هپی چیر توپی اینتکس

intex 30054

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,740,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر توپی اینتکس

هپی چیر توپی اینتکس از پر فروش ترین هپی چیر های موجود در بازار است و سال هاست که در بین مردم محبوب مانده است ، و اما دلیل محبوبیت این هپی چیر کاملا مشخص و واضح است چرا که نوع طراحی آن برگرفته از توپ های چهل تکه فوتبال می باشد ، این نوع طراحی باعث شده تا جوانان و نوجوانان که علاقه زیادی به این ورزش مهیج دارند به سمت آن جلب شده و آن را تهیه کنند . استفاده از این نوع هپی چیر ها برای زیبا تر کردن دیزاین اتاق می تواند بسیار موثر باشد . همچنین استفاده از آن در خانه می توانید محیطی شاداب و دوست داشتنی را برای افراد به خصوص نوجوانان فراهم کند . و اما شکل ظاهری این محصول تنها دلیل پر فروش بودن محصول نیست چرا که سایر ویژگی های آن مانند سطح نرم و راحت آن نیز موجب شده تا استقبال از این مدل بسیار بالا باشد . این محصول از محتوای داخلی یونولیتی برخوردار است ، به همین دلیل نیز سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری را برای مشتری و خریدار به ارمغان آورده است . استفاده از یونولیت باعث شده است که این مبل ها را مبل های راحتی و حتی طبی بنامند چرا که به مراتب نشیمنگاهی آرگونومیک تر را برای مردم به خصوص نوجوانان فراهم کرده است . بدون شک با تهیه کردن این محصول می توانید بستری ایده آل برای استراحت کردن ، تماشای تلویزیون ، مطالعه و ... داشته باشید . این محصول از پوسته چرمی ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد ، قابل شست و شو می باشد و هیچگاه ساییده نمی شود . محتوای داخلی محصول نیز همانطور که گفته شد از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در داخل یک آستری محفوظ شده اند .فروشگاه اینتکس این محصول را با ضمانت 1 ساله به فروش گذاشته است ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی هپی چیر توپی اینتکس

هپی چیر توپی اینتکس از سری محصولات راحتی و اسپورت برند جهانی و معروف اینتکس می باشد که همچنان با طراحی و تولید یک کالای جذاب و با کیفیت ، توانسته تا خریداران و مشتریان خود را بار دیگر به سمت خود جذب نماید . این هپی چیر دارای ساختاری بسیار دقیق بوده است که هم اکنون قصد داریم تا با بررسی تمامی این نکات ، ارزش خرید آن را برای شما بیان نماییم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همیشه خریداران در وهله اول جذب محصولاتی خواهند شد که دارای جذابیت و زیبایی چشم نوازی باشند . به همین دلیل طراحی این هپی چیر به صورت توپ فوتبال تولید و روانه بازار شده است که نسبت به این طراحی زیبا شما می توانید از آن در مکان هایی نظیر منازل ، باغ ها خصوصی و یا حتی باشگاه های خود استفاده کرده تا تمامی قسمت های آنجا به صورت ورزشی نمایان داده شود .

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این هپی باید ذکر کرد که کیفیت این محصول یکی از نقاط قوت آن خواهد بود زیرا بدنه این کالا از چرم مصنوعی طراحی و ساخته شده است و درون آن پر شده از یونولیت های خرد شده می باشد که در عین حال سطحی مقاوم و بدنه ای بسیار نرم و لذت بخش را دارا خواهد بود .

ابعاد و وزن

از دیگر نکات خرید یک محصول می توان به سایز و وزن آن اشاره کرد که به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر ، ارتفاع : 90 سانتی متر ، ارتفاع تا نشیمنگاه : 40 سانتی متر و در آخر وزن ان 5 کیلو گرم خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

شما به آسودگی می توانید از این کالا استفاده کرده بدون آنکه به راه اندازی و یا نکات خاصی برای استفاده از آن انجام بدهید ، تنها کافیست تا بر روی این هپی چیر نشسته تا یونولیت های درون این محصول به حالت اصلی خود در آمده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل سنگین وزن را بر روی آن نگذاشته ، همچنین اشیا های تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا کالایی با طول عمر بالایی را داشته باشید . اگر برای این محصول مشکل و یا آسیبی بوجود آمد ، باید ذکر کرد که این کالا دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و به همین دلیل می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

هپی چیر توپی اینتکس از سری محصولاتی با طراحی اسپورت و ورزشی می باشد که به صورت یک توپ فوتبال ساخته و روانه بازار شده است . جنس بدنه این هپی چیر ساخته شده از چرم مصنوعی بوده و درون آن پر شده از یونولیت های مخصوص و نرمی می باشد که به آسودگی قابل تعویض خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که بدنه این محصول قابل  شستشو بوده و دارای ابعاد و وزنی متوسط و سبکی می باشد که از دیگر مزایای این محصول جذاب و چشم نواز است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مرود نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...