولی کاملا طبی و راحت باشد . در این بخش نیز با نقد و بررسی بیشتر محصول قصد داریم تا شما عزیزان و خریداران گرامی را با سایر ویژگی های محصول آشنا کنیم تا در صورت نیاز بتوانید در انتخاب و خرید هپی چیر خود موفق باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

هپی چیر ها ممکن است در انواع مختلفی تولید شوند و طراحی و آرگونومی ساخت متفاوتی داشته باشند ، به همین دلیل بایستی در هنگام خرید هپی چیر ها و حتی مبل های شنی به طراحی و آرگونومی ساخت محصول دقت کنید . هر چه طراحی یک هپی چیر خوب باشد می توان گفت که محصول زیبا و دوست داشتنی خواهد بود ، همچنین هر چه آرگونومی ساخت محصول بهتر باشد می توان سطح استاندارد و طبی تری را از محصول انتظار داشت . با مشاهده تصویر محصول می توان پی برد که طراحی مبل هپی چیر بچه گانه بسیار عالی و زیباست ، همچنین استفاده از نقش های عروسکی حیوانات به جذابیت هپی چیر افزوده است . در کنار طراحی زیبا آرگونومی محصول بسیار خوب است ، تکیه گاه بلند و انعطاف پذیر ، سطح گود و فرم پذیر و ... موجب شده است تا کودک در حالت درستی قرار بگیرد و فشاری را بر روی اندام های خود حس نکند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این هپی چیر بچه گانه زیبا و دوست داشتنی برابر با ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر ، ارتفاع : 90 سانتی متر و ارتفاع تا سطح نشیمنگاه : 30 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد کاملا استاندارد بوده و مناسب برای کودکان است . استفاده از مبل های شنی بزرگسالان برای کودکان و همچنین برعکس آن توصیه نمی شود . وزن کلی این محصول 4 کیلوگرم است ، وزن کم این هپی چیر نیز به دلیل استفاده از محتوای شنی سبک یونولیتی است به همین دلیل نیز جابجایی آن آسان تر است . وزنی که این هپی چیر می تواند تحمل کند 100 کیلوگرم است که نشان از کیفیت بالای محصول دارد .

مراقبت و تعمیرات

این مبل هپی چیر همانطور که اشاره شد از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار است ، همچنین دوخت و طراحی آن خوب است ، اما با این حال نیاز است که از هپی چیر مراقبت کنید ، پرت کردن ، استفاده بزرگسالان از آن ، خیس کردن محصول و ... می تواند باعث کاهش طول عمر محصول شود . البته این مبل شنی قابل تعمیر است چرا که رویه آن از پارچه ساخته شده و می توان به خوبی قسمت های آسیب دیده را دوخت و حتی اقدام به تعویض رویه کرد ، همچنین محتوای شنی این محصول نیز ممکن است فشرده شوند و خاصیت ارتجاعی خود را تا حدودی از دست بدهند ، در این حالت شما می توانید اقدام به شارژ مجدد محتوای شنی محصول کنید .

سخن پایانی

هپی چیر بچه گانه فوق همانطور که گفته شد از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و اجناس استفاده شده در ساخت آن درجه و با کیفیت هستند ، همچنین طراحی و آرگونومی ساخت آن عالی بوده و از مناسب ترین نشیمنگاه ها برای کودکان به شمار می آید ، همچنین شکل ظاهری و طراحی عروسکی آن به زیبایی و جذابیت محصول افزوده است . فروشگاه اینتکس محصول فوق را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته و خریداران گرامی می توانند از سراسر ایران محصول خود را سفارش دهند .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...